Idem. En we kunnen dan ook nog samen met de treinquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:49 schreef borisz het volgende:
misschien, eindexamen periode dus ik zie wel
Heb je daar toestemming voor nodig?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Idem. En we kunnen dan ook nog samen met de trein
Maar ik zal wel weer niet mogen van mn pappie en mn mammie![]()
als weer de verkeerde club wint, zoals vorig jaar, dan wel jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien.
Als nu blijkt dat die datum voor velen niet uitkomt, die FA-cup final is natuurlijk bijzaak he.
kan jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Idem. En we kunnen dan ook nog samen met de trein
Maar ik zal wel weer niet mogen van mn pappie en mn mammie![]()
Dan moet er wel iemand komen waarvan jij het nummer hebtquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet er wel iemand komen waarvan jij het nummer hebt
Je zit op de grensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:44 schreef golfer het volgende:
Helaas, dan zitten wij in België en Frankrijk.
Dus wij slaan een keertje over.
Nee, we rijden die dag van een huisje in de Belgische Ardennen naar een Kasteel in de buurt van Reims in Frankrijk.quote:
Belde laatst een vriend van me.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
das een goeie
zie hem zo golfer bellen terwijl die in Belgie zit![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef appelsientje het volgende:
Idd kan het niet op een andere datum??
Ik wil bluezzie vast houden
juist dan heb je tijd voor jezelf nodig!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Eilanden het volgende:
Zet mij maar bij de 'misschieners'. Het is vlak voordat ik naar Puerto Rico vertrek om 'ja' te zeggen tegen mijn vriendindus weet ik niet hoe druk ik tegen die tijd ben
Van Lucifer naar Moet & Chandon nu het nog kan zonder 60 Euro tolquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, we rijden die dag van een huisje in de Belgische Ardennen naar een Kasteel in de buurt van Reims in Frankrijk.
Weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt, maar he tklopt wel jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist dan heb je tijd voor jezelf nodig!
Zit ik ook in Italie de hele dag te eten en te zingenquote:maargoed als ik het zo hoor opper ik vast vorozichtig een week ervoor als reserve datum..........
Nou we are talkingquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:03 schreef rubbereend het volgende:
maargoed als ik het zo hoor opper ik vast vorozichtig een week ervoor als reserve datum..........
1 april.. en dat dan niemand komt opdagen omdat iedereen dacht dat het een grap was.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Nou idd, anders mss een april meet. Kan vast ook leuk zijn.
kans?quote:
net of je op een zaterdagavond gaat blokkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:29 schreef Messenga het volgende:
Volgens mij zit ik dan in mn examentijd
Daar zit wat in natuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of je op een zaterdagavond gaat blokken![]()
verstandige opmerkingquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of je op een zaterdagavond gaat blokken![]()
We zien je nog steeds hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Bos81 het volgende:
Het lijkt me verstandig om de misschieners en zeker lijst aan te passen .Dadelijk zien jullie door de bomen bos niet meer
Ik hoor ook bij misschien hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef rubbereend het volgende:
ik maak wel ff een update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |