Ik had niet anders verwacht van Natasia.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:02 schreef jacqjacq het volgende:
overigens, natas laat haar vriendin wel meteen vallen, ze lult alleen over de sauna en over dat ze plaatjes wil draaien, maar ze steunt amandel niet.
sylvia gaat wel het gesprek met amanda mee
Plat niet, maar krom wel!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:05 schreef Missy_1974 het volgende:
go
ik denk dat brian haar snel plat heeft
ja van het lachen, met zijn kutgedchten die hij wel op haar af zal vurenquote:
Maar het is zaterdagavond !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:07 schreef itsme het volgende:
Ik kan ook wel een rustig avondje gebruiken na gisteren.![]()
Ik niet iigquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
trouwens, hebben jullie niks beters te doen op een vrijdag en zaterdagavond ?
Dit weekend inderdaad niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
Jij wel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
Straks op stap natuurlijk! Veul bier zuipen en vooral geen Dommelschquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
jazeker welquote:
Ik ga niet om acht uur al wegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
Veel plezier, laat die TVP maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:09 schreef BwennieBren het volgende:
Even ordinaire TVP, zodat ik morgen weer kan bijlezen. Ik ga even de blommen buitenzetten... [afbeelding]
yep, meisje 19 maandenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia is een heel verstandig meisje! Heel lief...Maar uuh die Rogier heeft een kind dus?
Ligt niet aan de feed vanuit DGK, maar gewoon de streamserver die je gebruiktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:10 schreef Lieve het volgende:
Volgens mij krijg ik dat gebuffer vanuit de DGK , iedere keer dat er iets spannends is gaat de boel hier als een gek bufferen. Nu is alles weer te volgen?
Maar, ik ben erg blij dat de vriend van Amoebe inzicht toont! Wilgo is ook oke! Die kan het niet helpen. Wat ik wel sterk vind is dat ze dan een relatie beeindigen! Want... dat is het enige echt sterke dat je kunt doen. Wilgo zit moeilijker, die heeft die bloedjes van zwarte schaapjes (de draken volgens Nasty).
ja, opmerkelijk zinnetje was datquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef bunnyma het volgende:
Wat een wijs mens is Sylvia toch.![]()
Amanda had eerst eens met haar moeten gaan praten.
Rogier zei al tegen Amanda dat zij er maar eens met de andere volwassenen over moest praten.
En Sylvia legt haar de brief uit.
Maar of ze het begrijpt is een tweede.
Ik vraag me eerder of Sylvia het wel begrijpt of kijkt ze gewoon of er voor haar een toekomst is weggelegd als de vrouwelijk Dr. Phill?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef bunnyma het volgende:
Wat een wijs mens is Sylvia toch.![]()
Amanda had eerst eens met haar moeten gaan praten.
Rogier zei al tegen Amanda dat zij er maar eens met de andere volwassenen over moest praten.
En Sylvia legt haar de brief uit.
Maar of ze het begrijpt is een tweede.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:13 schreef Maanvis het volgende:
Amanda moet gewoon naar R&P toe komen
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef nibbieworld het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga lekker stappen en veel biertjes drinken! En StunningCunt, inderdaad dommelsch. fijne avond allemaal. doeggg![]()
Ik ben toch blijer met de Hoegaarden die vanavond uit de tap zal vloeien !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef nibbieworld het volgende:
Fijne avond allemaal, ik ga lekker stappen en veel biertjes drinken! En StunningCunt, inderdaad dommelsch. fijne avond allemaal. doeggg![]()
Heb ALLES afgezegd, ga weer helemaal voor DGK!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
Sylvia heeft al 40+ mannen versleten, dus ze zal er heus wel enigszins verstand van hebbenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:13 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder of Sylvia het wel begrijpt of kijkt ze gewoon of er voor haar een toekomst is weggelegd als de vrouwelijk Dr. Phill?
In Amanda's geval ook nog eens een relatie van twee maanden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef Lieve het volgende:
Hoe denkt iemand met een relatie buitenshuis die relatie 6 maanden of 1 jaar in the hold te kunnen zetten?
Dan ben je toch ook![]()
??
Meer dan 100 heeft ze al een keer gezegdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia heeft al 40+ mannen versleten, dus ze zal er heus wel enigszins verstand van hebben
Ik vind Amanda op dit moment toch echt slimmer hoor, Sylvia denkt dat een break alleen psychologisch is ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia heeft al 40+ mannen versleten, dus ze zal er heus wel enigszins verstand van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |