je overschat haar.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Overschat ik haar als ik denk dat ze dat niet vergeten is maar wilde bewaren voor later![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Overschat ik haar als ik denk dat ze dat niet vergeten is maar wilde bewaren voor later![]()
Ik word helemaal verlegen zo hoorquote:
nee die mist een nieuwe vijandquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef Marrije het volgende:
Huub lijkt het niet echt naar zijn zin te hebben.
Tja hij zal toch wel een beetje balen van het feit dat ie niet mag drinken (alcohol)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef Marrije het volgende:
Huub lijkt het niet echt naar zijn zin te hebben.
Ze zegt ook altijd dat ze moe is ! elke avond zelfde verhaaltje.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef Gigageil het volgende:
Dat ordinaire gegaap van Nasty begint me net als haar piercing ook de keel uit te hangen......![]()
Volgens mij Bruce Almighty oidquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef droomkoningin het volgende:
welke film kijken ze?
lol Gisteren zaten ze we nog hoe spannend het was en nu zeuren we al weer hoe saai het is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee die mist een nieuwe vijand
het is toch ook rete saai zo, der moeten echt nieuwe bewoners in
Doe je toch wat anders in de tussentijd...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:52 schreef Ebinas het volgende:
en die duurt volgens mij tot 21:45 uur dus nog even volhouden met kijken naar de bank![]()
Denk eerder maandag (maar kan ook net zo goed later op de week worden)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
lol Gisteren zaten ze we nog hoe spannend het was en nu zeuren we al weer hoe saai het is.![]()
Morgen nieuwe bewoners dan maar. Of maandag?
Ik denk dat ik even net ga doen of ik een gezellige moeder ben.. en met mijn zoon op de bank "Bruce Almighty" ga kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Doe je toch wat anders in de tussentijd...
doe ik ook, een oog in mijn studieboeken en een oog op de streamsquote:Doe je toch wat anders in de tussentijd...
Is echt een grappige film vooral als je stoned bent.(aandrader vor wie hem nog niet gezien heeft)quote:
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef snetje het volgende:
doet het amanda nu echt niks dat haar moeder dit niet trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |