we kunnen je wel overhoren!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
19de sla ik over heb de 21ste en 22ste 4 examens, dus ik heb wat anders te doen.
Ik kom ook zeker!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:50 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik nog steeds de enige die zeker weet dat hij komt![]()
OKeequote:
Moet een meet niet gezellig zijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal waarschijnlijk geheel in het zwart zijn.
UIteraard en dat zal het zeker ook wel zijn, tenzij wij de enige twee aanwezigen zijn.quote:
Zet dan even Sjimz over naar zeker. Of is topics doorlezen er niet meer bij tegenwoordigquote:
5 seconden binnen staan en daarna buiten gaan staan, omdat het penalties is gewordne?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:22 schreef Doc het volgende:
Het is de traditionel FAC dag geworden? De kans bestaat dan dat ik idd ook kom .
Vorige keer moest ik echt een wedstrijd kijken - en dat kijkt kut met mensen die een beetje over koetjes en kalfjes lopen te lulllen. Als ik een wedstrijd kijk heb ik daar echt een enorme hekel aan -vandaar dat ik toen de wedstrijd niet tussen meeten de FOK-ers zonder een echte blinde voorliefde voor LFC of WestHam keek. Ik heb twee uur in de kroeg gekeken. De pingels idd samen met een fanatiek WHU fan (en oudgediende van de Bunnikzijde) gevlucht en het verder in een ander cafe op een zuipen gezetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
5 seconden binnen staan en daarna buiten gaan staan, omdat het penalties is gewordne?
Yep.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Zijn er nog leuke wedstrijden te volgen op 19 mei? Zo ja, dan ben ik er waarschijnlijk ook wel bij. Meets zijn lachen.
-edit- FA Cup finale?
Een hools/vbl meet is niet echt geschikt om voetbal te kijken nee, als ik zo vrij mag zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:32 schreef Doc het volgende:
Vorige keer moest ik echt een wedstrijd kijken - en dat kijkt kut met mensen die een beetje over koetjes en kalfjes lopen te lulllen. Als ik een wedstrijd kijk heb ik daar echt een enorme hekel aan -vandaar dat ik toen de wedstrijd niet tussen meeten de FOK-ers zonder een echte blinde voorliefde voor LFC of WestHam keek. Ik heb twee uur in de kroeg gekeken. De pingels idd samen met een fanatiek WHU fan (en oudgediende van de Bunnikzijde) gevlucht en het verder in een ander cafe op een zuipen gezet
Maar goed - deze keer doet de wedstrijd er iets minder toe.
Van de twee meets waar ik bij was, heb ik op de eerste niet veel van het voetbal gezien (wat ook mede komt doordat ik in het trouwkado van Bluezz en Golfer zat te lezen).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een hools/vbl meet is niet echt geschikt om voetbal te kijken nee, als ik zo vrij mag zijn
Wel het uitgangspunt, maar er wordt maar sporadisch gekeken is mijn ervaring
Tip: Als je glas bijna leeg is, moet je het gewoon in je hand houden. Voor je het weet wordt het van de tafel gepakt door de barkeepster.quote:
Bah..die heineken troep drink je toch niet hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Hebben ze Murphy's Red?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |