Vond je? Ik vond eigenlijk niemand hoger scoren dan een 5. Misschien dat Stekelenburg zich in de 2e helft wat herstelde van z\'n fout bij de goal. Voor het eerst dat hij (bij voorsprong) ons 3 punten heeft bezorgd.quote:
Moet kunnen....quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef twi het volgende:
Als PSV nou met 11-0 verliest dan is 't doelsaldo ook weer rechtgetrokken
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef jna het volgende:
Schoenmaker: "we speelde zo goed op het middenveld dat Ajax Sneijder zelfs wisselde"
![]()
Ik zie ze liever 11 keer met 1-0 verliezen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef twi het volgende:
Als PSV nou met 11-0 verliest dan is 't doelsaldo ook weer rechtgetrokken
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef jna het volgende:
Schoenmaker: "we speelde zo goed op het middenveld dat Ajax Sneijder zelfs wisselde"
![]()
Schoenmaker vind ik de enige hagenees die lachen isquote:Op zondag 11 februari 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Echt te erg voor woorden die club soms.
En nu krijgt hij te horen dat hij geblesseerd was.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:53 schreef HeatWave het volgende:
Hij zegt het nu gewoon weer, over Sneijder.. is die man gek ofzo??
misschien werken de resultaten meequote:Op zondag 11 februari 2007 15:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat is Ten Cate trouwens rustig geworden voor de camera. Zou de nieuwjaarsspeech van Jaakke geholpen hebben?
Tot aan de onderlinge ontmoeting, daarna is andersom.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:59 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop het ook. Maar PSV staat er qua programma wel beter voor.
lastige wedstrijden :quote:Op zondag 11 februari 2007 14:59 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop het ook. Maar PSV staat er qua programma wel beter voor.
quote:PSV
PSV - Ajax
NAC Breda - PSV
NEC - PSV
PSV - FC Twente
FC Utrecht - PSV
PSV - Vitesse
valt mee vind ikquote:AJAX
AZ - Ajax
Ajax - SC Heerenveen
FC Twente - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - NAC Breda
Precies, gewoon ff lekker doorgaan met winnen zo. En er staan tegen AZ, Twente en PSV. En de andere wedstrijden.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:02 schreef Madine het volgende:
[..]
Tot aan de onderlinge ontmoeting, daarna is andersom.
Omdat hij de bal niet een keer heeft geraaktquote:Op zondag 11 februari 2007 14:50 schreef Jasza het volgende:
Huntelaar en Perez vielen wel goed in, Maduro deed alles goed!!!!![]()
![]()
Sinds wanneer zijn NEC uit en Vitesse thuis lastig?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:04 schreef toma het volgende:
[..]
lastige wedstrijden :
[..]
[..]
valt mee vind ik
Hij zal wel een replica van die kop mee naar huis gekregen hebben en daar de hele dag wat tegen aan lullenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat is Ten Cate trouwens rustig geworden voor de camera. Zou de nieuwjaarsspeech van Jaakke geholpen hebben?
Gelukkig, was al bang dat hun ons in zouden halenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:16 schreef wolferl het volgende:
Heerenveen moet Alves weken missen.:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |