GEWELDIG Bong,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt niet aan de feed vanuit DGK, maar gewoon de streamserver die je gebruikt
Dit zijn trouwens de beste anti-bufferstreams:
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf
Hij zal daar waarschijnlijk niet Natasja en Brian mee bedoelen.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind Amanda op dit moment toch echt slimmer hoor, Sylvia denkt dat een break alleen psychologisch is ofzo![]()
Hoe krijg je het uit je strot?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik vind Amanda op dit moment toch echt slimmer hoor, Sylvia denkt dat een break alleen psychologisch is ofzo![]()
Heerlijk neukvlees natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat hij dan in hemelsnaam in Amanda ziet, is mij een raadsel.
ja hoor ze heeft al heel wat gesprekjes met amanda gehadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Hanekrooi het volgende:
Goed bedoeld van Sylvia, maar.....heeft ze ooit één woord met de vriend van Amanda gewisseld? Knap dat zij wel even uitlegt hoe het precies zit![]()
Lieve Lievequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
GEWELDIG Bong,
maar nu? Hoe moet ik dit dan doen? ( oh, ik ben echt erg geloof ik, maar stap voor stap. Ik heb de goeie bufferstreams van je doorgekregen en dan? Moet ik met die regel naar??
Daar gaat het nu toch helemaal niet om. Syliva probeert Amanda gewoon gerust te stellen en dat vind ik harstikke aardig van haar. Sylvia weet ook heus wel dat die brief waarschijnlijk niet zo is bedoeld zoals zij het uitlegt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Hanekrooi het volgende:
Goed bedoeld van Sylvia, maar.....heeft ze ooit één woord met de vriend van Amanda gewisseld? Knap dat zij wel even uitlegt hoe het precies zit![]()
Ik vind haar beter dan die betaalde psych. die daar over de vloer komt. Die met dat verwaaide haar en dat rode hoofd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef suleika25 het volgende:
Ook ik vind sylvia heel erg wijs.....zo'n vriendin wil ik idd ook.
Ze blijft heel rustig.....alleen al van haar rustgevende stem word je al rustig.
Je kan wel goed zien dat syl echt een 'wereldvrouw' is.
Voorheen vond ik haar ook maar een 'stil muisje'....maar ik krijg steeds meer en meer respect voor deze vrouw. Ze is gewoon....lekker nuchter, met beide benen op de grond. Heel anders dan alle anderen, en daarom alleen al mag zij van mij winnen!
Precies, Amanda weet dondersgoed dat ie volgende week een ander pakt. Rogier lijkt me geen type die een relatie met iemand gaat omdat ie geinteresseerd is in haar karakter of intelectuele capaciteiten........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik had in eerste instantie ook ff de gedachte om die Villa in te gaan,... 10 seconden later realiseerde ik mij dat 1 jaar zonder mijn vriendin een hel zouden gaan worden. en heb dat idee dus direct weer naast me neergelegd!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef Lieve het volgende:
Hoe denkt iemand met een relatie buitenshuis die relatie 6 maanden of 1 jaar in the hold te kunnen zetten?
Dan ben je toch ook![]()
??
Met een relatie of met kinderen hoor je ergens anders. Geen geld ter wereld zou mij weghouden bij degene waar ik bij wil zijn! Liever leven van de liefde en de lucht en de lust dan gaan voor geld en de knop omzetten voor een kans met je kop op TV te zijn.
Geen dankquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef Sporti het volgende:
BONG Bedankt voor je tip van de streams eindelijk heb ik prachtig beeld EN geluid![]()
mee eens... met afstand de persoon waar ik het meeste respect voor heb in dat huisquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef suleika25 het volgende:
Ook ik vind sylvia heel erg wijs.....zo'n vriendin wil ik idd ook.
Ze blijft heel rustig.....alleen al van haar rustgevende stem word je al rustig.
Je kan wel goed zien dat syl echt een 'wereldvrouw' is.
Voorheen vond ik haar ook maar een 'stil muisje'....maar ik krijg steeds meer en meer respect voor deze vrouw. Ze is gewoon....lekker nuchter, met beide benen op de grond. Heel anders dan alle anderen, en daarom alleen al mag zij van mij winnen!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lieve Lieve
Gewoon kopiëren en plakken in de adresbalk van IE, dan opent WMP en kan je de stream zien (helaas wel afzonderlijk van elkaar dus geen 4 streams tegelijk maar wel buffervrij als het goed is)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:22 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
JE BENT GOUD WAARD!
![]()
![]()
YES! ( ik leer hier echt wel veel! )
ik had eerder al de indruk dat ze niet of nauwelijks met hem, haar zus en haar moeder had overlegd dat ze DGK inging.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Carlaa het volgende:
Tsja, ik kan me Amoebe's reactie goed voorstellen hoor. Als ik een relatie heb van 2 maanden, ik ben 1 week weg en ik krijg een brief waarin hij in nette woorden zeg dat het over is... zou ik ook zoiets hebben van "pff.. okay... doei.. aan jou heb ik duidelijk niets als het even niet soepel gaat".
hoho wie neemt jou over dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef bunnyma het volgende:
Zo, even rust in de tent. Dan kan ik me rustig klaarmaken om naar een verjaardag te gaan.
quote:
Amoebe zei zelf zonet dat hij niet eens wilde dat ze DGK in zou gaan -maar dat hij haar wel zou steunen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik had eerder al de indruk dat ze niet of nauwelijks met hem, haar zus en haar moeder had overlegd dat ze DGK inging.
I stay herequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef tukkera het volgende:
Niet allemaal weggaan mensen,moet wel op de hoogte blijven natuurlijk.....
Zelfgemaakte appeltaart? 9.2! Omdat je er zoveel moeite voor hebt gedaan!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef Sporti het volgende:
Ga even koffie drinken met appeltaart ben erg benieuwd wat ik voor cijfer krijg hier
nemen jullie het effe over?
FF lullig gezegt, maar dit is precies het soort vriendje wat ik bij Amoebe had voorgestelt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Carlaa het volgende:
Tsja, ik kan me Amoebe's reactie goed voorstellen hoor. Als ik een relatie heb van 2 maanden, ik ben 1 week weg en ik krijg een brief waarin hij in nette woorden zeg dat het over is... zou ik ook zoiets hebben van "pff.. okay... doei.. aan jou heb ik duidelijk niets als het even niet soepel gaat".
Een relatie van 2 maanden is niets........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amoebe zei zelf zonet dat hij niet eens wilde dat ze DGK in zou gaan -maar dat hij haar wel zou steunen.
Als je partner niet wil dat je dat huis in gaat dan doe je dat ook niet, doe je dat wel moet je niet verbaasd zijn als hij je dumpt.
voor amandaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
telefoon
Preciesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Een relatie van 2 maanden is niets........
Je wordt in die tijd al gek als je elkaar maar even een dag niet gezien heb. (verliefd )
Heel de dag loop je van elkaar te dromen en wil je bij elkaar zijn. ( zeker op de leeftijd van 19 )
Als je dan voor 2 jaar een kooi in kan stappen, moet je ook niet verwachten dat je vriendje thuis voor de buis blijf zitten wachten.
Bij mensen zoals Stephan en Ilona speelt kalverliefde niet meer mee, maar als je zo jong bent als Amanda.........die gaat deze relatie echt niet vasthouden.
Maargoed, dat komt John de Mol goed uit......we hebben Brain...ehh Brian nog........![]()
Overschat ik haar als ik denk dat ze dat niet vergeten is maar wilde bewaren voor laterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda was kennelijk vergeten haar 50CP nog in de pot te doen, die lagen nog op tafel (n.a.v. het telefoongesprek met haar vriend Rogier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |