bart heeft gewoon op de beelden gezien dat ie als een zombie voor zich uit zat te staren en geeft dat ook gewoon toe ipv achter zijn eerste conclusie te blijven staanquote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:
Ik moet zeggen dat Bart zich hierin wel volwassen weet op te stellen. Hij heeft er in ieder geval over nagedacht en inderdaad op een dieper niveau dan ik van hem had verwacht. Valt me mee!
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef kooy-hie het volgende:
Ik krijg geen verbinding met 4-streams, ook niet zoals in de Streams-topic van dit forum.
Heeft iemand een link naar de werkende streams?
Er zit ook wel iets van superioriteitsgevoel bij.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef Nasp het volgende:
Respect voor Bart en Huub dat ze zich zo kalm kunnen houden.
En dan zou ik het ook nog begrijpen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef Borga het volgende:
Ik denk dat Huub zo het huis moet verlaten omdat hij Amanda zo neer slaat
Het feit dat Huub meteen naar achteren belde (om naar de beelden te vragen denk ik?) verontrust mij omdat hij er dus niet van kan weglopen en het zich aantrekt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap je bijna, ik voel wat je bedoelt. Het raakt me omdat het zo pijnlijk is en ik het zo moeilijk vind om dat te snappen. Je raakt echt een punt. Knap dat je dan kan weglopen lijkt me.
Precies, het is verspilde energie.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:54 schreef partyyboyy het volgende:
Ik zou niks meer tegen die strontvlieg zeggen.
Ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef My_ het volgende:
Huub heeft het weer eens voor elkaar
Ik ben benieuwd hoe ze terug komt
*in handjes wrijft*quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda gaat mee om de beelden te bekijken.
idd en tijdje terug in de discussie zei ze "Ik zat er naast"quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef Carlaa het volgende:
NU slaat ze de spijker op de kop "ik denk helemaal niets"
Precies hetzelfde, ze heeft toch gezien wat ze heeft gezien!!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef My_ het volgende:
Ik was degene die overtuigd was dat Nel de eerste schop gaf.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
Even in herinnering halen.
Volgens mij waren er die nacht 20 Fokkers aan het kijken.
Voordat het filmpje kwam om te bestuderen, waren er zo'n 16 die niet wisten wat er precies gebeurde, 3 die dachten dat Huub de eerste klap gaf, en 1 die dacht dat Nel de eerste schop gaf.
Kortom 5% had gelijk.
Na bestudering van de beelden was iedereen het er overeens dat Nel de eerste was.
Ow die gaat dat gewoon volhouden hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef My_ het volgende:
Ik denk dat ze dan nog alleen haar eigen beelden geloofd.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda gaat mee om de beelden te bekijken.
Oke dat Amanda er van overtuigd is dat Huub wel fysiek geweld heeft gebruikt is prima. Maar ze blijft het herhalen en ze voert een zinloze discussie. Ze vind het prima dat Huub terug is dus waarom wordt er dan zo'n ontiegelijk nutteloze discussie gevolgd?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
Even in herinnering halen.
Volgens mij waren er die nacht 20 Fokkers aan het kijken.
Voordat het filmpje kwam om te bestuderen, waren er zo'n 16 die niet wisten wat er precies gebeurde, 3 die dachten dat Huub de eerste klap gaf, en 1 die dacht dat Nel de eerste schop gaf.
Kortom 5% had gelijk.
Na bestudering van de beelden was iedereen het er overeens dat Nel de eerste was.
Toen mijn man een nieuwe auto had wilde hij plotseling wel bij de Aldi gezien worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Grappig dat ze Lidl appelsap drinken! Heb ik ook thuis. Heel chic!![]()
JA MAAR AMANDA HEEFT HET TOCH GEZIEN DUS LUL NIET ZOO!!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Dan hebben zij het misschien niet gezien"
ER ZIJN BEELDEN TRUT !!!!!!!!!!!!!!
Dat riekt naar leedvermaak....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
*in handjes wrijft*
Die gaat zich straks dus nóg belachelijker maken door vol te houden. Lachuh.![]()
Vrees het ookquote:Op zondag 11 februari 2007 23:58 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ow die gaat dat gewoon volhouden hoor.
Let maar op mijn woorden dat ze straks nog steeds roept:
IK HEB HET GEZIEN
Toen had ie een pre-mixed CDtje meegekregen van de redactiequote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
Als die Brian ook zo draaide in de Zebra, mag hij blij zijn dat hij niet ter plekke gelyncht is.
Dan weet ik het antwoord....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Borga het volgende:
Ik zei, stel ik heb de keuze om met Amanda de rest van mijn leven op een onbewoond eiland te zitten of de dood....
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
off topic
[..]
Toen mijn man een nieuwe auto had wilde hij plotseling wel bij de Aldi gezien worden.
Achteraf zei hij teleurgesteld "er staan grotere auto's dan de mijne"
Ja, alleen nog even die herrie wat zachter...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
He, wat een rust![]()
M'n bloeddruk is al weer redelijk gezakt.
Ik word er ook al enigszins nerveus van.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
Als die Brian ook zo draaide in de Zebra, mag hij blij zijn dat hij niet ter plekke gelyncht is.
Wie gaat er naar een tent die Zebra heetquote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
Vind je?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat riekt naar leedvermaak....![]()
Ik dacht het wel..Iig zoiets zei ze ooit.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef tipsch het volgende:
Is Amando soms zelf ooit lijdend voorwerp geweest bij fysiek geweld?
zeer scherpe observatie!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:00 schreef snkr-xxx het volgende:
Wat heeft Syl toch rode wangetjes als ze bij Bart in de buurt is
Vergeet niet te zeggen dat ze zei dat ze "betere ogen heeft dan normale mensen".quote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er was eens een meisje, ze heette Amanda. Haar gave was dat ze dingen kon zien die honderdtachtig camera's niet kunnen zien. Ook de tweehonderd medewerkers van Tien kunnen niet zien wat zij kan zien. Zelfs de vierhonderdduizend mensen die tv kijken en de streams volgen zien niet wat zij kan zien.
Het is een engel, met gaves waar wij van kunnen dromen. OMG wat kunt U mooie schepseltjes op deze wereld zetten. Ze is geweldig en ik ben smoorverliefd op deze engel.
Dat meen je niet he? Dit is toch nooit op cd uitgekomen?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef Gigageil het volgende:
Brian draait een voorgemixt cd'tje uit 2003......![]()
![]()
Omdat als je dat denkt, als je daarvan overtuigd bent, je daar niet moet zitten. Want... dan KAN je niet winnen. Dan is Huub ALTIJD de winnaar. Snap je dat dan echt niet?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oke dat Amanda er van overtuigd is dat Huub wel fysiek geweld heeft gebruikt is prima. Maar ze blijft het herhalen en ze voert een zinloze discussie. Ze vind het prima dat Huub terug is dus waarom wordt er dan zo'n ontiegelijk nutteloze discussie gevolgd?
Amen.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vergeet niet te zeggen dat ze zei dat ze "betere ogen heeft dan normale mensen".
Ik vrees als amoebe terug is , jouw bloeddruk weer een hoogtepunt bereiktquote:Op maandag 12 februari 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
He, wat een rust![]()
M'n bloeddruk is al weer redelijk gezakt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Omdat als je dat denkt, als je daarvan overtuigd bent, je daar niet moet zitten. Want... dan KAN je niet winnen. Dan is Huub ALTIJD de winnaar. Snap je dat dan echt niet?
Wat doen ze daar dan nog?
Als Huub geholpen is... dan is het spel toch voorbij?![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ookquote:Op maandag 12 februari 2007 00:03 schreef Darklight het volgende:
Wed dat ze gewoon blijft volhouden, dom wicht
Tja, hoe zouden haar ogen haar ooit in de steek kunnen latenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:58 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, ze heeft toch gezien wat ze heeft gezien!!![]()
Maar ik zou er in ieder geval niet op rekenen dat ze bijdraait.
Op dit soort overtuigingen worden mensen in een rechtbank veroordeeld.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Cyan het volgende:
Oke dat Amanda er van overtuigd is dat Huub wel fysiek geweld heeft gebruikt is prima. Maar ze blijft het herhalen en ze voert een zinloze discussie. Ze vind het prima dat Huub terug is dus waarom wordt er dan zo'n ontiegelijk nutteloze discussie gevolgd?
Nopequote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef blomst het volgende:
Wat haperen de beelden. hebben jullie er ook last van?
Komt door de wijn hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:00 schreef snkr-xxx het volgende:
Jammer alleen dat je geheugen niet in je ogen zit, maar in de hersenen... tja....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vergeet niet te zeggen dat ze zei dat ze "betere ogen heeft dan normale mensen".
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:58 schreef snetje het volgende:
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik snap hem nu !!!
laat amanda ff : hoofd schouders knie en teen knie en teen doen !!
geheid dat ze in de knup komt !!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef raggende_annie het volgende:
waarschijnlijk wil ze dadelijk weten wie de rol van amanda speelt in het filpje dat ze te zien krijgt
het lijkt zo alsof ze steeds zijn reactie aan het peilen is.. misschien zie ik het niet goed hoor, maa wie weet!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef Missy_1974 het volgende:
zou me niks verbazen als syl heimelijk verliefd zou zijn op bart, want ze bekijkt hem veelvuldig, en bloost idd veel
juist ja, viel me ook al op. die blikken, dat ongemakkelijke gevoel (zo lijkt 't)....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:00 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik zou dat best een weekje volhoudenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Borga het volgende:
Ik zei, stel ik heb de keuze om met Amanda de rest van mijn leven op een onbewoond eiland te zitten of de dood....
Stuur me een PM en we lossen dit opquote:Op zondag 11 februari 2007 23:54 schreef kooy-hie het volgende:
[..]
Ja, dat is het juist! Jouw streams doen het niet.
Dan loopt alles zo'n beetje vast bij mij.
Heb ik hem l tig keren horen zeggen...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Bart is weer gestopt met roken zegt ie tegen Syl![]()
Dat cdtje kocht ik bij een benzinepomp onderweg naar Zuid-Frankrijk......quote:Op maandag 12 februari 2007 00:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat meen je niet he? Dit is toch nooit op cd uitgekomen?
Ja maar ik snap haar punt dus niet. Ze zegt dat het haar niks uitmaakt dat Huub terug is maar toch wil ze nog even een keer of 100 000 vermelden dat ze het heeft gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op dit soort overtuigingen worden mensen in een rechtbank veroordeeld.
Alleen al om dat eens tot iedereen te laten doordringen is het misschien wel mooi dat deze overtuigeing van Amanda al een week duurt.
En zoals eerder gezegd...... Bart en Amanda waren niet de enige getuigen.... de Fokkers die er bovenop zaten wisten ook pas na het terugzien van de beelden wat er werkelijk gebeurd was.
Ik ook maar dan wacht de baas maar even...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef raggende_annie het volgende:
hoelang duurt dat daar achter. ik wil naar bed
Het schijnt zo te zijn dat mensen met een bepaalde handicap (bv doof) ter compensatie andere zintuigen sterker worden. Nu is intelligentie geen zintuig.. maar zij is ZO doof voor enige realiteit dat zij wel HELE goede ogen MOET hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef noa84 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je geheugen niet in je ogen zit, maar in de hersenen... tja....
Ik ben ook gestopt met roken, van de vorige sigaret. en steek nu weer een nieuwe aan.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Bart is weer gestopt met roken zegt ie tegen Syl![]()
Nee. Ik heb PERFECTE beelden dank zei Bong!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef blomst het volgende:
Wat haperen de beelden. hebben jullie er ook last van?
Ook Syl zit al 100+ dagen zonder sexquote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef Missy_1974 het volgende:
zou me niks verbazen als syl heimelijk verliefd zou zijn op bart, want ze bekijkt hem veelvuldig, en bloost idd veel
Maaaaaaaaaarrr... ze is niét meer bang voor Huub!quote:
Idd, boeiend om te zien.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef Sporti het volgende:
Link hoor dit ze heeft hier wel een zwak punt van Huub want dit maakt hem dol
Knap van Stijn.. ik vind het meer om te jankenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub "Stijn heeft haar net uitgelachen gewoon!" "Oh shit dat mag ik niet zeggen"
via deze zie ik het ook, en anders nooit last van haperen maar nu helaas wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef My_ het volgende:
Ik kijk altijd via http://webtv.florisd.nl/goudenkooi en heb nooit last van haperende beelden e.d.
Het enige waar ik af het toe last van heb is dat m'n browser plotseling afsluit... Heel vaagjes...
Je bedoelt dat je je dat dan wel een weekje zou kunnen permitterenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef ron1970 het volgende:
Ik zou dat best een weekje volhouden
Ze kan daar toch niks uitgeven.
Zelf kunnen ze niet inzoomen. Hihiquote:Op maandag 12 februari 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
Wat nou ? "Youtube er bij gepakt"?
Die beelden zijn toch ook van Tallpa?
Dat weet Amanda toch niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
Wat nou ? "Youtube er bij gepakt"?
Die beelden zijn toch ook van Tallpa?
Dat klopt, het vreet wel een beetje aan Huub.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef Sporti het volgende:
Link hoor dit ze heeft hier wel een zwak punt van Huub want dit maakt hem dol
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef Cyan het volgende:
Ja maar ik snap haar punt dus niet. Ze zegt dat het haar niks uitmaakt dat Huub terug is maar toch wil ze nog even een keer of 100 000 vermelden dat ze het heeft gezien.
Wat had ze gehoopt? Dat Huub zou toegeven aan haar gedram? Dat Huub zou zeggen: Als ik jouw mijn stem geef zodat Rogier kan komen houd ik op?
Vergeet haar toveroogjes niet weg te tapen. Gewoon blinddoekje voor?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:12 schreef raggende_annie het volgende:
als je n rol ducktape hebt valt er best wel een avondje lol te beleven met amanda maar zodra je dr de kans geeft haar mond open te trekken is de pret voorbij
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:14 schreef Sporti het volgende:
Zij maakt Huub helemaal gek als die wijs is kruipt die in zijn mandje,
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef DooZjUh het volgende:
Ze heeft der haar niet voor niets blond geverfd, past wel bij der IQ.
Brain's opmerking was geweldig: (van achter) "hee je hebt dreads!". Amandel lachte nog een seconde, maar ging vervolgens in d'r haar zitten strijken en gluren in spiegelsquote:Op maandag 12 februari 2007 00:14 schreef schatje het volgende:
Echt lelijk die hairextensions. Geeen wonder dat ze de hele dag aan het kammen is.
En weer ben ik het met je eens.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef Sporti het volgende:
Huub mag blij zijn met dit telefoontje
Amanda heeft verlorenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klopt, het vreet wel een beetje aan Huub.
Maar of dt nu een verdienste van haar is... het is ook weer niet zo dat Amanda dit feilloos doorheeft en aan het uitbuiten is, volgens mij.
Dat doet ie best goed. Leuke kerel op dat gebied ook al is het af en toe een gluiperd.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef noa84 het volgende:
Kunnen ze ook even bellen naar Brian: einde muziek?
Neuh, dat geloof ik niet.. neuken is voor Huub gewoon neuken. Heeft ie haar intelligentie niet bij nodig.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef Lieve het volgende:
Volgens mij... doet Huub het echt liever met de heg dan met die toverkol.
Just kidding! Met donker haar was ze alsnog net zo goed dom geweest;)quote:
Na de vergroting is ze vergeten nieuwe bh's te kopenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef snkr-xxx het volgende:
Die tieten zijn echt TE groot!
Daar zit ik dus ook meequote:Op maandag 12 februari 2007 00:10 schreef DooZjUh het volgende:
Huub ga slapen, dan kan ik ook!
Hahhaha!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub "Stijn heeft haar net uitgelachen gewoon!" "Oh shit dat mag ik niet zeggen"
Is _-inge-_ ook van de clan?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE het gebeurde heeft je vooraankondiging meer dan waargemakt! Thanks.
Heeft _-inge-_ morgen ook weer dienst?
![]()
Maar dat maakt niet uihuit. Ze heeft het met haar eigen ogen gezien! het maakt haar niet uit. want zei weet wat ze heeft gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef vzzzzzbx het volgende:
Huub zou een screenshot van hem met zijn hand op Nathanael's schouder moeten uitprinten en ophangen in het huis. Elke keer dat Amandel begint te zeiken, hoeft ie maar te wijzen
Er ontgaat mij iets?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef avonne het volgende:
Ik vind dit echt niet leuk meer KAPPEN
Zelfs zonder alcohol...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Carlaa het volgende:
maar dit is dus WEL hetgene dat Huub gek kan maken. Een eindeloze discussie zonder enige intelligentie.
Amanda krijgt Huub op de kast wanneer ze hier over begint. Ben benieuwd of ze het vaker tegen hem gaat gebruiken. Waarschijnlijk is ze zo dom dat ze het zelf niet eens beseft.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Carlaa het volgende:
maar dit is dus WEL hetgene dat Huub gek kan maken. Een eindeloze discussie zonder enige intelligentie.
maarja, jammer dan - tis geen televisiequote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Carlaa het volgende:
Hooguit een 70C valt wel mee toch...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef snkr-xxx het volgende:
Die tieten zijn echt TE groot!
Sluit ik me bij aan!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind haar echt zo lelijk ( ben niet jaloers, geloof me), wil haar niet leren kennen, wil haar niet zien, wil haar niet horen.........................echt ik smeek de redactie: laat haar gaaaaaaaaaaaan
Ik sluit me bij je aan. Vind zelfs Natasia nog beter te behappen. Dat wil toch wel wat zeggenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind haar echt zo lelijk ( ben niet jaloers, geloof me), wil haar niet leren kennen, wil haar niet zien, wil haar niet horen.........................echt ik smeek de redactie: laat haar gaaaaaaaaaaaan
Ja, als deze discussie was gevoerd nadat Huub een fles wodka op had, dan had ik de afloop nog moeten zien. Niet dat hij Amanda dan had geslagen hoor, maar dan was hij wel serieus gaan flippen..quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Carlaa het volgende:
Huh? Wat doet ze dan bij ons?quote:
En hoe weet je dat?quote:
Eenschquote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:21 schreef Lieve het volgende:
Mag die klereherrie van Brainless uit? ( zal niet meteen zeggen dat ik Satanael mis, maar hij kon wel draaien!)
Ze heeft gewoon 2 waterhoofden op borsthoogtequote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoveel brains voor de deur ..... en dan nog snapt ze het niet
[afbeelding]
wie niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, als deze discussie was gevoerd nadat Huub een fles wodka op had, dan had ik de afloop nog moeten zien. Niet dat hij Amanda dan had geslagen hoor, maar dan was hij wel serieus gaan flippen..
lekker stokenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Huh? Wat doet ze dan bij ons?
Serieus?quote:
Misschien is ze slimmer dan we denken en blijft ze dit volhouden alleen om Huub gek te maken.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Carlaa het volgende:
Nou hier kan ik het dus echt niet mee eens zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik sluit me bij je aan. Vind zelfs Natasia nog beter te behappen. Dat wil toch wel wat zeggen![]()
Beste redactie: Willen jullie haar ajb morgen weghalen ? Het is geen leuk ergeren het is ziekmakend, echt !!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
pijpen en slikken? vertel het zelf eens.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nu valt dus het kwartje. En ik kon maar niet geloven dat iemand Brian echt een sympathieke type vond..Ze beschermt gewoon haar eigen mensen...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE het gebeurde heeft je vooraankondiging meer dan waargemaakt! Thanks.
Heeft _-inge-_ morgen ook weer dienst?
![]()
Ja, dan zat ik af en toe mee te swingen. Dit is grafherrie. Hij kan niet alleen niet mixen, maar heeft ook nog eens een lousy platenkeuze.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:21 schreef Lieve het volgende:
Mag die klereherrie van Brainless uit? ( zal niet meteen zeggen dat ik Satanael mis, maar hij kon wel draaien!)
yep, ik vind dit ook écht niet leuk meerquote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beste redactie: Willen jullie haar ajb morgen weghalen ? Het is geen leuk ergeren het is ziekmakend, echt !!!!
Reinigings doekje... Niet spannends ofzo hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef DooZjUh het volgende:
Wat doet ze met dat doekje in bed?
Kun je Feijenoord ook in je reet stoppenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Amanda krijgt Huub op de kast wanneer ze hier over begint. Ben benieuwd of ze het vaker tegen hem gaat gebruiken. Waarschijnlijk is ze zo dom dat ze het zelf niet eens beseft.
Zou het niet gewoon een relclone oid kunnen zijn dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nu valt dus het kwartje. En ik kon maar niet geloven dat iemand Brian echt een sympathieke type vond..Ze beschermt gewoon haar eigen mensen...
Nee idd, allebei weg graagquote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Nou hier kan ik het dus echt niet mee eens zijn
Nee, ik vind ze juist steeds leuker wordenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Makeup verwijderen. Heeft ze van Natasia geleerd. Tanden poesten idem dito.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef DooZjUh het volgende:
Wat doet ze met dat doekje in bed?
Ik doe dat meestal voor de spiegel, misschien durft zij daar niet in te kijken zonder make-upquote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef My_ het volgende:
[..]
Reinigings doekje... Niet spannends ofzo hoor
Met dat als criterium is het huis morgen vrijwel leeg.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beste redactie: Willen jullie haar ajb morgen weghalen ? Het is geen leuk ergeren het is ziekmakend, echt !!!!
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Makeup verwijderen. Heeft ze van Natasia geleerd. Tanden poesten idem dito.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |