Ik had niet anders verwacht van Natasia.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:02 schreef jacqjacq het volgende:
overigens, natas laat haar vriendin wel meteen vallen, ze lult alleen over de sauna en over dat ze plaatjes wil draaien, maar ze steunt amandel niet.
sylvia gaat wel het gesprek met amanda mee
Plat niet, maar krom wel!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:05 schreef Missy_1974 het volgende:
go
ik denk dat brian haar snel plat heeft
ja van het lachen, met zijn kutgedchten die hij wel op haar af zal vurenquote:
Maar het is zaterdagavond !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:07 schreef itsme het volgende:
Ik kan ook wel een rustig avondje gebruiken na gisteren.![]()
Ik niet iigquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
trouwens, hebben jullie niks beters te doen op een vrijdag en zaterdagavond ?
Dit weekend inderdaad niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
Jij wel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
Straks op stap natuurlijk! Veul bier zuipen en vooral geen Dommelschquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
jazeker welquote:
Ik ga niet om acht uur al wegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
Veel plezier, laat die TVP maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:09 schreef BwennieBren het volgende:
Even ordinaire TVP, zodat ik morgen weer kan bijlezen. Ik ga even de blommen buitenzetten... [afbeelding]
yep, meisje 19 maandenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia is een heel verstandig meisje! Heel lief...Maar uuh die Rogier heeft een kind dus?
Ligt niet aan de feed vanuit DGK, maar gewoon de streamserver die je gebruiktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:10 schreef Lieve het volgende:
Volgens mij krijg ik dat gebuffer vanuit de DGK , iedere keer dat er iets spannends is gaat de boel hier als een gek bufferen. Nu is alles weer te volgen?
Maar, ik ben erg blij dat de vriend van Amoebe inzicht toont! Wilgo is ook oke! Die kan het niet helpen. Wat ik wel sterk vind is dat ze dan een relatie beeindigen! Want... dat is het enige echt sterke dat je kunt doen. Wilgo zit moeilijker, die heeft die bloedjes van zwarte schaapjes (de draken volgens Nasty).
ja, opmerkelijk zinnetje was datquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef bunnyma het volgende:
Wat een wijs mens is Sylvia toch.![]()
Amanda had eerst eens met haar moeten gaan praten.
Rogier zei al tegen Amanda dat zij er maar eens met de andere volwassenen over moest praten.
En Sylvia legt haar de brief uit.
Maar of ze het begrijpt is een tweede.
Ik vraag me eerder of Sylvia het wel begrijpt of kijkt ze gewoon of er voor haar een toekomst is weggelegd als de vrouwelijk Dr. Phill?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef bunnyma het volgende:
Wat een wijs mens is Sylvia toch.![]()
Amanda had eerst eens met haar moeten gaan praten.
Rogier zei al tegen Amanda dat zij er maar eens met de andere volwassenen over moest praten.
En Sylvia legt haar de brief uit.
Maar of ze het begrijpt is een tweede.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:13 schreef Maanvis het volgende:
Amanda moet gewoon naar R&P toe komen
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef nibbieworld het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga lekker stappen en veel biertjes drinken! En StunningCunt, inderdaad dommelsch. fijne avond allemaal. doeggg![]()
Ik ben toch blijer met de Hoegaarden die vanavond uit de tap zal vloeien !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef nibbieworld het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga lekker stappen en veel biertjes drinken! En StunningCunt, inderdaad dommelsch. fijne avond allemaal. doeggg![]()
Heb ALLES afgezegd, ga weer helemaal voor DGK!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
Sylvia heeft al 40+ mannen versleten, dus ze zal er heus wel enigszins verstand van hebbenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:13 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder of Sylvia het wel begrijpt of kijkt ze gewoon of er voor haar een toekomst is weggelegd als de vrouwelijk Dr. Phill?
In Amanda's geval ook nog eens een relatie van twee maanden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef Lieve het volgende:
Hoe denkt iemand met een relatie buitenshuis die relatie 6 maanden of 1 jaar in the hold te kunnen zetten?
Dan ben je toch ook![]()
??
Meer dan 100 heeft ze al een keer gezegdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia heeft al 40+ mannen versleten, dus ze zal er heus wel enigszins verstand van hebben
Ik vind Amanda op dit moment toch echt slimmer hoor, Sylvia denkt dat een break alleen psychologisch is ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia heeft al 40+ mannen versleten, dus ze zal er heus wel enigszins verstand van hebben
GEWELDIG Bong,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt niet aan de feed vanuit DGK, maar gewoon de streamserver die je gebruikt
Dit zijn trouwens de beste anti-bufferstreams:
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf
Hij zal daar waarschijnlijk niet Natasja en Brian mee bedoelen.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind Amanda op dit moment toch echt slimmer hoor, Sylvia denkt dat een break alleen psychologisch is ofzo![]()
Hoe krijg je het uit je strot?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik vind Amanda op dit moment toch echt slimmer hoor, Sylvia denkt dat een break alleen psychologisch is ofzo![]()
Heerlijk neukvlees natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat hij dan in hemelsnaam in Amanda ziet, is mij een raadsel.
ja hoor ze heeft al heel wat gesprekjes met amanda gehadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Hanekrooi het volgende:
Goed bedoeld van Sylvia, maar.....heeft ze ooit één woord met de vriend van Amanda gewisseld? Knap dat zij wel even uitlegt hoe het precies zit![]()
Lieve Lievequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
GEWELDIG Bong,
maar nu? Hoe moet ik dit dan doen? ( oh, ik ben echt erg geloof ik, maar stap voor stap. Ik heb de goeie bufferstreams van je doorgekregen en dan? Moet ik met die regel naar??
Daar gaat het nu toch helemaal niet om. Syliva probeert Amanda gewoon gerust te stellen en dat vind ik harstikke aardig van haar. Sylvia weet ook heus wel dat die brief waarschijnlijk niet zo is bedoeld zoals zij het uitlegt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Hanekrooi het volgende:
Goed bedoeld van Sylvia, maar.....heeft ze ooit één woord met de vriend van Amanda gewisseld? Knap dat zij wel even uitlegt hoe het precies zit![]()
Ik vind haar beter dan die betaalde psych. die daar over de vloer komt. Die met dat verwaaide haar en dat rode hoofd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef suleika25 het volgende:
Ook ik vind sylvia heel erg wijs.....zo'n vriendin wil ik idd ook.
Ze blijft heel rustig.....alleen al van haar rustgevende stem word je al rustig.
Je kan wel goed zien dat syl echt een 'wereldvrouw' is.
Voorheen vond ik haar ook maar een 'stil muisje'....maar ik krijg steeds meer en meer respect voor deze vrouw. Ze is gewoon....lekker nuchter, met beide benen op de grond. Heel anders dan alle anderen, en daarom alleen al mag zij van mij winnen!
Precies, Amanda weet dondersgoed dat ie volgende week een ander pakt. Rogier lijkt me geen type die een relatie met iemand gaat omdat ie geinteresseerd is in haar karakter of intelectuele capaciteiten........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik had in eerste instantie ook ff de gedachte om die Villa in te gaan,... 10 seconden later realiseerde ik mij dat 1 jaar zonder mijn vriendin een hel zouden gaan worden. en heb dat idee dus direct weer naast me neergelegd!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef Lieve het volgende:
Hoe denkt iemand met een relatie buitenshuis die relatie 6 maanden of 1 jaar in the hold te kunnen zetten?
Dan ben je toch ook![]()
??
Met een relatie of met kinderen hoor je ergens anders. Geen geld ter wereld zou mij weghouden bij degene waar ik bij wil zijn! Liever leven van de liefde en de lucht en de lust dan gaan voor geld en de knop omzetten voor een kans met je kop op TV te zijn.
Geen dankquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef Sporti het volgende:
BONG Bedankt voor je tip van de streams eindelijk heb ik prachtig beeld EN geluid![]()
mee eens... met afstand de persoon waar ik het meeste respect voor heb in dat huisquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef suleika25 het volgende:
Ook ik vind sylvia heel erg wijs.....zo'n vriendin wil ik idd ook.
Ze blijft heel rustig.....alleen al van haar rustgevende stem word je al rustig.
Je kan wel goed zien dat syl echt een 'wereldvrouw' is.
Voorheen vond ik haar ook maar een 'stil muisje'....maar ik krijg steeds meer en meer respect voor deze vrouw. Ze is gewoon....lekker nuchter, met beide benen op de grond. Heel anders dan alle anderen, en daarom alleen al mag zij van mij winnen!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lieve Lieve
Gewoon kopiëren en plakken in de adresbalk van IE, dan opent WMP en kan je de stream zien (helaas wel afzonderlijk van elkaar dus geen 4 streams tegelijk maar wel buffervrij als het goed is)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:22 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
JE BENT GOUD WAARD!
![]()
![]()
YES! ( ik leer hier echt wel veel! )
ik had eerder al de indruk dat ze niet of nauwelijks met hem, haar zus en haar moeder had overlegd dat ze DGK inging.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Carlaa het volgende:
Tsja, ik kan me Amoebe's reactie goed voorstellen hoor. Als ik een relatie heb van 2 maanden, ik ben 1 week weg en ik krijg een brief waarin hij in nette woorden zeg dat het over is... zou ik ook zoiets hebben van "pff.. okay... doei.. aan jou heb ik duidelijk niets als het even niet soepel gaat".
hoho wie neemt jou over dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef bunnyma het volgende:
Zo, even rust in de tent. Dan kan ik me rustig klaarmaken om naar een verjaardag te gaan.
quote:
Amoebe zei zelf zonet dat hij niet eens wilde dat ze DGK in zou gaan -maar dat hij haar wel zou steunen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik had eerder al de indruk dat ze niet of nauwelijks met hem, haar zus en haar moeder had overlegd dat ze DGK inging.
I stay herequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef tukkera het volgende:
Niet allemaal weggaan mensen,moet wel op de hoogte blijven natuurlijk.....
Zelfgemaakte appeltaart? 9.2! Omdat je er zoveel moeite voor hebt gedaan!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef Sporti het volgende:
Ga even koffie drinken met appeltaart ben erg benieuwd wat ik voor cijfer krijg hier
nemen jullie het effe over?
FF lullig gezegt, maar dit is precies het soort vriendje wat ik bij Amoebe had voorgestelt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Carlaa het volgende:
Tsja, ik kan me Amoebe's reactie goed voorstellen hoor. Als ik een relatie heb van 2 maanden, ik ben 1 week weg en ik krijg een brief waarin hij in nette woorden zeg dat het over is... zou ik ook zoiets hebben van "pff.. okay... doei.. aan jou heb ik duidelijk niets als het even niet soepel gaat".
Een relatie van 2 maanden is niets........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amoebe zei zelf zonet dat hij niet eens wilde dat ze DGK in zou gaan -maar dat hij haar wel zou steunen.
Als je partner niet wil dat je dat huis in gaat dan doe je dat ook niet, doe je dat wel moet je niet verbaasd zijn als hij je dumpt.
voor amandaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
telefoon
Preciesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Een relatie van 2 maanden is niets........
Je wordt in die tijd al gek als je elkaar maar even een dag niet gezien heb. (verliefd )
Heel de dag loop je van elkaar te dromen en wil je bij elkaar zijn. ( zeker op de leeftijd van 19 )
Als je dan voor 2 jaar een kooi in kan stappen, moet je ook niet verwachten dat je vriendje thuis voor de buis blijf zitten wachten.
Bij mensen zoals Stephan en Ilona speelt kalverliefde niet meer mee, maar als je zo jong bent als Amanda.........die gaat deze relatie echt niet vasthouden.
Maargoed, dat komt John de Mol goed uit......we hebben Brain...ehh Brian nog........![]()
Overschat ik haar als ik denk dat ze dat niet vergeten is maar wilde bewaren voor laterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda was kennelijk vergeten haar 50CP nog in de pot te doen, die lagen nog op tafel (n.a.v. het telefoongesprek met haar vriend Rogier)
je overschat haar.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Overschat ik haar als ik denk dat ze dat niet vergeten is maar wilde bewaren voor later![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Overschat ik haar als ik denk dat ze dat niet vergeten is maar wilde bewaren voor later![]()
Ik word helemaal verlegen zo hoorquote:
nee die mist een nieuwe vijandquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef Marrije het volgende:
Huub lijkt het niet echt naar zijn zin te hebben.
Tja hij zal toch wel een beetje balen van het feit dat ie niet mag drinken (alcohol)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef Marrije het volgende:
Huub lijkt het niet echt naar zijn zin te hebben.
Ze zegt ook altijd dat ze moe is ! elke avond zelfde verhaaltje.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef Gigageil het volgende:
Dat ordinaire gegaap van Nasty begint me net als haar piercing ook de keel uit te hangen......![]()
Volgens mij Bruce Almighty oidquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef droomkoningin het volgende:
welke film kijken ze?
lol Gisteren zaten ze we nog hoe spannend het was en nu zeuren we al weer hoe saai het is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee die mist een nieuwe vijand
het is toch ook rete saai zo, der moeten echt nieuwe bewoners in
Doe je toch wat anders in de tussentijd...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:52 schreef Ebinas het volgende:
en die duurt volgens mij tot 21:45 uur dus nog even volhouden met kijken naar de bank![]()
Denk eerder maandag (maar kan ook net zo goed later op de week worden)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
lol Gisteren zaten ze we nog hoe spannend het was en nu zeuren we al weer hoe saai het is.![]()
Morgen nieuwe bewoners dan maar. Of maandag?
Ik denk dat ik even net ga doen of ik een gezellige moeder ben.. en met mijn zoon op de bank "Bruce Almighty" ga kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Doe je toch wat anders in de tussentijd...
doe ik ook, een oog in mijn studieboeken en een oog op de streamsquote:Doe je toch wat anders in de tussentijd...
Is echt een grappige film vooral als je stoned bent.(aandrader vor wie hem nog niet gezien heeft)quote:
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef snetje het volgende:
doet het amanda nu echt niks dat haar moeder dit niet trekt
Heeft ze ook met haar moeder gebeld?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef snetje het volgende:
Stond dat in de brief van ex Rogier ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef snetje het volgende:
Zijn die dan nog niet terug?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:38 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben benieuwd of Brian die koffers zelf terug gaat halen.
Hoop het wel, zou een mooie nederlaag zijn.
Hij vertelde inderdaad dat der moeder ook helemaal overstuur was.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef snetje het volgende:
Ja, dat vind ik ook zo vaag. Zowiezo snap ik Amanda niet dat ze daar zitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef snetje het volgende:
Je overschat haar inzicht/intelligentie...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook zo vaag. Zowiezo snap ik Amanda niet dat ze daar zit
- Vriend ziet het niet zitten
- Vriendin komt eruit en kun je na maanden weer zien en leuke dingen doen
- Moeder heeft al problemen met 2 andere dochters, ene dochter heeft hersenbloeding en andere dochter in internaat en heeft nu telefoon uitstaan omdat ze het niet meer trekt.
En Amanda...... die denkt alleen aan zichzelf en hoe drurven de andere het moeilijk te hebben met het feit dat zij daar zit. Pffffff.....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:58 schreef Pulu het volgende:
Oh trouwens ik las net dat iemand zich afvroeg wat Rogier in Amanda zag...
Antwoord: Het woord begint met een 'Z' en eindigt op 'aadlozing'
zei hij in het telefoongesprek, ze ging er niet eens op in......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:04 schreef icekube het volgende:
[..]
Stond dat in de brief van ex Rogier ofzo![]()
![]()
![]()
Ze snapt echt helemaal niks. Kan niet vooruit denken en verdert kijken dan haar neus lang is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:08 schreef Pulu het volgende:
[..]
Je overschat haar inzicht/intelligentie...
btw, Huub is al terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:18 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia zit tegenwoordig helemaal aan de Baileys he. Is het ook meest verstandige drankje als je weer wilt aankomen...![]()
Nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
heeft huub zn koffers trouwens al weer terug?
neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
nopequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
nee dan is ie de lul........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Zou Huub, als hij toch gaat drinken, verwijderd worden? Misschien krijgt hij wel weer een weekje vrij.
vene, vidi viciquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:23 schreef Vector_SLD het volgende:
Een tricolon!
ga janken krengquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Van de TIEN-site :
19:46-Amanda weer single?
Amanda weer single?Amanda krijgt een brief van haar vriend. Enthousiast leest ze hem voor, maar dan…
De 19 -jarige begint met lezen. Natasia en Brian luisteren geboeid mee. Maar hoe enthousiast Amanda begint aan de brief, zo stil wordt ze aan het eind. Haar vriend stelt namelijk een break voor in hun relatie. Amanda weet niet wat ze leest en barst in huilen uit: “Ik ga hem bellen!” Natasia rent met een stuk keukenrol achter de 19-jarige aan.
Als Amanda haar vriend aan de lijn krijgt, geeft ze hem de volle laag. Terwijl de tranen over haar wangen biggelen, schreeuwt ze: “Wat heb ik aan je? Als je nu al zo doet!” Haar (ex?) vriend probeert uit te leggen dat hij nog steeds trots op haar is, maar dat hij het moeilijk vindt om haar te moeten missen. Maar daar heeft Amanda geen boodschap aan: “Laat allemaal maar. Ik heb er al geen zin meer in als je zo’n brief naar me schrijft!”
De vijf minuten vliegen voorbij en Amanda’s vriend laat nog weten: “Lees de brief nog eens goed.
Ik zal er voor je zijn als je hier uit komt.” Ook wil hij dat Amanda wacht op een volgende brief! Huilend en pisnijdig loopt de 19-jarige even later naar de slaapkamer. En Natasia snelt er opnieuw achteraan en stelt Amanda op haar manier gerust: “Ik weet hoe je je voelt, ik heb dit ook meegemaakt!” Ook Brian en Bart hebben hun woordje klaar, maar het lijkt even allemaal langs Amanda heen te gaan: "Het is gewoon niet eerlijk!"
shit je hebt gelijkquote:
ik heb (éíndelijk) de uitzending van gisteren bekekenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Doe je toch wat anders in de tussentijd...
Ja maar als Brian een black-out krijgt wordt hij als een geboeid man afgevoerd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:44 schreef Ashley1 het volgende:
vaag volgens mij is er een gesprek geweest met brain over zijn aggressieviteit dus die zin klopt niet helemaal.
Volgens mij is het omgekeerdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:44 schreef uitgeslapen het volgende:
Natasia geeft zwervers altijd geld. Dat geloof ik niet.
en da's niet de eerste keer... blijf opletten!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:45 schreef demins het volgende:
Huub aait Amanda's vingers ter troosting!![]()
ja maar dat zijn zijn woorden, niet dat ik het erg vind hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:45 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ja maar als Brian een black-out krijgt wordt hij als een geboeid man afgevoerd.![]()
Handje op haar onderrug... hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef 777VBK het volgende:
[..]
en da's niet de eerste keer... blijf opletten!
Denk ook aan het slachtoffer!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ja maar dat zijn zijn woorden, niet dat ik het erg vind hoor![]()
Door wie wordt het er ingewreven dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Gezellie, allemaal lekker aan de drank en Huub mag nix, tuurlijk eigen schuld . maar het wordt er zo ingevreven![]()
nee uit amanda komt proza........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kan niet meer tegen die verschrikkelijke grafstem van Fantasia...
dan zet je hem op de andere stream. Huub syl en amoebequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kan niet meer tegen die verschrikkelijke grafstem van Fantasia, laat staan die schaterlach...![]()
Omdat we gisteren allemaal de hele dag achter onze compies zaten met gespannen billetjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een groot gedeelte gemist van de streams.
- waarom liggen huub's spullen in de bosjes?
- waarom is iedereen zo moe?
weet brian dat alquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Amanda: Ik ga niks met Brian doen
![]()
Ik bedoel de bewoners, maar fijn dat je me verteld waarom jij moe bentquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Omdat we gisteren allemaal de hele dag achter onze compies zaten met gespannen billetjes![]()
Uit Schramanda komen alleen maar problemen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee uit amanda komt proza........![]()
Hoevaak heeft Nena dat wel niet gezegd?quote:
het scheelt wel inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef droomkoningin het volgende:
amanda vind ik een stuk leuker als ze bij syl en huub is.... (net als nena die ik pas leuk begon te vinden toen ze een "huub's angel" werd)
happie happie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoel de bewoners, maar fijn dat je me verteld waarom jij moe bent![]()
Ik ook - tot het moment dat ze alles weer gaat doorlullen bij Brrrrrian en zdngmw...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef droomkoningin het volgende:
amanda vind ik een stuk leuker als ze bij syl en huub is....
Die zijn net zo nep als Natasia dr haar...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef uitgeslapen het volgende:
Amanda heeft best wel dikke tieten trouwens!
Daarom ben ik blij dat Huub er weer in zitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef droomkoningin het volgende:
amanda vind ik een stuk leuker als ze bij syl en huub is.... (net als nena die ik pas leuk begon te vinden toen ze een "huub's angel" werd)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef blomst het volgende:
Natasia zonet aan de telefoon, gaf ze door wie er naar de kapper gingen.
Daarna praat ze door, geeft als antwoord dat ze aan de baylies? zit en hij (HuuB) het er volgens haar vet moeilijk mee heeft, daarna draaien ze het geluid uit.
The gefallen Madonna with the big boobiesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef uitgeslapen het volgende:
Amanda heeft best wel dikke tieten trouwens!
Haar van Snollie is ook nep.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die zijn net zo nep als Natasia dr haar...
Als het goed is komen er nog nieuwe bewoners dus het kan best dat hij er nog in komt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze hadden dat sluwe Marokkaantje Nusayr of kastanova in die kooi moeten gooien, wat moeten we nou met Schramanda, ze heeft zich niet eens opgegeven
Lullig voor die 13.000 kandidaten die zich wel hebben aangemeld...
Zeker, er zullen er genoeg tussen zitten die denken van wat heeft Amanda meer dan mij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze hadden dat sluwe Marokkaantje Nusayr of kastanova in die kooi moeten gooien, wat moeten we nou met Schramanda, ze heeft zich niet eens opgegeven
Lullig voor die 13.000 kandidaten die zich wel hebben aangemeld...
Ja dan zal Nusayr er wel bij zitten, hij viel samen met Huub af toen de groep voor Sylvia koosquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als het goed is komen er nog nieuwe bewoners dus het kan best dat hij er nog in komt.
Aahh, je bedoeld zie fallun Madonna vit zie big boebies!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:59 schreef Miraaa het volgende:
[..]
The gefallen Madonna with the big boobies![]()
Tsja... ook dit zegt weer iets over het 'niveau'quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:03 schreef Katewalker het volgende:
Is de jongste nu het slimste bezig?![]()
Ja dat rotterdamse accent van mij ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:04 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Aahh, je bedoeld zie fallun Madonna vit zie big boebies!![]()
kan haast nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik krijg een steeds grotere hekel aan Fantasia en Braajun...
Dus nu mogen de anderen ook zijn spul weggooien als wraak voor de beautycase van Ilona en zn gerotzooi met punten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:04 schreef avonne het volgende:
Brian "ik was het al van plan om te doen (spullen terug geven), maar geef het tijd. De boodschap moet duidelijk zijn. Ik ben iemand die wat terug doet."
Het is wraak voor de diefstal van de punten van Nathanael
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
Brian denkt dat Huub "down" is omdat zijn spullen zoek zijn![]()
![]()
Amanda "je bent niet slecht, echt niet"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:05 schreef Copycat het volgende:
Brian vindt zichzelf wederom de morele winnaar.
Dat had ik nou juist met dat vieze gefluister van Brianquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zet m'n geluid uit, ik kan die grafstem van Fantasia niet meer aanhoren...
je kunt ook gewoon van stream wisselenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zet m'n geluid uit, ik kan die grafstem van Fantasia niet meer aanhoren...
Altijd beter dan 2 erwtjes op een plankjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die zijn net zo nep als Natasia dr haar...
Moet zeggen dat ik dat niet achter haar had gezochtquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Van binnen lacht Huub Braajun nu uit...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:09 schreef noekje het volgende:
Jij mag van mij judgen.
Ik ga gillen hoor!
hij gaat slijmen, zeker wetenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub was liep ik nu gewoon weg
weet braaajen zelf ook dat goliath het onderspit delft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:09 schreef Taurus het volgende:
Brian probeert echt ook zo'n stoertje te zijn terwijl dat hem helemaal niet staat, david vs goliathHet is zo'n slap lulletje, hij doet zich veel groter voor dan ie is!
![]()
Absoluut. Maar ik denk dat hij binnen de kortste keren Brian dubbeldik terug pakt.........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub was liep ik nu gewoon weg
en dat is de kracht van...Huubquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:11 schreef noa84 het volgende:
Huub blijft toch sportief, petje af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |