Amen.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vergeet niet te zeggen dat ze zei dat ze "betere ogen heeft dan normale mensen".
Ik vrees als amoebe terug is , jouw bloeddruk weer een hoogtepunt bereiktquote:Op maandag 12 februari 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
He, wat een rust![]()
M'n bloeddruk is al weer redelijk gezakt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Omdat als je dat denkt, als je daarvan overtuigd bent, je daar niet moet zitten. Want... dan KAN je niet winnen. Dan is Huub ALTIJD de winnaar. Snap je dat dan echt niet?
Wat doen ze daar dan nog?
Als Huub geholpen is... dan is het spel toch voorbij?![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ookquote:Op maandag 12 februari 2007 00:03 schreef Darklight het volgende:
Wed dat ze gewoon blijft volhouden, dom wicht
Tja, hoe zouden haar ogen haar ooit in de steek kunnen latenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:58 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, ze heeft toch gezien wat ze heeft gezien!!![]()
Maar ik zou er in ieder geval niet op rekenen dat ze bijdraait.
Op dit soort overtuigingen worden mensen in een rechtbank veroordeeld.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Cyan het volgende:
Oke dat Amanda er van overtuigd is dat Huub wel fysiek geweld heeft gebruikt is prima. Maar ze blijft het herhalen en ze voert een zinloze discussie. Ze vind het prima dat Huub terug is dus waarom wordt er dan zo'n ontiegelijk nutteloze discussie gevolgd?
Nopequote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef blomst het volgende:
Wat haperen de beelden. hebben jullie er ook last van?
Komt door de wijn hoor!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:00 schreef snkr-xxx het volgende:
Wat heeft Syl toch rode wangetjes als ze bij Bart in de buurt is
Jammer alleen dat je geheugen niet in je ogen zit, maar in de hersenen... tja....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vergeet niet te zeggen dat ze zei dat ze "betere ogen heeft dan normale mensen".
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:58 schreef snetje het volgende:
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik snap hem nu !!!
laat amanda ff : hoofd schouders knie en teen knie en teen doen !!
geheid dat ze in de knup komt !!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:01 schreef raggende_annie het volgende:
waarschijnlijk wil ze dadelijk weten wie de rol van amanda speelt in het filpje dat ze te zien krijgt
het lijkt zo alsof ze steeds zijn reactie aan het peilen is.. misschien zie ik het niet goed hoor, maa wie weet!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef Missy_1974 het volgende:
zou me niks verbazen als syl heimelijk verliefd zou zijn op bart, want ze bekijkt hem veelvuldig, en bloost idd veel
juist ja, viel me ook al op. die blikken, dat ongemakkelijke gevoel (zo lijkt 't)....quote:Op maandag 12 februari 2007 00:00 schreef snkr-xxx het volgende:
Wat heeft Syl toch rode wangetjes als ze bij Bart in de buurt is
Ik zou dat best een weekje volhoudenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Borga het volgende:
Ik zei, stel ik heb de keuze om met Amanda de rest van mijn leven op een onbewoond eiland te zitten of de dood....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |