Nee. Ik heb PERFECTE beelden dank zei Bong!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef blomst het volgende:
Wat haperen de beelden. hebben jullie er ook last van?
Ook Syl zit al 100+ dagen zonder sexquote:Op maandag 12 februari 2007 00:04 schreef Missy_1974 het volgende:
zou me niks verbazen als syl heimelijk verliefd zou zijn op bart, want ze bekijkt hem veelvuldig, en bloost idd veel
Maaaaaaaaaarrr... ze is niét meer bang voor Huub!quote:
Idd, boeiend om te zien.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef Sporti het volgende:
Link hoor dit ze heeft hier wel een zwak punt van Huub want dit maakt hem dol
Knap van Stijn.. ik vind het meer om te jankenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Huub "Stijn heeft haar net uitgelachen gewoon!" "Oh shit dat mag ik niet zeggen"
via deze zie ik het ook, en anders nooit last van haperen maar nu helaas wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef My_ het volgende:
Ik kijk altijd via http://webtv.florisd.nl/goudenkooi en heb nooit last van haperende beelden e.d.
Het enige waar ik af het toe last van heb is dat m'n browser plotseling afsluit... Heel vaagjes...
Je bedoelt dat je je dat dan wel een weekje zou kunnen permitterenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef ron1970 het volgende:
Ik zou dat best een weekje volhouden
Ze kan daar toch niks uitgeven.
Zelf kunnen ze niet inzoomen. Hihiquote:Op maandag 12 februari 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
Wat nou ? "Youtube er bij gepakt"?
Die beelden zijn toch ook van Tallpa?
Dat weet Amanda toch niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:10 schreef avonne het volgende:
Wat nou ? "Youtube er bij gepakt"?
Die beelden zijn toch ook van Tallpa?
Dat klopt, het vreet wel een beetje aan Huub.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef Sporti het volgende:
Link hoor dit ze heeft hier wel een zwak punt van Huub want dit maakt hem dol
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef Cyan het volgende:
Ja maar ik snap haar punt dus niet. Ze zegt dat het haar niks uitmaakt dat Huub terug is maar toch wil ze nog even een keer of 100 000 vermelden dat ze het heeft gezien.
Wat had ze gehoopt? Dat Huub zou toegeven aan haar gedram? Dat Huub zou zeggen: Als ik jouw mijn stem geef zodat Rogier kan komen houd ik op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |