Vergeet haar toveroogjes niet weg te tapen. Gewoon blinddoekje voor?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:12 schreef raggende_annie het volgende:
als je n rol ducktape hebt valt er best wel een avondje lol te beleven met amanda maar zodra je dr de kans geeft haar mond open te trekken is de pret voorbij
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:14 schreef Sporti het volgende:
Zij maakt Huub helemaal gek als die wijs is kruipt die in zijn mandje,
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef DooZjUh het volgende:
Ze heeft der haar niet voor niets blond geverfd, past wel bij der IQ.
Brain's opmerking was geweldig: (van achter) "hee je hebt dreads!". Amandel lachte nog een seconde, maar ging vervolgens in d'r haar zitten strijken en gluren in spiegelsquote:Op maandag 12 februari 2007 00:14 schreef schatje het volgende:
Echt lelijk die hairextensions. Geeen wonder dat ze de hele dag aan het kammen is.
En weer ben ik het met je eens.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef Sporti het volgende:
Huub mag blij zijn met dit telefoontje
Amanda heeft verlorenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klopt, het vreet wel een beetje aan Huub.
Maar of dt nu een verdienste van haar is... het is ook weer niet zo dat Amanda dit feilloos doorheeft en aan het uitbuiten is, volgens mij.
Dat doet ie best goed. Leuke kerel op dat gebied ook al is het af en toe een gluiperd.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef noa84 het volgende:
Kunnen ze ook even bellen naar Brian: einde muziek?
Neuh, dat geloof ik niet.. neuken is voor Huub gewoon neuken. Heeft ie haar intelligentie niet bij nodig.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef Lieve het volgende:
Volgens mij... doet Huub het echt liever met de heg dan met die toverkol.
Just kidding! Met donker haar was ze alsnog net zo goed dom geweest;)quote:
Na de vergroting is ze vergeten nieuwe bh's te kopenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef snkr-xxx het volgende:
Die tieten zijn echt TE groot!
Daar zit ik dus ook meequote:Op maandag 12 februari 2007 00:10 schreef DooZjUh het volgende:
Huub ga slapen, dan kan ik ook!
Hahhaha!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub "Stijn heeft haar net uitgelachen gewoon!" "Oh shit dat mag ik niet zeggen"
Is _-inge-_ ook van de clan?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE het gebeurde heeft je vooraankondiging meer dan waargemakt! Thanks.
Heeft _-inge-_ morgen ook weer dienst?
![]()
Maar dat maakt niet uihuit. Ze heeft het met haar eigen ogen gezien! het maakt haar niet uit. want zei weet wat ze heeft gezien.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef vzzzzzbx het volgende:
Huub zou een screenshot van hem met zijn hand op Nathanael's schouder moeten uitprinten en ophangen in het huis. Elke keer dat Amandel begint te zeiken, hoeft ie maar te wijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |