Denk t wel. Geen idee eigenlijk, de vorige keer dat ik naar een meeting wou iig welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Heb je daar toestemming voor nodig?
ja en jij was spoorloosquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij ging toch echt met je rug naar het scherm zitten de laatste keer
Is op dat moment in de eindfase. Althans de cup-finale is altijd als de amateurs nog spelen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe zit het met het amateurvoetbal rond die tijd?
mwah, 41 oké maar 40 jaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:36 schreef Bjoro het volgende:
12 mei kan ik niet..paps en mams 40 jaar getrouwd
wel een redelijk excuus toch ?
Goed punt. Als ik moet voetballen op de uiteindelijke datum dan gaat dat voor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe zit het met het amateurvoetbal rond die tijd?
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Al wil ik best een keer afzeggen, maar dat hangt er natuurlijk wel vanaf of TR komt.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Goed punt. Als ik moet voetballen op de uiteindelijke datum dan gaat dat voor.
hier ookquote:Op zondag 18 februari 2007 18:04 schreef Noca het volgende:
Goed punt. Als ik moet voetballen op de uiteindelijke datum dan gaat dat voor.
Kan hij nu vast weg gaanquote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die belt.
Als je tong van bommel naar utreg wil krijgen, dan komt ie via china
als hij voor mij een foe-yung-hai meeneemt, lijkt het mij geen probleemquote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Die belt.
Als je tong van bommel naar utreg wil krijgen, dan komt ie via china
Volgens mij zijn het loempia's en babi-pangang dat hij altijd eet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:59 schreef Bjoro het volgende:
als hij voor mij een foe-yung-hai meeneemt, lijkt het mij geen probleem
Denk je dat hij bier drinkt dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me wel cool, bieren met de enige echte Robbie.
Als sararaatsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik denk niet dat hij durft te zeggen dat ie TR is, maar dat hij als een kloon gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |