je overschat haar.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Overschat ik haar als ik denk dat ze dat niet vergeten is maar wilde bewaren voor later![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Overschat ik haar als ik denk dat ze dat niet vergeten is maar wilde bewaren voor later![]()
Ik word helemaal verlegen zo hoorquote:
nee die mist een nieuwe vijandquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef Marrije het volgende:
Huub lijkt het niet echt naar zijn zin te hebben.
Tja hij zal toch wel een beetje balen van het feit dat ie niet mag drinken (alcohol)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:49 schreef Marrije het volgende:
Huub lijkt het niet echt naar zijn zin te hebben.
Ze zegt ook altijd dat ze moe is ! elke avond zelfde verhaaltje.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef Gigageil het volgende:
Dat ordinaire gegaap van Nasty begint me net als haar piercing ook de keel uit te hangen......![]()
Volgens mij Bruce Almighty oidquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef droomkoningin het volgende:
welke film kijken ze?
lol Gisteren zaten ze we nog hoe spannend het was en nu zeuren we al weer hoe saai het is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee die mist een nieuwe vijand
het is toch ook rete saai zo, der moeten echt nieuwe bewoners in
Doe je toch wat anders in de tussentijd...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:52 schreef Ebinas het volgende:
en die duurt volgens mij tot 21:45 uur dus nog even volhouden met kijken naar de bank![]()
Denk eerder maandag (maar kan ook net zo goed later op de week worden)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
lol Gisteren zaten ze we nog hoe spannend het was en nu zeuren we al weer hoe saai het is.![]()
Morgen nieuwe bewoners dan maar. Of maandag?
Ik denk dat ik even net ga doen of ik een gezellige moeder ben.. en met mijn zoon op de bank "Bruce Almighty" ga kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Doe je toch wat anders in de tussentijd...
doe ik ook, een oog in mijn studieboeken en een oog op de streamsquote:Doe je toch wat anders in de tussentijd...
Is echt een grappige film vooral als je stoned bent.(aandrader vor wie hem nog niet gezien heeft)quote:
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef snetje het volgende:
doet het amanda nu echt niks dat haar moeder dit niet trekt
Heeft ze ook met haar moeder gebeld?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef snetje het volgende:
Stond dat in de brief van ex Rogier ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef snetje het volgende:
Zijn die dan nog niet terug?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:38 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben benieuwd of Brian die koffers zelf terug gaat halen.
Hoop het wel, zou een mooie nederlaag zijn.
Hij vertelde inderdaad dat der moeder ook helemaal overstuur was.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef snetje het volgende:
Ja, dat vind ik ook zo vaag. Zowiezo snap ik Amanda niet dat ze daar zitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:02 schreef snetje het volgende:
Je overschat haar inzicht/intelligentie...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook zo vaag. Zowiezo snap ik Amanda niet dat ze daar zit
- Vriend ziet het niet zitten
- Vriendin komt eruit en kun je na maanden weer zien en leuke dingen doen
- Moeder heeft al problemen met 2 andere dochters, ene dochter heeft hersenbloeding en andere dochter in internaat en heeft nu telefoon uitstaan omdat ze het niet meer trekt.
En Amanda...... die denkt alleen aan zichzelf en hoe drurven de andere het moeilijk te hebben met het feit dat zij daar zit. Pffffff.....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:58 schreef Pulu het volgende:
Oh trouwens ik las net dat iemand zich afvroeg wat Rogier in Amanda zag...
Antwoord: Het woord begint met een 'Z' en eindigt op 'aadlozing'
zei hij in het telefoongesprek, ze ging er niet eens op in......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:04 schreef icekube het volgende:
[..]
Stond dat in de brief van ex Rogier ofzo![]()
![]()
![]()
Ze snapt echt helemaal niks. Kan niet vooruit denken en verdert kijken dan haar neus lang is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:08 schreef Pulu het volgende:
[..]
Je overschat haar inzicht/intelligentie...
btw, Huub is al terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:18 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia zit tegenwoordig helemaal aan de Baileys he. Is het ook meest verstandige drankje als je weer wilt aankomen...![]()
Nee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
heeft huub zn koffers trouwens al weer terug?
neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
nopequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
nee dan is ie de lul........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Zou Huub, als hij toch gaat drinken, verwijderd worden? Misschien krijgt hij wel weer een weekje vrij.
vene, vidi viciquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:23 schreef Vector_SLD het volgende:
Een tricolon!
ga janken krengquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Van de TIEN-site :
19:46-Amanda weer single?
Amanda weer single?Amanda krijgt een brief van haar vriend. Enthousiast leest ze hem voor, maar dan…
De 19 -jarige begint met lezen. Natasia en Brian luisteren geboeid mee. Maar hoe enthousiast Amanda begint aan de brief, zo stil wordt ze aan het eind. Haar vriend stelt namelijk een break voor in hun relatie. Amanda weet niet wat ze leest en barst in huilen uit: “Ik ga hem bellen!” Natasia rent met een stuk keukenrol achter de 19-jarige aan.
Als Amanda haar vriend aan de lijn krijgt, geeft ze hem de volle laag. Terwijl de tranen over haar wangen biggelen, schreeuwt ze: “Wat heb ik aan je? Als je nu al zo doet!” Haar (ex?) vriend probeert uit te leggen dat hij nog steeds trots op haar is, maar dat hij het moeilijk vindt om haar te moeten missen. Maar daar heeft Amanda geen boodschap aan: “Laat allemaal maar. Ik heb er al geen zin meer in als je zo’n brief naar me schrijft!”
De vijf minuten vliegen voorbij en Amanda’s vriend laat nog weten: “Lees de brief nog eens goed.
Ik zal er voor je zijn als je hier uit komt.” Ook wil hij dat Amanda wacht op een volgende brief! Huilend en pisnijdig loopt de 19-jarige even later naar de slaapkamer. En Natasia snelt er opnieuw achteraan en stelt Amanda op haar manier gerust: “Ik weet hoe je je voelt, ik heb dit ook meegemaakt!” Ook Brian en Bart hebben hun woordje klaar, maar het lijkt even allemaal langs Amanda heen te gaan: "Het is gewoon niet eerlijk!"
shit je hebt gelijkquote:
ik heb (éíndelijk) de uitzending van gisteren bekekenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Doe je toch wat anders in de tussentijd...
Ja maar als Brian een black-out krijgt wordt hij als een geboeid man afgevoerd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:44 schreef Ashley1 het volgende:
vaag volgens mij is er een gesprek geweest met brain over zijn aggressieviteit dus die zin klopt niet helemaal.
Volgens mij is het omgekeerdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:44 schreef uitgeslapen het volgende:
Natasia geeft zwervers altijd geld. Dat geloof ik niet.
en da's niet de eerste keer... blijf opletten!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:45 schreef demins het volgende:
Huub aait Amanda's vingers ter troosting!![]()
ja maar dat zijn zijn woorden, niet dat ik het erg vind hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:45 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ja maar als Brian een black-out krijgt wordt hij als een geboeid man afgevoerd.![]()
Handje op haar onderrug... hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef 777VBK het volgende:
[..]
en da's niet de eerste keer... blijf opletten!
Denk ook aan het slachtoffer!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ja maar dat zijn zijn woorden, niet dat ik het erg vind hoor![]()
Door wie wordt het er ingewreven dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Gezellie, allemaal lekker aan de drank en Huub mag nix, tuurlijk eigen schuld . maar het wordt er zo ingevreven![]()
nee uit amanda komt proza........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kan niet meer tegen die verschrikkelijke grafstem van Fantasia...
dan zet je hem op de andere stream. Huub syl en amoebequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kan niet meer tegen die verschrikkelijke grafstem van Fantasia, laat staan die schaterlach...![]()
Omdat we gisteren allemaal de hele dag achter onze compies zaten met gespannen billetjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een groot gedeelte gemist van de streams.
- waarom liggen huub's spullen in de bosjes?
- waarom is iedereen zo moe?
weet brian dat alquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Amanda: Ik ga niks met Brian doen
![]()
Ik bedoel de bewoners, maar fijn dat je me verteld waarom jij moe bentquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Omdat we gisteren allemaal de hele dag achter onze compies zaten met gespannen billetjes![]()
Uit Schramanda komen alleen maar problemen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee uit amanda komt proza........![]()
Hoevaak heeft Nena dat wel niet gezegd?quote:
het scheelt wel inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef droomkoningin het volgende:
amanda vind ik een stuk leuker als ze bij syl en huub is.... (net als nena die ik pas leuk begon te vinden toen ze een "huub's angel" werd)
happie happie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoel de bewoners, maar fijn dat je me verteld waarom jij moe bent![]()
Ik ook - tot het moment dat ze alles weer gaat doorlullen bij Brrrrrian en zdngmw...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef droomkoningin het volgende:
amanda vind ik een stuk leuker als ze bij syl en huub is....
Die zijn net zo nep als Natasia dr haar...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:50 schreef uitgeslapen het volgende:
Amanda heeft best wel dikke tieten trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |