Vond je? Ik vond eigenlijk niemand hoger scoren dan een 5. Misschien dat Stekelenburg zich in de 2e helft wat herstelde van z\'n fout bij de goal. Voor het eerst dat hij (bij voorsprong) ons 3 punten heeft bezorgd.quote:
Moet kunnen....quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef twi het volgende:
Als PSV nou met 11-0 verliest dan is 't doelsaldo ook weer rechtgetrokken
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef jna het volgende:
Schoenmaker: "we speelde zo goed op het middenveld dat Ajax Sneijder zelfs wisselde"
![]()
Ik zie ze liever 11 keer met 1-0 verliezen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef twi het volgende:
Als PSV nou met 11-0 verliest dan is 't doelsaldo ook weer rechtgetrokken
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef jna het volgende:
Schoenmaker: "we speelde zo goed op het middenveld dat Ajax Sneijder zelfs wisselde"
![]()
Schoenmaker vind ik de enige hagenees die lachen isquote:Op zondag 11 februari 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Echt te erg voor woorden die club soms.
En nu krijgt hij te horen dat hij geblesseerd was.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Hij zegt het nu gewoon weer, over Sneijder.. is die man gek ofzo??
misschien werken de resultaten meequote:Op zondag 11 februari 2007 15:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat is Ten Cate trouwens rustig geworden voor de camera. Zou de nieuwjaarsspeech van Jaakke geholpen hebben?
Tot aan de onderlinge ontmoeting, daarna is andersom.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:59 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop het ook. Maar PSV staat er qua programma wel beter voor.
lastige wedstrijden :quote:Op zondag 11 februari 2007 14:59 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop het ook. Maar PSV staat er qua programma wel beter voor.
quote:PSV
PSV - Ajax
NAC Breda - PSV
NEC - PSV
PSV - FC Twente
FC Utrecht - PSV
PSV - Vitesse
valt mee vind ikquote:AJAX
AZ - Ajax
Ajax - SC Heerenveen
FC Twente - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - NAC Breda
Precies, gewoon ff lekker doorgaan met winnen zo. En er staan tegen AZ, Twente en PSV. En de andere wedstrijden.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:02 schreef Madine het volgende:
[..]
Tot aan de onderlinge ontmoeting, daarna is andersom.
Omdat hij de bal niet een keer heeft geraaktquote:Op zondag 11 februari 2007 14:50 schreef Jasza het volgende:
Huntelaar en Perez vielen wel goed in, Maduro deed alles goed!!!!![]()
![]()
Sinds wanneer zijn NEC uit en Vitesse thuis lastig?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:04 schreef toma het volgende:
[..]
lastige wedstrijden :
[..]
[..]
valt mee vind ik
Hij zal wel een replica van die kop mee naar huis gekregen hebben en daar de hele dag wat tegen aan lullenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat is Ten Cate trouwens rustig geworden voor de camera. Zou de nieuwjaarsspeech van Jaakke geholpen hebben?
Gelukkig, was al bang dat hun ons in zouden halenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:16 schreef wolferl het volgende:
Heerenveen moet Alves weken missen.:P
Wat een onzin zeg, ze hadden in een fase van 5 minuten meer dreiging dan Ajax zou hebben gehad in 3 wedstrijden zoals vandaag tegen ADO. Maar het zou leuk zijn wanneer Sparta het vol kan houden. Zal wel niet, maargoed.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:15 schreef wolferl het volgende:
Ronald Koeman's hand zie je nu al langzamerhand in de ploeg van PSV sluipen, ze spelen slecht en on gemotiveerd.
Idd, psv kreeg ineens kans na kansquote:Op zondag 11 februari 2007 15:19 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, ze hadden in een fase van 5 minuten meer dreiging dan Ajax zou hebben gehad in 3 wedstrijden zoals vandaag tegen ADO. Maar het zou leuk zijn wanneer Sparta het vol kan houden. Zal wel niet, maargoed.
Nee, maar 1 a 2 doelpunten minder voor Heerenveen kan veel schelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gelukkig, was al bang dat hun ons in zouden halen
En dan Bremen nog tussendoorquote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef zjroentje het volgende:
AZ - Ajax
Ajax - SC Heerenveen
FC Twente - Ajax
PSV - Ajax
Leuke serie voor de boeg ....
ben ik t mee eensquote:Op zondag 11 februari 2007 15:15 schreef wolferl het volgende:
Ronald Koeman's hand zie je nu al langzamerhand in de ploeg van PSV sluipen, ze spelen slecht en on gemotiveerd.
Waarvoor?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, maar 1 a 2 doelpunten minder voor Heerenveen kan veel schelen.
Als je daar 12 punten kan halen, kan ik me niet voorstellen dat we geen kampioen worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef zjroentje het volgende:
AZ - Ajax
Ajax - SC Heerenveen
FC Twente - Ajax
PSV - Ajax
Leuke serie voor de boeg ....
Tja, ik hink op 2 gedachten. Ik wil gewoon altijd alles winnen... maar ja, de schaal zou wel weer eens fijn zijn.. Alleen is die kans nog steeds niet zo groot. Of PSV moet idd niet winnen vandaag..quote:Op zondag 11 februari 2007 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Bremen mogen ze van mij verliezen, ze moeten vol voor het kampioenschap gaan.
Nou als Alves een aantal weken is uitgeschakeld is dat mooi. 4 Maart moet Ajax tegen Heerenveen, ik heb dan liever dat Alves niet meedoet dan wel, kan een doelpunt schelen, aangezien hij 1 op 1 loopt.quote:
blablabla... veel voorspelbaar gelul maar wel 3 puntenquote:We hebben t ons veel te moeilijk gemaakt door niet te scoren. Er is veel te veel ophef geweest over Huntelaar terwijl een andere international er voor hem in stond.
Met dat verschil dat Babel het wel redelijk deedquote:Op zondag 11 februari 2007 15:25 schreef HeatWave het volgende:
International zegt ook zo lekker veel bij van Basten, wie is er GEEN international geweest de afgelopen tijd?.
Nou vandaag was hij echt de zwakste bij Ajax zeg...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:26 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Babel het wel redelijk deed![]()
Dat is wel zo jaquote:Op zondag 11 februari 2007 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou vandaag was hij echt de zwakste bij Ajax zeg...
Daaarom hoop ik ook dat PSV wint van Arsenal.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Bremen mogen ze van mij verliezen, ze moeten vol voor het kampioenschap gaan.
wonderen bestaan nog.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Daaarom hoop ik ook dat PSV wint van Arsenal.
Ik ben er niet bang voor dat we punten verspelen in de Arena tegen Heerenveen. Ook met Alves erbij. Da's echt een heel andere wedstrijd dan in het Abe Lenstra Stadion.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou als Alves een aantal weken is uitgeschakeld is dat mooi. 4 Maart moet Ajax tegen Heerenveen, ik heb dan liever dat Alves niet meedoet dan wel, kan een doelpunt schelen, aangezien hij 1 op 1 loopt.
maar ik kan me niet voorstellen dat je daar 12 punten haalt.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als je daar 12 punten kan halen, kan ik me niet voorstellen dat we geen kampioen worden.
Dat prutswerk van 'm in de 2e helft heeft ons anders wel 3 punten opgeleverd.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef devv05 het volgende:
Stekelenburg nu optyfen, het is genoeg geweest met dat prutswerk.
Als ja, ik zie het niet gbeuren. Maar het zou natuurlijk kunnenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als je daar 12 punten kan halen, kan ik me niet voorstellen dat we geen kampioen worden.
Dat je een paar knappe ballen pakt betekent nog niet dat je elke wedstrijd een goaltje weg mag geven hoor...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat prutswerk van 'm in de 2e helft heeft ons anders wel 3 punten opgeleverd.
Ik vond hem 1 van de betere bij Ajax vandaag.. hij ging samen met linderberg in d efout bij dat eerste doelpunt maar verde rheeft ie uitstekend gekeeptquote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef devv05 het volgende:
Nee inderdaad, maar dat betekent ook niet dat je een prutser bent. Ik was de eerste die Stekelenburg de zwarte piet gaf na die blunder, maar als je zo'n bal van Bosschaart dan pakt bij 1-2 voor dan maak je die fout gewoon weer goed en hoor je mij verder niet meer klagen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat je een paar knappe ballen pakt betekent nog niet dat je elke wedstrijd een goaltje weg mag geven hoor...
Toch voelt het veiliger als Gentenaar op doel staat... Stekelenburg heeft hetzelfde als Grim en Lobont, geweldige reddingen op de lijn maar hoge ballen en uitkomen kunnen levensgevaarlijk zijn bij die drie.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar dat betekent ook niet dat je een prutser bent. Ik was de eerste die Stekelenburg de zwarte piet gaf na die blunder, maar als je zo'n bal van Bosschaart dan pakt bij 1-2 voor dan maak je die fout gewoon weer goed en hoor je mij verder niet meer klagen.
Mwa, tegen groningen en feyenoord keepte hij gewoon degelijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef devv05 het volgende:
De rest van z'n carriere heeft ie ook niks laten zien natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 16:03 schreef twi het volgende:
Flikker toch eens op met dat Gentenaar-gelul. Sorry hoor, maar wat heeft die nou laten zien? Tegen Roda niks te doen gehad en tegen NEC 2 goals om z'n oren. Nee, dan verdien je inderdaad een basisplaats...
Dortmundquote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De rest van z'n carriere heeft ie ook niks laten zien natuurlijk
Ben even snel vergeten van welke Duitse club ie kwam, maar weet wel dan medespelers aldaar het vreemd vonden dat Gentenaar daar niet de nr1 keeper was
Ook al winnen ze de wedstrijd.. kom op man.. ze spelen echt waardeloos.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
't Is nog niet afgelopen hoor. Dat te vroege juichen ook altijd.
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef Urquhart het volgende:
De competitie wordt nu wel heel spannend
Kan je dit even aanpassenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:55 schreef toma het volgende:
Strijd om de titel:
voorspellingen toma
Ajax - Excelsior 3pt
AZ - Ajax 1pt
Ajax - SC Heerenveen 3pt
FC Twente - Ajax 1pt
PSV - Ajax 3pt
Ajax - Heracles Almelo 3pt
RKC - Waalwijk Ajax 3pt
Ajax - NAC Breda 3pt
Ajax - Sparta Rotterdam 3pt
Willem II - Ajax 3pt
totaal Ajax : 26
Sparta Rotterdam - PSV 3pt
Heracles Almelo - PSV 3pt
PSV - FC Groningen 1pt
PSV - RKC Waalwijk 3pt
Excelsior - PSV 3pt
PSV - Ajax 0pt
NAC Breda - PSV 1pt
NEC - PSV 3pt
PSV - FC Twente 1pt
FC Utrecht - PSV 1pt
PSV - Vitesse 3pt
totaal PSV : 22
[afbeelding]
eindstad
1. Ajax : 80
2. PSV : 76
conclusie : 'T kan nog!
Wat een ongelooflijk zwak argument. Zegt dus echt geen ene reet. Vind dat gegeil op Gentenaar ook nergens op slaan. Wil niet zeggen dat ik 'm ook vaak knijp met Stekelenburg.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De rest van z'n carriere heeft ie ook niks laten zien natuurlijk
Of Twentequote:Op zondag 11 februari 2007 16:26 schreef Panick het volgende:
Mja..
Ik denk dat ik nu voor het eerst een beetje het gevoel heb dat het eventueel, heel misschien, nog mogelijk is.
Hopen dat dit dipje aanblijft en Ajax een beetje gaat ballen. Want anders wordt AZ straks kampioen.
Voor allemaal, protesteren mag nietquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat had rood voor Alex moeten zijn.
Vandaag speelde we kut, tegen 010 en Groningen 2e helft speelde we gewoon goed hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
PSv en Ajax hebben van rol geruild, nu spelen wij kut en winnen we.
AZ wordt geen kampioen, Ajax maakt over twee weken wel een einde aan die droomquote:Op zondag 11 februari 2007 16:26 schreef Panick het volgende:
Mja..
Ik denk dat ik nu voor het eerst een beetje het gevoel heb dat het eventueel, heel misschien, nog mogelijk is.
Hopen dat dit dipje aanblijft en Ajax een beetje gaat ballen. Want anders wordt AZ straks kampioen.
Hadden ze farfan maar niet moeten wisselenquote:
2de helft tegen f'noord was ook grotendeels kut hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vandaag speelde we kut, tegen 010 en Groningen 2e helft speelde we gewoon goed hoor![]()
Volgende week uithalen tegen Excelsior voor het doelsaldo![]()
Die cullina wil maar niet mee werkenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef StarGazer het volgende:
Het Koeman-effect wordt zichtbaar! PSV is aan alle kanten geïnfiltreerd met Ajacieden die de club van binnenuit saboteren. Heerlijk dit
Heb je het kampioensshirtje weer terug in de kast gelegd?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Op verzoek van Erwtensoep: hallo allemaal! Spannend maken we het hè!
wij spelen ook kut dat scheeltquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
PSv en Ajax hebben van rol geruild, nu spelen wij kut en winnen we.
Nee, die koop ik niet, ik ga niet in van die 'Wij zijn beter dan 020/010-etc baggertroep' lopen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je het kampioensshirtje weer terug in de kast gelegd?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die cullina wil maar niet mee werken
Vorige week was Babel fantastisch.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Huntelaar bewees vanmiddag na een veel te late invalbeurt, wie de beste centrumspits is. Babel faalde vanmiddag volkomen in het centrum.
Niet als spits, toen hij naar de buitenkanten ging werd hij gevaarlijk ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vorige week was Babel fantastisch.
Nou fantastisch niet maar hij speelde wel heel goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vorige week was Babel fantastisch.
En Leo op rechtsquote:Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Huntelaar gewoon in de spits en Babel vanaf links ofz.
Babel komt tekort? Ga korfbal volgen newbquote:Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef manny het volgende:
Babel was (weer) een drama. Man komt tekort. Helaas.
@Heister: idd PSV speelt nog net zo kut als in de eerste seizoenshelft. Maar goed, als de dubieuze pingels, vrije trappen en de alle beslissingen rondom de valpartijtjes van Farfan niet meer in het voordeel van PSV vallen dan blijft er weinig over... Desalniettemin hebben jullie een makkelijker programma en staan jullie nog steeds voor.
Koeman is een waardeloze flapdrol. Ik hoop dat ie nog lang bij PSV blijft.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Koeman "we krijgen nu al 2 wedstrijden die penalty niet"
Nee, en daarvoor wonnen jullie vrijwel alleen door penalties.
Ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Koeman is een waardeloze flapdrol. Ik hoop dat ie nog lang bij PSV blijft.
neejongquote:Op zondag 11 februari 2007 16:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Babel komt tekort? Ga korfbal volgen newb
Van die ik heb meegemaakt zeker. Tot dusver vond ik die van 1996 het mooist, op de voet gevolgd door die van 2002. Die van 2002 was met name speciaal omdat Ajax na 3 helse seizoenen weer eens kampioen werdquote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zal me allemaal een worst wezen of we goed of slecht spelen, of de spelers slecht voetballen, of we al onze verdedigers missen. We lopen in en dit zou 1 van de mooiste kampioenschappen ooit kunnen worden.
Mwa, De Muls rendement vind ik ook aardig hoog de laatste tijd.quote:
Hij breekt alleen maar af. Aissati verhuren, hoe kom je er op.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook.
Hij zegt wel politiek correct dingen als :het ligt daar niet aan, het ligt aan onszelf, maar ondertussen blijft hij terug komen op niet gekregen penalties etc.
Jammer dat er weinig mensen voorin op dit moment echt constant zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mwa, De Muls rendement vind ik ook aardig hoog de laatste tijd.![]()
Idd, maakt het lastig, de ene week is de Mul top en vandaag matig. Opzich maakt dat het voor HtC niet makkelijker, maar hij moet Perez nou echt eens de kans geven hoor...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jammer dat er weinig mensen voorin op dit moment echt constant zijn.
Die keer met Beenhakker, dat we de eerste 10 speelrondes of zo er niks van bakten, geweldig inliepen en toch nog kampioen werden. Als kotertje op het Leidse. Maar da's al weer een tijdje terug.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Om maar ff een leuk onderwerp aan te kaarten nu we weer terug in de kampioensrace zijn, wat is voor jullie het mooiste kampioenschap tot dusver geweest?
Wanneer was dat? 1990?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die keer met Beenhakker, dat we de eerste 10 speelrondes of zo er niks van bakten, geweldig inliepen en toch nog kampioen werden. Als kotertje op het Leidse. Maar da's al weer een tijdje terug.
ik vond zelf '89-'90 prachtig, olmdat het er toen al gelijk naar uit zag dat PSV voor de vijfde keer achter elkaar kampioen zou worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Om maar ff een leuk onderwerp aan te kaarten nu we weer terug in de kampioensrace zijn, wat is voor jullie het mooiste kampioenschap tot dusver geweest?
uit de wedstrijd gespeeld volgens Schoenmakerquote:Op zondag 11 februari 2007 17:20 schreef kevin6188 het volgende:
Al iets meer duidelijk over hoe Sneijder er aan toe is?
vergeet perez niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als Ajax woensdag geen 4-4-2 speelt met Leo en Babel, dan is HTC helemaal de weg kwijt.
zow..... en rennen over die wielerbaan in de Goffert... een giga kutwedstrijd; maar een sfeer en een dik feest.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond zelf '89-'90 prachtig, olmdat het er toen al gelijk naar uit zag dat PSV voor de vijfde keer achter elkaar kampioen zou worden.
Echter begon het te rommelen in Eindhoven, en we kwamen steeds dichterbij. Na een spectaculaire 3-2 op PSV in het Olympisch waren we weer helemaal terug.
Op de een-na-laatste competitiedag leek het helemaal fout te gaan in een bomvolle Meer tegen Roda toen we in de tweede helft 0-2 achter kwamen, maar een zeer late gelijkmaker van Willems zorgde voor een enorme ontlading.
Gelijkspelletje bij NEC was vervolgens veldoende (voor beide ploegen, NEC bleef er zo in)
Zoiets zal het geweest zijn, ja. Ik was nog heel jong.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef StarGazer het volgende:
Wanneer was dat? 1990?
quote:--------------------------------------------------------------------------------
'Ajax wil contract Martina verlengen'
--------------------------------------------------------------------------------
11 februari 2007
Ajax overweegt Javier Martina een nieuw contract aan te bieden, zo meldt Highlow.nl. De aanvaller van het beloftenelftal heeft in Amsterdam een aflopende verbintenis. Martina is aan een goed seizoen bezig in Jong Ajax, waar hij is uitgegroeid tot een vaste waarde. Ook doet hij mee aan de Master Class, een initiatief van de technische staf om aan de ontwikkeling van talentvolle Ajacieden te werken.
Martina heeft het naar zijn zin bij Ajax en zou graag langer willen blijven. "Ik voel dat ik steeds beter en beter word en heb er veel meer plezier in", zegt de twintigjarige rechtsbuiten. "Ik ben tevreden met mijn spel en mijn ontwikkeling."
Perez kan op het middenveld hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vergeet perez niet.
Ok, hij heeft qua resultaten weer eens het gelijk aan zijn zijde, maar ik ben nog steeds niet echt overtuigd van HtC af en toe. Waar bleven die wissels nou? Hij doet die wissels, we winnen meteen. Dan kan hij toch niets anders doen dan met hun in de basis starten?
Directie: "We houden ons aan het heilig 4-3-3 systeem."quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Als Ajax woensdag geen 4-4-2 speelt met Leo en Babel, dan is HTC helemaal de weg kwijt.
Ik zeg toch, die moet spelenquote:
Wat blaat je nu voor onzin.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:23 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Directie: "We houden ons aan het heilig 4-3-3 systeem."
![]()
Lijkt me ook ja.quote:
Nee, dat niet, maar hij maakt Ajax gewoon degelijker en gevaarlijker.quote:
Perez heeeft de pass die we bijv vorig jaar altijd mistequote:Op zondag 11 februari 2007 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar hij maakt Ajax gewoon degelijker en gevaarlijker.
Onder welke steen kruip jij vandaan?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:23 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Directie: "We houden ons aan het heilig 4-3-3 systeem."
![]()
En hij rost er ook nog wel eens een beslissende inquote:Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Perez heeeft de pass die we bijv vorig jaar altijd miste![]()
Mwa, Sneijder gaat imo 99% vertrekken en dan komt die plaats echt vrij voor Perez. Denk dat hij daarom ook zeker wel blijftquote:Op zondag 11 februari 2007 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hij rost er ook nog wel eens een beslissende in.
Snap HtC dan ook niet zo goed. KJH had gewono ff een prikkel nodig, Perez niet lijkt me...
Zou heel zonde zijn als Perez na dit seizoen weg zou willen door gebrek aan speelminuten...
Ik hoop toch dat hij blijft, we zitten alweer vrij dun in de spelers....quote:Op zondag 11 februari 2007 17:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa, Sneijder gaat imo 99% vertrekken en dan komt die plaats echt vrij voor Perez. Denk dat hij daarom ook zeker wel blijft![]()
Elke club zit met blessures.. Niet specifiek bij AJAX.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat hij blijft, we zitten alweer vrij dun in de spelers....
Ajax speelde vorig seizoen ook heel slecht, maar had er beter voor kunnen staan als ze eens spelers heel hadden gehouden.
Blessures zijn bij Ajax toch altijd een heikel punt..
mwah, bij Ajax is het wel heel schrijnend af en toe hoor.. Maar ja, dat krijg je ook door al die internationals natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Elke club zit met blessures.. Niet specifiek bij AJAX.
PSV blijft voor mij nog altijd titelkandidaat nummer 1, zeker gezien het programma.quote:
Hij heeft in ze invalbeurten altijd wel een briljante pass.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zo goed speelt Perez niet...
Opzich wel ja. het is jammer dat het programma zu zo scheef is.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
PSV blijft voor mij nog altijd titelkandidaat nummer 1, zeker gezien het programma.
Maar is dat genoeg? Perez is nog lang niet op zijn niveau van voor zijn schorsing.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft in ze invalbeurten altijd wel een briljante pass.
Is net als met Medunjanin lijkt het wel. Perez voegt ook alleen iets toe als hij invalt.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft in ze invalbeurten altijd wel een briljante pass.
Ja elke club in de eredivisie heeft tegenwoordig internationals onder het bewind van San Marco.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, bij Ajax is het wel heel schrijnend af en toe hoor.. Maar ja, dat krijg je ook door al die internationals natuurlijk.
En ik blijf erbij dat de medische staf nou niet echt de top is...
Anyway, lekker weekend zo opzich, net als de vorige 2. had echt niet verwacht nog kans te maken 1 maand geleden.
Denk het ook. En als wij kans maken, dan AZ natuurlijk ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef zjroentje het volgende:
PSV blijft voor mij nog altijd titelkandidaat nummer 1, zeker gezien het programma.
Daar zit wel iets in, tenminste zo was het begin van het seizoen. Maar ik wil hem nu wel eens vanaf het begin zien, of iig eens een hele helft.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is net als met Medunjanin lijkt het wel. Perez voegt ook alleen iets toe als hij invalt.![]()
Maar het loopt duidelijk niet daar. Als de spelers er maar echt in geloven.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, het is ook maar hoe het kwartje valt. Tegen AZ bijvoorbeeld speelden ze gewoon goed ...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Maar het loopt duidelijk niet daar. Als de spelers er maar echt in geloven.
Lijkt ook op onderschatting, en dat snap ik na de vorige 2 rondes echt niet...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, het is ook maar hoe het kwartje valt. Tegen AZ bijvoorbeeld speelden ze gewoon goed ...
Dat is dus onzin hé, Dat legde Gullit ik meende vorige week erg goed uit. Als de wissels goed spelen, zegt iedereen altijd: dan had je toch zo moeten beginnen. Maar je moet een plan A hebben (het basisteam) en als dat niet werkt moet je een alternatief, plan B, achter de hand hebben (de wisselspelers dus). Dus zo makkelijk werkt het echt niet hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Ok, hij heeft qua resultaten weer eens het gelijk aan zijn zijde, maar ik ben nog steeds niet echt overtuigd van HtC af en toe. Waar bleven die wissels nou? Hij doet die wissels, we winnen meteen. Dan kan hij toch niets anders doen dan met hun in de basis starten?
Ploegen weten nu dat er wat te halen valt tegen PSV, dat is denk ik het enige verschil.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt ook op onderschatting, en dat snap ik na de vorige 2 rondes echt niet...
Nou ok, maar hij moet iig eens wat sneller wisselen dan. Je hebt als speler altijd ff tijd nodig om aan je tegenstander te wennen en ik vind 20 min wel krapjes.. het liep goed af vandaag ja.. Maar wat is er mis met iets sneller ingrijpen?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is dus onzin hé, Dat legde Gullit ik meende vorige week erg goed uit. Als de wissels goed spelen, zegt iedereen altijd: dan had je toch zo moeten beginnen. Maar je moet een plan A hebben (het basisteam) en als dat niet werkt moet je een alternatief, plan B, achter de hand hebben (de wisselspelers dus). Dus zo makkelijk werkt het echt niet hoor.
Nee ok, het loopt er echt niet lekker. Maar wij moeten nog naar PSV, Twente én AZ toe hé. Die win je echt niet zomaar alle 3.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Maar het loopt duidelijk niet daar. Als de spelers er maar echt in geloven.
Sneller inbrengen ben ik met je eens ja, maar je deed het net voorkomen alsof iedereen die goed invalt de volgende wedstrijd direct in de basis moet.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, maar hij moet iig eens wat sneller wisselen dan. Je hebt als speler altijd ff tijd nodig om aan je tegenstander te wennen en ik vind 20 min wel krapjes.. het liep goed af vandaag ja.. Maar wat is er mis met iets sneller ingrijpen?
idd, tot aan Roda was het : Ajax pakken we wel, van PSV verliezen we toch wel..quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ploegen weten nu dat er wat te halen valt tegen PSV, dat is denk ik het enige verschil.
Dank u Roda.
Nee, maar het kan wel. Maar dan nog moet psv een keer extra punten laten liggen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee ok, het loopt er echt niet lekker. Maar wij moeten nog naar PSV, Twente én AZ toe hé. Die win je echt niet zomaar alle 3.
Die jongen heb je binnenkort keihard nodig in de competitie!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef Jasza het volgende:
Klaas moet je tegen Excelsior gewoon laten spelen, lekker aan het zelfvertrouwen werken
Nou ja, dat verschilt per speler ookquote:Op zondag 11 februari 2007 17:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Sneller inbrengen ben ik met je eens ja, maar je deed het net voorkomen alsof iedereen die goed invalt de volgende wedstrijd direct in de basis moet.
Hij is gewooon heel slim voetballend en je hebt daarmee ook iemand die ondersteunend is voor je middenveld.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Perez heeeft de pass die we bijv vorig jaar altijd miste![]()
Alleen klote voor 'm dat Sneijder nog wat beter is.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vraag me ook af wat Henk Ten Cate tegen Perez heeft. Op 10 vind ik Perez fantastisch!
Ik heb het al vaker gezegt, maar ik ben voorstander van een 4mansmiddenveld.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alleen klote voor 'm dat Sneijder nog wat beter is.
Same here, bus vertrekt 9u...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Woensdagochtend vroeg richting Bremen!
Dat was ook mijn plan. En dan donderdag weer terug. Maar helaasquote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Jep, 6 uur vertrekken. Hoe ga je?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Met trein, ben er om 11.15 uur al.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:19 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jep, 6 uur vertrekken. Hoe ga je?
werken van 9 tot 21hquote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ik moet echt lachen om die Backdoormanquote:Zo'n Davids ken niet veel meer als een beetje schoffelen maar veel zit er ook niet meer bij hoor..
Iddquote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Wrijf het er nog maar een keer in dat jullie wel gaan en ik niet.
Via groningen is dat of niet? Denk dat wij er met wat 'stopjes' ook tegen die tijd wel zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met trein, ben er om 11.15 uur al.![]()
Denk niet dat Vigo doorgaat tegen Spartak?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach, volgende ronde naar Vigo. Dan ben ik zeker weer van de partij!
Nee, Amersfoort -> Osnabrück -> Bremen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Via groningen is dat of niet? Denk dat wij er met wat 'stopjes' ook tegen die tijd wel zijn.
Denk/hoop het wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk niet dat Vigo doorgaat tegen Spartak?
EU+quote:Op zondag 11 februari 2007 18:25 schreef Jasza het volgende:
Ben blij dat ik volgend jaar een europese uitkaart heb
Daar ga ik komend seizoen voor.quote:
Moskou sla ik over hehe,quote:Op zondag 11 februari 2007 18:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Zou wel cool zijn, tegen Moskou, maar dat wordt weer zo'n dure aangelegenheid en gekut met visa. Bovendien is het reizen ook zwaar kut. Het vliegveld ligt nota bene al 45 minuten met de bus van de rand van Moskou.
Die heb ik al en behoud ik ook wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar ga ik komend seizoen voor.
Zeg je nee tegen Moskou, dan zeg je nee tegen heel veel lekkere devochka's.quote:
Je bent naar Zulte-Praag en ... geweest?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die heb ik al en behoud ik ook wel.
Noorwegen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je bent naar Zulte-Praag en ... geweest?
Ja. Ik hoop dat de ronde daarna een Engelse of Italiaanse ploeg voorbij komt.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Moskou is een gedoe om te komen, Vigo is saai...
Italiaans? Nee bedankt. Die hebben we al genoeg gehad. Engeland is altijd goed. Net als Duitsland.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat de ronde daarna een Engelse of Italiaanse ploeg voorbij komt.
Jij gaat ook niet of wel?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:42 schreef devv05 het volgende:
Ben erg benieuwd naar Woensdag.
Voor de club is dat beter ja. Voor de tripjes vond ik het niet erg. Er zijn veel leuke clubs te loten in de Uefa Cup.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgend jaar in ieder geval weer CL graag.
Viel wel mee imo,quote:Op zondag 11 februari 2007 18:45 schreef SiemeN het volgende:
Mooie dag vandaag, ondanks de moeizame overwinning.
Toch heb ik er eigenlijk geen moment aan getwijfeld dat Ajax niet zou winnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:45 schreef SiemeN het volgende:
Mooie dag vandaag, ondanks de moeizame overwinning.
Ik vind goed een beetje te krachtig. Hij is niet slecht bezig.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vind dat Henk trouwens gewoon goed bezig is
Eensch.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind goed een beetje te krachtig. Hij is niet slecht bezig.
Halllloooo, we zijn Ajax supporters hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Tijdens de wedstrijd zat iedereen nog op HTC te kankeren, o.a. over de opstelling, de wissels etc.
Iedereen??quote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Tijdens de wedstrijd zat iedereen nog op HTC te kankeren, o.a. over de opstelling, de wissels etc.
Als je kut speelt mag je toch wel kankeren?quote:
En terecht, hij heeft een merkwaardig beleid de laatste weken. Maargoed, hij haalt de punten binnen. Alleen moet hij gewoon nog steeds kampioen worden wil hij een voldoende krijgen/houden anders is dit nog steeds gewoon (weer) een nutteloos jaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Uefa Cup winst + bekerwinst is ook goed genoeg voor een (ruime) voldoendequote:Op zondag 11 februari 2007 19:32 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht, hij heeft een merkwaardig beleid de laatste weken. Maargoed, hij haalt de punten binnen. Alleen moet hij gewoon nog steeds kampioen worden wil hij een voldoende krijgen/houden anders is dit nog steeds gewoon (weer) een nutteloos jaar.
Nee, te lang getwijfeld. Had achteraf wel gekund/gewild maarja toen waren er al geen kaartjes meer. Helaas.. even kijken wat we de volgende ronde loten dan maarquote:
Moskou of Vigo.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, te lang getwijfeld. Had achteraf wel gekund/gewild maarja toen waren er al geen kaartjes meer. Helaas.. even kijken wat we de volgende ronde loten dan maarHad financieel toch niet echt goed uitgekomen nu.
Ik dus absoluut niet. Geef mij de Uefa Cup maar.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:43 schreef twi het volgende:
Ja oke, UEFA Cup winst is ook wel een kleine voldoende. Maar dat zie ik niet gebeuren. Moet ik kiezen tussen landskampioen en UEFA, dan kies ik het eerste.
Holy shitquote:
Moet je beter opletten n00bquote:Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand gifjes van het natrappen? Zoals gebruikelijk komt het niet bij Talpa![]()
Tininhoquote:Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef Black-Death het volgende:
Van wie is die smerige overtreding btw?
was wel op t*enquote:Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand gifjes van het natrappen? Zoals gebruikelijk komt het niet bij Talpa![]()
Powerzonequote:Op zondag 11 februari 2007 20:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mooi, want anders had ik helemaal geen slaap gehad na Nope Is Dope![]()
Er werd in liveverslagen aangegeven dat er 3x nagetrapt werd waaronder deze. Deze is op Talpa geweest én op gif al vaak gepost. Ik zoek de andere 2quote:
Ik heb mijn hotel in Glasgow al geboektquote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef BigFire het volgende:
wat hoor ik nu, Vigo en Moskou? zullen we eerst maar eens Werder uitschakelen voordat het enthusiaste uit-publiek de hotels alvast boekt?
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb mijn hotel in Glasgow al geboekt![]()
Eentje was van Bodde, maar dat was amper te zien geloof ik. Ik heb het in ieder geval niet gezien.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er werd in liveverslagen aangegeven dat er 3x nagetrapt werd waaronder deze. Deze is op Talpa geweest én op gif al vaak gepost. Ik zoek de andere 2![]()
Hakansson ookquote:Op zondag 11 februari 2007 20:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Eentje was van Bodde, maar dat was amper te zien geloof ik. Ik heb het in ieder geval niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |