Wat een onzin zeg, ze hadden in een fase van 5 minuten meer dreiging dan Ajax zou hebben gehad in 3 wedstrijden zoals vandaag tegen ADO. Maar het zou leuk zijn wanneer Sparta het vol kan houden. Zal wel niet, maargoed.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:15 schreef wolferl het volgende:
Ronald Koeman's hand zie je nu al langzamerhand in de ploeg van PSV sluipen, ze spelen slecht en on gemotiveerd.
Idd, psv kreeg ineens kans na kansquote:Op zondag 11 februari 2007 15:19 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, ze hadden in een fase van 5 minuten meer dreiging dan Ajax zou hebben gehad in 3 wedstrijden zoals vandaag tegen ADO. Maar het zou leuk zijn wanneer Sparta het vol kan houden. Zal wel niet, maargoed.
Nee, maar 1 a 2 doelpunten minder voor Heerenveen kan veel schelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gelukkig, was al bang dat hun ons in zouden halen
En dan Bremen nog tussendoorquote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef zjroentje het volgende:
AZ - Ajax
Ajax - SC Heerenveen
FC Twente - Ajax
PSV - Ajax
Leuke serie voor de boeg ....
ben ik t mee eensquote:Op zondag 11 februari 2007 15:15 schreef wolferl het volgende:
Ronald Koeman's hand zie je nu al langzamerhand in de ploeg van PSV sluipen, ze spelen slecht en on gemotiveerd.
Waarvoor?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, maar 1 a 2 doelpunten minder voor Heerenveen kan veel schelen.
Als je daar 12 punten kan halen, kan ik me niet voorstellen dat we geen kampioen worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef zjroentje het volgende:
AZ - Ajax
Ajax - SC Heerenveen
FC Twente - Ajax
PSV - Ajax
Leuke serie voor de boeg ....
Tja, ik hink op 2 gedachten. Ik wil gewoon altijd alles winnen... maar ja, de schaal zou wel weer eens fijn zijn.. Alleen is die kans nog steeds niet zo groot. Of PSV moet idd niet winnen vandaag..quote:Op zondag 11 februari 2007 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Bremen mogen ze van mij verliezen, ze moeten vol voor het kampioenschap gaan.
Nou als Alves een aantal weken is uitgeschakeld is dat mooi. 4 Maart moet Ajax tegen Heerenveen, ik heb dan liever dat Alves niet meedoet dan wel, kan een doelpunt schelen, aangezien hij 1 op 1 loopt.quote:
blablabla... veel voorspelbaar gelul maar wel 3 puntenquote:We hebben t ons veel te moeilijk gemaakt door niet te scoren. Er is veel te veel ophef geweest over Huntelaar terwijl een andere international er voor hem in stond.
Met dat verschil dat Babel het wel redelijk deedquote:Op zondag 11 februari 2007 15:25 schreef HeatWave het volgende:
International zegt ook zo lekker veel bij van Basten, wie is er GEEN international geweest de afgelopen tijd?.
Nou vandaag was hij echt de zwakste bij Ajax zeg...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:26 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Babel het wel redelijk deed![]()
Dat is wel zo jaquote:Op zondag 11 februari 2007 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou vandaag was hij echt de zwakste bij Ajax zeg...
Daaarom hoop ik ook dat PSV wint van Arsenal.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Bremen mogen ze van mij verliezen, ze moeten vol voor het kampioenschap gaan.
wonderen bestaan nog.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Daaarom hoop ik ook dat PSV wint van Arsenal.
Ik ben er niet bang voor dat we punten verspelen in de Arena tegen Heerenveen. Ook met Alves erbij. Da's echt een heel andere wedstrijd dan in het Abe Lenstra Stadion.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou als Alves een aantal weken is uitgeschakeld is dat mooi. 4 Maart moet Ajax tegen Heerenveen, ik heb dan liever dat Alves niet meedoet dan wel, kan een doelpunt schelen, aangezien hij 1 op 1 loopt.
maar ik kan me niet voorstellen dat je daar 12 punten haalt.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als je daar 12 punten kan halen, kan ik me niet voorstellen dat we geen kampioen worden.
Dat prutswerk van 'm in de 2e helft heeft ons anders wel 3 punten opgeleverd.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef devv05 het volgende:
Stekelenburg nu optyfen, het is genoeg geweest met dat prutswerk.
Als ja, ik zie het niet gbeuren. Maar het zou natuurlijk kunnenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als je daar 12 punten kan halen, kan ik me niet voorstellen dat we geen kampioen worden.
Dat je een paar knappe ballen pakt betekent nog niet dat je elke wedstrijd een goaltje weg mag geven hoor...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat prutswerk van 'm in de 2e helft heeft ons anders wel 3 punten opgeleverd.
Ik vond hem 1 van de betere bij Ajax vandaag.. hij ging samen met linderberg in d efout bij dat eerste doelpunt maar verde rheeft ie uitstekend gekeeptquote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef devv05 het volgende:
Stekelenburg nu optyfen, het is genoeg geweest met dat prutswerk.
Nee inderdaad, maar dat betekent ook niet dat je een prutser bent. Ik was de eerste die Stekelenburg de zwarte piet gaf na die blunder, maar als je zo'n bal van Bosschaart dan pakt bij 1-2 voor dan maak je die fout gewoon weer goed en hoor je mij verder niet meer klagen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat je een paar knappe ballen pakt betekent nog niet dat je elke wedstrijd een goaltje weg mag geven hoor...
Toch voelt het veiliger als Gentenaar op doel staat... Stekelenburg heeft hetzelfde als Grim en Lobont, geweldige reddingen op de lijn maar hoge ballen en uitkomen kunnen levensgevaarlijk zijn bij die drie.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar dat betekent ook niet dat je een prutser bent. Ik was de eerste die Stekelenburg de zwarte piet gaf na die blunder, maar als je zo'n bal van Bosschaart dan pakt bij 1-2 voor dan maak je die fout gewoon weer goed en hoor je mij verder niet meer klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |