nee uit amanda komt proza........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kan niet meer tegen die verschrikkelijke grafstem van Fantasia...
dan zet je hem op de andere stream. Huub syl en amoebequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kan niet meer tegen die verschrikkelijke grafstem van Fantasia, laat staan die schaterlach...![]()
Omdat we gisteren allemaal de hele dag achter onze compies zaten met gespannen billetjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een groot gedeelte gemist van de streams.
- waarom liggen huub's spullen in de bosjes?
- waarom is iedereen zo moe?
weet brian dat alquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Amanda: Ik ga niks met Brian doen
![]()
Ik bedoel de bewoners, maar fijn dat je me verteld waarom jij moe bentquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Omdat we gisteren allemaal de hele dag achter onze compies zaten met gespannen billetjes![]()
Uit Schramanda komen alleen maar problemen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee uit amanda komt proza........![]()
Hoevaak heeft Nena dat wel niet gezegd?quote:
het scheelt wel inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef droomkoningin het volgende:
amanda vind ik een stuk leuker als ze bij syl en huub is.... (net als nena die ik pas leuk begon te vinden toen ze een "huub's angel" werd)
happie happie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoel de bewoners, maar fijn dat je me verteld waarom jij moe bent![]()
Ik ook - tot het moment dat ze alles weer gaat doorlullen bij Brrrrrian en zdngmw...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef droomkoningin het volgende:
amanda vind ik een stuk leuker als ze bij syl en huub is....
Die zijn net zo nep als Natasia dr haar...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef uitgeslapen het volgende:
Amanda heeft best wel dikke tieten trouwens!
Daarom ben ik blij dat Huub er weer in zitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef droomkoningin het volgende:
amanda vind ik een stuk leuker als ze bij syl en huub is.... (net als nena die ik pas leuk begon te vinden toen ze een "huub's angel" werd)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef blomst het volgende:
Natasia zonet aan de telefoon, gaf ze door wie er naar de kapper gingen.
Daarna praat ze door, geeft als antwoord dat ze aan de baylies? zit en hij (HuuB) het er volgens haar vet moeilijk mee heeft, daarna draaien ze het geluid uit.
The gefallen Madonna with the big boobiesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef uitgeslapen het volgende:
Amanda heeft best wel dikke tieten trouwens!
Haar van Snollie is ook nep.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die zijn net zo nep als Natasia dr haar...
Als het goed is komen er nog nieuwe bewoners dus het kan best dat hij er nog in komt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze hadden dat sluwe Marokkaantje Nusayr of kastanova in die kooi moeten gooien, wat moeten we nou met Schramanda, ze heeft zich niet eens opgegeven
Lullig voor die 13.000 kandidaten die zich wel hebben aangemeld...
Zeker, er zullen er genoeg tussen zitten die denken van wat heeft Amanda meer dan mij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze hadden dat sluwe Marokkaantje Nusayr of kastanova in die kooi moeten gooien, wat moeten we nou met Schramanda, ze heeft zich niet eens opgegeven
Lullig voor die 13.000 kandidaten die zich wel hebben aangemeld...
Ja dan zal Nusayr er wel bij zitten, hij viel samen met Huub af toen de groep voor Sylvia koosquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als het goed is komen er nog nieuwe bewoners dus het kan best dat hij er nog in komt.
Aahh, je bedoeld zie fallun Madonna vit zie big boebies!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:59 schreef Miraaa het volgende:
[..]
The gefallen Madonna with the big boobies![]()
Tsja... ook dit zegt weer iets over het 'niveau'quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:03 schreef Katewalker het volgende:
Is de jongste nu het slimste bezig?![]()
Ja dat rotterdamse accent van mij ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:04 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Aahh, je bedoeld zie fallun Madonna vit zie big boebies!![]()
kan haast nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik krijg een steeds grotere hekel aan Fantasia en Braajun...
Dus nu mogen de anderen ook zijn spul weggooien als wraak voor de beautycase van Ilona en zn gerotzooi met punten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:04 schreef avonne het volgende:
Brian "ik was het al van plan om te doen (spullen terug geven), maar geef het tijd. De boodschap moet duidelijk zijn. Ik ben iemand die wat terug doet."
Het is wraak voor de diefstal van de punten van Nathanael
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:05 schreef Sug4r het volgende:
Brian denkt dat Huub "down" is omdat zijn spullen zoek zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |