Nee inderdaad, maar dat betekent ook niet dat je een prutser bent. Ik was de eerste die Stekelenburg de zwarte piet gaf na die blunder, maar als je zo'n bal van Bosschaart dan pakt bij 1-2 voor dan maak je die fout gewoon weer goed en hoor je mij verder niet meer klagen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat je een paar knappe ballen pakt betekent nog niet dat je elke wedstrijd een goaltje weg mag geven hoor...
Toch voelt het veiliger als Gentenaar op doel staat... Stekelenburg heeft hetzelfde als Grim en Lobont, geweldige reddingen op de lijn maar hoge ballen en uitkomen kunnen levensgevaarlijk zijn bij die drie.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar dat betekent ook niet dat je een prutser bent. Ik was de eerste die Stekelenburg de zwarte piet gaf na die blunder, maar als je zo'n bal van Bosschaart dan pakt bij 1-2 voor dan maak je die fout gewoon weer goed en hoor je mij verder niet meer klagen.
Mwa, tegen groningen en feyenoord keepte hij gewoon degelijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef devv05 het volgende:
Stekelenburg nu optyfen, het is genoeg geweest met dat prutswerk.
De rest van z'n carriere heeft ie ook niks laten zien natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 16:03 schreef twi het volgende:
Flikker toch eens op met dat Gentenaar-gelul. Sorry hoor, maar wat heeft die nou laten zien? Tegen Roda niks te doen gehad en tegen NEC 2 goals om z'n oren. Nee, dan verdien je inderdaad een basisplaats...
Dortmundquote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De rest van z'n carriere heeft ie ook niks laten zien natuurlijk
Ben even snel vergeten van welke Duitse club ie kwam, maar weet wel dan medespelers aldaar het vreemd vonden dat Gentenaar daar niet de nr1 keeper was
Ook al winnen ze de wedstrijd.. kom op man.. ze spelen echt waardeloos.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
't Is nog niet afgelopen hoor. Dat te vroege juichen ook altijd.
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef Urquhart het volgende:
De competitie wordt nu wel heel spannend
Kan je dit even aanpassenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:55 schreef toma het volgende:
Strijd om de titel:
voorspellingen toma
Ajax - Excelsior 3pt
AZ - Ajax 1pt
Ajax - SC Heerenveen 3pt
FC Twente - Ajax 1pt
PSV - Ajax 3pt
Ajax - Heracles Almelo 3pt
RKC - Waalwijk Ajax 3pt
Ajax - NAC Breda 3pt
Ajax - Sparta Rotterdam 3pt
Willem II - Ajax 3pt
totaal Ajax : 26
Sparta Rotterdam - PSV 3pt
Heracles Almelo - PSV 3pt
PSV - FC Groningen 1pt
PSV - RKC Waalwijk 3pt
Excelsior - PSV 3pt
PSV - Ajax 0pt
NAC Breda - PSV 1pt
NEC - PSV 3pt
PSV - FC Twente 1pt
FC Utrecht - PSV 1pt
PSV - Vitesse 3pt
totaal PSV : 22
[afbeelding]
eindstad
1. Ajax : 80
2. PSV : 76
conclusie : 'T kan nog!
Wat een ongelooflijk zwak argument. Zegt dus echt geen ene reet. Vind dat gegeil op Gentenaar ook nergens op slaan. Wil niet zeggen dat ik 'm ook vaak knijp met Stekelenburg.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De rest van z'n carriere heeft ie ook niks laten zien natuurlijk
Of Twentequote:Op zondag 11 februari 2007 16:26 schreef Panick het volgende:
Mja..
Ik denk dat ik nu voor het eerst een beetje het gevoel heb dat het eventueel, heel misschien, nog mogelijk is.
Hopen dat dit dipje aanblijft en Ajax een beetje gaat ballen. Want anders wordt AZ straks kampioen.
Voor allemaal, protesteren mag nietquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat had rood voor Alex moeten zijn.
Vandaag speelde we kut, tegen 010 en Groningen 2e helft speelde we gewoon goed hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
PSv en Ajax hebben van rol geruild, nu spelen wij kut en winnen we.
AZ wordt geen kampioen, Ajax maakt over twee weken wel een einde aan die droomquote:Op zondag 11 februari 2007 16:26 schreef Panick het volgende:
Mja..
Ik denk dat ik nu voor het eerst een beetje het gevoel heb dat het eventueel, heel misschien, nog mogelijk is.
Hopen dat dit dipje aanblijft en Ajax een beetje gaat ballen. Want anders wordt AZ straks kampioen.
Hadden ze farfan maar niet moeten wisselenquote:
2de helft tegen f'noord was ook grotendeels kut hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vandaag speelde we kut, tegen 010 en Groningen 2e helft speelde we gewoon goed hoor![]()
Volgende week uithalen tegen Excelsior voor het doelsaldo![]()
Die cullina wil maar niet mee werkenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef StarGazer het volgende:
Het Koeman-effect wordt zichtbaar! PSV is aan alle kanten geïnfiltreerd met Ajacieden die de club van binnenuit saboteren. Heerlijk dit
Heb je het kampioensshirtje weer terug in de kast gelegd?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Op verzoek van Erwtensoep: hallo allemaal! Spannend maken we het hè!
wij spelen ook kut dat scheeltquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
PSv en Ajax hebben van rol geruild, nu spelen wij kut en winnen we.
Nee, die koop ik niet, ik ga niet in van die 'Wij zijn beter dan 020/010-etc baggertroep' lopen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je het kampioensshirtje weer terug in de kast gelegd?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die cullina wil maar niet mee werken
Vorige week was Babel fantastisch.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Huntelaar bewees vanmiddag na een veel te late invalbeurt, wie de beste centrumspits is. Babel faalde vanmiddag volkomen in het centrum.
Niet als spits, toen hij naar de buitenkanten ging werd hij gevaarlijk ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vorige week was Babel fantastisch.
Nou fantastisch niet maar hij speelde wel heel goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vorige week was Babel fantastisch.
En Leo op rechtsquote:Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Huntelaar gewoon in de spits en Babel vanaf links ofz.
Babel komt tekort? Ga korfbal volgen newbquote:Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef manny het volgende:
Babel was (weer) een drama. Man komt tekort. Helaas.
@Heister: idd PSV speelt nog net zo kut als in de eerste seizoenshelft. Maar goed, als de dubieuze pingels, vrije trappen en de alle beslissingen rondom de valpartijtjes van Farfan niet meer in het voordeel van PSV vallen dan blijft er weinig over... Desalniettemin hebben jullie een makkelijker programma en staan jullie nog steeds voor.
Koeman is een waardeloze flapdrol. Ik hoop dat ie nog lang bij PSV blijft.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Koeman "we krijgen nu al 2 wedstrijden die penalty niet"
Nee, en daarvoor wonnen jullie vrijwel alleen door penalties.
Ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Koeman is een waardeloze flapdrol. Ik hoop dat ie nog lang bij PSV blijft.
neejongquote:Op zondag 11 februari 2007 16:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Babel komt tekort? Ga korfbal volgen newb
Van die ik heb meegemaakt zeker. Tot dusver vond ik die van 1996 het mooist, op de voet gevolgd door die van 2002. Die van 2002 was met name speciaal omdat Ajax na 3 helse seizoenen weer eens kampioen werdquote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zal me allemaal een worst wezen of we goed of slecht spelen, of de spelers slecht voetballen, of we al onze verdedigers missen. We lopen in en dit zou 1 van de mooiste kampioenschappen ooit kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |