ja, geef ons maar weer de schuldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Van de twee meets waar ik bij was, heb ik op de eerste niet veel van het voetbal gezien (wat ook mede komt doordat ik in het trouwkado van Bluezz en Golfer zat te lezen).
Eigenlijk geef ik SCH de schuld, van hem kwam het idee van dat trouwboekquote:
Murphy's Red of Killkenny. Het is mij om het even.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bah..die heineken troep drink je toch niet he![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Eerste was zelfs pre-VBL, met oa. Digger, EW en Armagedon; AFC - LFC (1-2)
Aha dat was zeker dat abc boek waar ik toen niks van begreep....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk geef ik SCH de schuld, van hem kwam het idee van dat trouwboek![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat was zeker dat abc boek waar ik toen niks van begreep....![]()
Dus als je komt, neem je die mee ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Haivandaag eindelijk eens een digitale camera gekcocht
Kom maar op met die foto's van je.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Haivandaag eindelijk eens een digitale camera gekcocht
als ik kom neem ik die uiteraard wel mee als ik weet wanneer het isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als je komt, neem je die mee ?
Wat niet wil zeggen dat je nu een excuus hebt om niet op de foto's te staan
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik kom neem ik die uiteraard wel mee als ik weet wanneer het is
edit: leer lezen Astrideuhm tja kijken of ik kan enzo, 20mei is personeelsuitje en misschien moet ik de 19e wel werken
Jij post dan ook alleen maar iin Hools en niet in de echte topicsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een hools/vbl meet is niet echt geschikt om voetbal te kijken nee, als ik zo vrij mag zijn
Wel het uitgangspunt, maar er wordt maar sporadisch gekeken is mijn ervaring
Owen, wat een held !quote:
Zal ik jou er dan maar bij zettenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk lijstje bij komen zeker trouwens.
Woow, inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:24 schreef rubbereend het volgende:
zo de zeker lijst is wat gegroeid!
quote:
Jij bent de publiekstrekker, nu gaat het stormlopen.quote:
hohooooooooo even voor de goede orde, ik meld me aan en meteen volgt Da_Sandman..... dus wie is hier nou de publiekstrekker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij bent de publiekstrekker, nu gaat het stormlopen.
kon jij alleen maar de 2e?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:58 schreef pascalheister het volgende:
ik mag niet eens bij misschien staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |