bart heeft gewoon op de beelden gezien dat ie als een zombie voor zich uit zat te staren en geeft dat ook gewoon toe ipv achter zijn eerste conclusie te blijven staanquote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:
Ik moet zeggen dat Bart zich hierin wel volwassen weet op te stellen. Hij heeft er in ieder geval over nagedacht en inderdaad op een dieper niveau dan ik van hem had verwacht. Valt me mee!
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef kooy-hie het volgende:
Ik krijg geen verbinding met 4-streams, ook niet zoals in de Streams-topic van dit forum.
Heeft iemand een link naar de werkende streams?
Er zit ook wel iets van superioriteitsgevoel bij.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef Nasp het volgende:
Respect voor Bart en Huub dat ze zich zo kalm kunnen houden.
En dan zou ik het ook nog begrijpen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef Borga het volgende:
Ik denk dat Huub zo het huis moet verlaten omdat hij Amanda zo neer slaat
Het feit dat Huub meteen naar achteren belde (om naar de beelden te vragen denk ik?) verontrust mij omdat hij er dus niet van kan weglopen en het zich aantrekt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap je bijna, ik voel wat je bedoelt. Het raakt me omdat het zo pijnlijk is en ik het zo moeilijk vind om dat te snappen. Je raakt echt een punt. Knap dat je dan kan weglopen lijkt me.
Precies, het is verspilde energie.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:54 schreef partyyboyy het volgende:
Ik zou niks meer tegen die strontvlieg zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |