Er ontgaat mij iets?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef avonne het volgende:
Ik vind dit echt niet leuk meer KAPPEN
Zelfs zonder alcohol...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Carlaa het volgende:
maar dit is dus WEL hetgene dat Huub gek kan maken. Een eindeloze discussie zonder enige intelligentie.
Amanda krijgt Huub op de kast wanneer ze hier over begint. Ben benieuwd of ze het vaker tegen hem gaat gebruiken. Waarschijnlijk is ze zo dom dat ze het zelf niet eens beseft.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Carlaa het volgende:
maar dit is dus WEL hetgene dat Huub gek kan maken. Een eindeloze discussie zonder enige intelligentie.
maarja, jammer dan - tis geen televisiequote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Carlaa het volgende:
Hooguit een 70C valt wel mee toch...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef snkr-xxx het volgende:
Die tieten zijn echt TE groot!
Sluit ik me bij aan!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind haar echt zo lelijk ( ben niet jaloers, geloof me), wil haar niet leren kennen, wil haar niet zien, wil haar niet horen.........................echt ik smeek de redactie: laat haar gaaaaaaaaaaaan
Ik sluit me bij je aan. Vind zelfs Natasia nog beter te behappen. Dat wil toch wel wat zeggenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind haar echt zo lelijk ( ben niet jaloers, geloof me), wil haar niet leren kennen, wil haar niet zien, wil haar niet horen.........................echt ik smeek de redactie: laat haar gaaaaaaaaaaaan
Ja, als deze discussie was gevoerd nadat Huub een fles wodka op had, dan had ik de afloop nog moeten zien. Niet dat hij Amanda dan had geslagen hoor, maar dan was hij wel serieus gaan flippen..quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Carlaa het volgende:
Huh? Wat doet ze dan bij ons?quote:
En hoe weet je dat?quote:
Eenschquote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:21 schreef Lieve het volgende:
Mag die klereherrie van Brainless uit? ( zal niet meteen zeggen dat ik Satanael mis, maar hij kon wel draaien!)
Ze heeft gewoon 2 waterhoofden op borsthoogtequote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoveel brains voor de deur ..... en dan nog snapt ze het niet
[afbeelding]
wie niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, als deze discussie was gevoerd nadat Huub een fles wodka op had, dan had ik de afloop nog moeten zien. Niet dat hij Amanda dan had geslagen hoor, maar dan was hij wel serieus gaan flippen..
lekker stokenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Huh? Wat doet ze dan bij ons?
Serieus?quote:
Misschien is ze slimmer dan we denken en blijft ze dit volhouden alleen om Huub gek te maken.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Carlaa het volgende:
Nou hier kan ik het dus echt niet mee eens zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik sluit me bij je aan. Vind zelfs Natasia nog beter te behappen. Dat wil toch wel wat zeggen![]()
Beste redactie: Willen jullie haar ajb morgen weghalen ? Het is geen leuk ergeren het is ziekmakend, echt !!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
pijpen en slikken? vertel het zelf eens.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nu valt dus het kwartje. En ik kon maar niet geloven dat iemand Brian echt een sympathieke type vond..Ze beschermt gewoon haar eigen mensen...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE het gebeurde heeft je vooraankondiging meer dan waargemaakt! Thanks.
Heeft _-inge-_ morgen ook weer dienst?
![]()
Ja, dan zat ik af en toe mee te swingen. Dit is grafherrie. Hij kan niet alleen niet mixen, maar heeft ook nog eens een lousy platenkeuze.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:21 schreef Lieve het volgende:
Mag die klereherrie van Brainless uit? ( zal niet meteen zeggen dat ik Satanael mis, maar hij kon wel draaien!)
yep, ik vind dit ook écht niet leuk meerquote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beste redactie: Willen jullie haar ajb morgen weghalen ? Het is geen leuk ergeren het is ziekmakend, echt !!!!
Reinigings doekje... Niet spannends ofzo hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef DooZjUh het volgende:
Wat doet ze met dat doekje in bed?
Kun je Feijenoord ook in je reet stoppenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Amanda krijgt Huub op de kast wanneer ze hier over begint. Ben benieuwd of ze het vaker tegen hem gaat gebruiken. Waarschijnlijk is ze zo dom dat ze het zelf niet eens beseft.
Zou het niet gewoon een relclone oid kunnen zijn dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nu valt dus het kwartje. En ik kon maar niet geloven dat iemand Brian echt een sympathieke type vond..Ze beschermt gewoon haar eigen mensen...
Nee idd, allebei weg graagquote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Nou hier kan ik het dus echt niet mee eens zijn
Nee, ik vind ze juist steeds leuker wordenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef kleinzusje het volgende:
Makeup verwijderen. Heeft ze van Natasia geleerd. Tanden poesten idem dito.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef DooZjUh het volgende:
Wat doet ze met dat doekje in bed?
Ik doe dat meestal voor de spiegel, misschien durft zij daar niet in te kijken zonder make-upquote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef My_ het volgende:
[..]
Reinigings doekje... Niet spannends ofzo hoor
Met dat als criterium is het huis morgen vrijwel leeg.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beste redactie: Willen jullie haar ajb morgen weghalen ? Het is geen leuk ergeren het is ziekmakend, echt !!!!
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Makeup verwijderen. Heeft ze van Natasia geleerd. Tanden poesten idem dito.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |