laat mij je lichtje zijn dat je zal leiden ?quote:
tegen die tijd ben je al afgehaaktquote:Op zondag 4 maart 2007 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb op de late data gestemd, als het voetbal maar afgelopen is vind ik het prima. We strijden om de titel, dus daar laat ik geen wedstrijd meer van lopen.
daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:28 schreef golfer het volgende:
Het ziet er dus echt naar uit dat jullie het zonder ons moeten zien te doen, de 19e mei.
Helaas, maar we zien elkaar vast wel weer de volgende VBL-meet.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:28 schreef golfer het volgende:
Het ziet er dus echt naar uit dat jullie het zonder ons moeten zien te doen, de 19e mei.
Helaas, maar we zien elkaar vast wel weer de volgende VBL-meet.
een verkapt ik wil niet op de 19e komen link?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[datum onbekend 2007] VBL-meet in Utrecht
stemmen kan nog ff
ik heb op 19 mei & 2 juni gestenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een verkapt ik wil niet op de 19e komen link?
Ik heb niet gegest, wel gekozen voor de latere data.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb op 19 mei & 2 juni gesten![]()
Gewoon de bruiloft afblazen, of heb je dat niet voor ons overquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:28 schreef Eilanden het volgende:
26 mei, 2 juni en 9 juni is voor mij onmogelijk
Dat heb ik inderdaad niet voor jullie overquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon de bruiloft afblazen, of heb je dat niet voor ons over![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:32 schreef Eilanden het volgende:
Dat heb ik inderdaad niet voor jullie over
Ik heb ook nog een camera achter de hand.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:23 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ga er niet in mijn eentje zitten hoor
Oja Golfer en BLuezz komen dus niet, maar om toch voor foto's te zorgen, zal ik wel een camera meenemen (waarschijnlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |