quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. VoreG is onze loopjongen. Teminste dat was hij bij de FA-Cupfinale meet, vorig jaar
Sientje had deze taak op zich genomen afgelopen meet, je moet gewoon strategisch gaan zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:50 schreef RayMania het volgende:
Is het trouwens een regel dat de mod steeds voor de rondjes moet zorgen![]()
.
Ik heb jou dan ook niet ontmoet bij die 2 meets, dus heb ik jou automatisch buiten beschouwing gelaten. Dat jij een klootzak bent, had ik al meteen door.quote:
26e lijkt me helemaal oké, ook al gezien het feit dat er de 19e nog een vrij grote andere meet op stapel staat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:33 schreef rubbereend het volgende:
vandaar de vraag wanneer het amateur voetbal stilligt, kunnen we keer een grote meet houden. Dus 26 mei ofzo!
Dat lijkt mij het leukste!
EenSCHquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:33 schreef rubbereend het volgende:
vandaar de vraag wanneer het amateur voetbal stilligt, kunnen we keer een grote meet houden. Dus 26 mei ofzo!
Dat lijkt mij het leukste!
Het was Voreg's tweede meet hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:13 schreef rubbereend het volgende:
wat VoreG en Sientje gemeen hadden was dat het hun eerste meet was, dus Ray je bent gewoon keihard de lul aankomende keer.
Maar even praktisch....... gezien het amateurvoetbal....... wanneer stoppen die ongeveer?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:13 schreef rubbereend het volgende:
wat VoreG en Sientje gemeen hadden was dat het hun eerste meet was, dus Ray je bent gewoon keihard de lul aankomende keer.
Maar even praktisch....... gezien het amateurvoetbal....... wanneer stoppen die ongeveer?
Dan kan ik ook niet.. opwekkingquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:48 schreef Bluezz het volgende:
26 mei
Dan kom ik, en kunnen we meteen mijn verjaardag vieren
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:14 schreef pascalheister het volgende:
ja hallo de 26e is pinkpop hoor![]()
Dan kom ik zeker. Als ik niet op voetbal zit danquote:
HEY! 26 mei is nog altijd MIJN verjaardag!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:48 schreef Bluezz het volgende:
26 mei
Dan kom ik, en kunnen we meteen mijn verjaardag vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |