bart heeft gewoon op de beelden gezien dat ie als een zombie voor zich uit zat te staren en geeft dat ook gewoon toe ipv achter zijn eerste conclusie te blijven staanquote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:
Ik moet zeggen dat Bart zich hierin wel volwassen weet op te stellen. Hij heeft er in ieder geval over nagedacht en inderdaad op een dieper niveau dan ik van hem had verwacht. Valt me mee!
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef kooy-hie het volgende:
Ik krijg geen verbinding met 4-streams, ook niet zoals in de Streams-topic van dit forum.
Heeft iemand een link naar de werkende streams?
Er zit ook wel iets van superioriteitsgevoel bij.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef Nasp het volgende:
Respect voor Bart en Huub dat ze zich zo kalm kunnen houden.
En dan zou ik het ook nog begrijpen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef Borga het volgende:
Ik denk dat Huub zo het huis moet verlaten omdat hij Amanda zo neer slaat
Het feit dat Huub meteen naar achteren belde (om naar de beelden te vragen denk ik?) verontrust mij omdat hij er dus niet van kan weglopen en het zich aantrekt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap je bijna, ik voel wat je bedoelt. Het raakt me omdat het zo pijnlijk is en ik het zo moeilijk vind om dat te snappen. Je raakt echt een punt. Knap dat je dan kan weglopen lijkt me.
Precies, het is verspilde energie.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:54 schreef partyyboyy het volgende:
Ik zou niks meer tegen die strontvlieg zeggen.
Ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef My_ het volgende:
Huub heeft het weer eens voor elkaar
Ik ben benieuwd hoe ze terug komt
*in handjes wrijft*quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda gaat mee om de beelden te bekijken.
idd en tijdje terug in de discussie zei ze "Ik zat er naast"quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef Carlaa het volgende:
NU slaat ze de spijker op de kop "ik denk helemaal niets"
Precies hetzelfde, ze heeft toch gezien wat ze heeft gezien!!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef My_ het volgende:
Ik was degene die overtuigd was dat Nel de eerste schop gaf.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
Even in herinnering halen.
Volgens mij waren er die nacht 20 Fokkers aan het kijken.
Voordat het filmpje kwam om te bestuderen, waren er zo'n 16 die niet wisten wat er precies gebeurde, 3 die dachten dat Huub de eerste klap gaf, en 1 die dacht dat Nel de eerste schop gaf.
Kortom 5% had gelijk.
Na bestudering van de beelden was iedereen het er overeens dat Nel de eerste was.
Ow die gaat dat gewoon volhouden hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef My_ het volgende:
Ik denk dat ze dan nog alleen haar eigen beelden geloofd.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda gaat mee om de beelden te bekijken.
Oke dat Amanda er van overtuigd is dat Huub wel fysiek geweld heeft gebruikt is prima. Maar ze blijft het herhalen en ze voert een zinloze discussie. Ze vind het prima dat Huub terug is dus waarom wordt er dan zo'n ontiegelijk nutteloze discussie gevolgd?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
Even in herinnering halen.
Volgens mij waren er die nacht 20 Fokkers aan het kijken.
Voordat het filmpje kwam om te bestuderen, waren er zo'n 16 die niet wisten wat er precies gebeurde, 3 die dachten dat Huub de eerste klap gaf, en 1 die dacht dat Nel de eerste schop gaf.
Kortom 5% had gelijk.
Na bestudering van de beelden was iedereen het er overeens dat Nel de eerste was.
Toen mijn man een nieuwe auto had wilde hij plotseling wel bij de Aldi gezien worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Grappig dat ze Lidl appelsap drinken! Heb ik ook thuis. Heel chic!![]()
JA MAAR AMANDA HEEFT HET TOCH GEZIEN DUS LUL NIET ZOO!!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Dan hebben zij het misschien niet gezien"
ER ZIJN BEELDEN TRUT !!!!!!!!!!!!!!
Dat riekt naar leedvermaak....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
*in handjes wrijft*
Die gaat zich straks dus nóg belachelijker maken door vol te houden. Lachuh.![]()
Vrees het ookquote:Op zondag 11 februari 2007 23:58 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ow die gaat dat gewoon volhouden hoor.
Let maar op mijn woorden dat ze straks nog steeds roept:
IK HEB HET GEZIEN
Toen had ie een pre-mixed CDtje meegekregen van de redactiequote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
Als die Brian ook zo draaide in de Zebra, mag hij blij zijn dat hij niet ter plekke gelyncht is.
Dan weet ik het antwoord....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Borga het volgende:
Ik zei, stel ik heb de keuze om met Amanda de rest van mijn leven op een onbewoond eiland te zitten of de dood....
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
off topic
[..]
Toen mijn man een nieuwe auto had wilde hij plotseling wel bij de Aldi gezien worden.
Achteraf zei hij teleurgesteld "er staan grotere auto's dan de mijne"
Ja, alleen nog even die herrie wat zachter...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
He, wat een rust![]()
M'n bloeddruk is al weer redelijk gezakt.
Ik word er ook al enigszins nerveus van.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
Als die Brian ook zo draaide in de Zebra, mag hij blij zijn dat hij niet ter plekke gelyncht is.
Wie gaat er naar een tent die Zebra heetquote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
Vind je?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat riekt naar leedvermaak....![]()
Ik dacht het wel..Iig zoiets zei ze ooit.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef tipsch het volgende:
Is Amando soms zelf ooit lijdend voorwerp geweest bij fysiek geweld?
zeer scherpe observatie!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:00 schreef snkr-xxx het volgende:
Wat heeft Syl toch rode wangetjes als ze bij Bart in de buurt is
Vergeet niet te zeggen dat ze zei dat ze "betere ogen heeft dan normale mensen".quote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er was eens een meisje, ze heette Amanda. Haar gave was dat ze dingen kon zien die honderdtachtig camera's niet kunnen zien. Ook de tweehonderd medewerkers van Tien kunnen niet zien wat zij kan zien. Zelfs de vierhonderdduizend mensen die tv kijken en de streams volgen zien niet wat zij kan zien.
Het is een engel, met gaves waar wij van kunnen dromen. OMG wat kunt U mooie schepseltjes op deze wereld zetten. Ze is geweldig en ik ben smoorverliefd op deze engel.
Dat meen je niet he? Dit is toch nooit op cd uitgekomen?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef Gigageil het volgende:
Brian draait een voorgemixt cd'tje uit 2003......![]()
![]()
Omdat als je dat denkt, als je daarvan overtuigd bent, je daar niet moet zitten. Want... dan KAN je niet winnen. Dan is Huub ALTIJD de winnaar. Snap je dat dan echt niet?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oke dat Amanda er van overtuigd is dat Huub wel fysiek geweld heeft gebruikt is prima. Maar ze blijft het herhalen en ze voert een zinloze discussie. Ze vind het prima dat Huub terug is dus waarom wordt er dan zo'n ontiegelijk nutteloze discussie gevolgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |