quote:
Amoebe zei zelf zonet dat hij niet eens wilde dat ze DGK in zou gaan -maar dat hij haar wel zou steunen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik had eerder al de indruk dat ze niet of nauwelijks met hem, haar zus en haar moeder had overlegd dat ze DGK inging.
I stay herequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef tukkera het volgende:
Niet allemaal weggaan mensen,moet wel op de hoogte blijven natuurlijk.....
Zelfgemaakte appeltaart? 9.2! Omdat je er zoveel moeite voor hebt gedaan!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef Sporti het volgende:
Ga even koffie drinken met appeltaart ben erg benieuwd wat ik voor cijfer krijg hier
nemen jullie het effe over?
FF lullig gezegt, maar dit is precies het soort vriendje wat ik bij Amoebe had voorgestelt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef Carlaa het volgende:
Tsja, ik kan me Amoebe's reactie goed voorstellen hoor. Als ik een relatie heb van 2 maanden, ik ben 1 week weg en ik krijg een brief waarin hij in nette woorden zeg dat het over is... zou ik ook zoiets hebben van "pff.. okay... doei.. aan jou heb ik duidelijk niets als het even niet soepel gaat".
Een relatie van 2 maanden is niets........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amoebe zei zelf zonet dat hij niet eens wilde dat ze DGK in zou gaan -maar dat hij haar wel zou steunen.
Als je partner niet wil dat je dat huis in gaat dan doe je dat ook niet, doe je dat wel moet je niet verbaasd zijn als hij je dumpt.
voor amandaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
telefoon
Preciesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Een relatie van 2 maanden is niets........
Je wordt in die tijd al gek als je elkaar maar even een dag niet gezien heb. (verliefd )
Heel de dag loop je van elkaar te dromen en wil je bij elkaar zijn. ( zeker op de leeftijd van 19 )
Als je dan voor 2 jaar een kooi in kan stappen, moet je ook niet verwachten dat je vriendje thuis voor de buis blijf zitten wachten.
Bij mensen zoals Stephan en Ilona speelt kalverliefde niet meer mee, maar als je zo jong bent als Amanda.........die gaat deze relatie echt niet vasthouden.
Maargoed, dat komt John de Mol goed uit......we hebben Brain...ehh Brian nog........![]()
Overschat ik haar als ik denk dat ze dat niet vergeten is maar wilde bewaren voor laterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda was kennelijk vergeten haar 50CP nog in de pot te doen, die lagen nog op tafel (n.a.v. het telefoongesprek met haar vriend Rogier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |