zo, da's een aardige kluif...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil Antwerpen! (incl Hamont, Hamont-Achel, de Achelse Kluis, Neerpelt, Overpelt, Aerendonck en zo)
Die heb ik niet voor je,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil Antwerpen! (incl Hamont, Hamont-Achel, de Achelse Kluis, Neerpelt, Overpelt, Aerendonck en zo)
Da's toch allemaal dezelfde provincie?quote:
Brits en Zuid Afrikaans? Die heb ik wel ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die heb ik niet voor je,
maar mag ik dan wel de lief zacht pratende meneer die Africaans spreek
Brits mag je houdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brits en Zuid Afrikaans? Die heb ik wel ja.
Maar wat krijg ik er voor terug?
Ja sorry, da Britse zit aan dat Zuid Afrikaanse vast (vader is Brits, moeder is Zuid Afrikaans)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Brits mag je houden
en dan Zuid africaans ruilen voor plat Nimweeg
nouja dat kaartje zou als het ware 1 der straten van Amsterdam kunnen vertegenwoordigen in Monopolyquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch allemaal dezelfde provincie?
Die mag je houden. Mij te nuchter.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
Doe mij maar een leuke Fries dan.
Dat mag zijn, maar buiten de droge humor vind ik ze dan ook in het dagelijks leven gortdroog. Geef mij maar sappig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
Noord/Oosterlingen hebben de betere humor.
Droog als een goed koekje.
Nee, ik wil dan graag italianen en uhm.. dan mag jij zeeland hebbenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
wil je texel hebben, dan wil ik graag eeeuhm... britten of ...denk denk denk... grieken!
Jaaaa ik wil de grieken !
Juist, gaat heen en vermenigvuldigt u.quote:
Zogenaamd sappig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag zijn, maar buiten de droge humor vind ik ze dan ook in het dagelijks leven gortdroog. Geef mij maar sappig.
Dat deed ik wel toen ik 18 was ja..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Juist, gaat heen en vermenigvuldigt u.
Nee, als je je verveelt, ga je gekkebekketrekke voor de webcam ofzo..
De meesten niet..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
Dus een volwassene trekt geen gekke bekken meer?
Omdat dat niet euhm.. serieus is ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom niet?
Je wordt oud én saai!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Vlarp het volgende:
Omdat dat niet euhm.. serieus is ofzo
Die heidense Paapsen wel hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zogenaamd sappig.
Denk je werkelijk dat Nederlanders 'sappig' zijn na eeuwen reformatie?
Mja, ik kan het nog wel hoor.. maar ja, ik voel me ook pas 18quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
Trek een gekke bek! Voor het te laat is!
En nog zo iemand uit een ver verleden die weer terugkeert in het topicquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:02 schreef TehRockstar het volgende:
hai
dag stroekiepoekiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nog zo iemand uit een ver verleden die weer terugkeert in het topic![]()
Met Stroek gaat het best goed hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
dag stroekiepoekie
wie geht's?
De Paapschen zijn wannabe reformatorenquote:
ja, heus.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met Stroek gaat het best goed hoor![]()
En met jou dan, maakt je de hoofdstad nog af en toe onveilig ?
Uhm.. hoe ga ik wat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil eev'n een ding zegg'n: hallooooo! Coooolaaaa!
V-L-A-R-P! Haai! En hoe ga jij??![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:38 schreef Waxxer het volgende:
Beav!!
Wa-wa-wa-wat isser??? Heb je weekenverlof??![]()
Yo Waxje yo hey poezz yo, alles flex hoorquote:Yoow man Beav, hoe ga je man hey??
Jaaa ik las iets over Twents accent, dus ik dacht....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. hoe ga ik wat?
Colaaaaaaa uut Almeloooooo?
Okay dan man!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]. Wegens goed gedrag
.
[..]
Yo Waxje yo hey poezz yo, alles flex hoor.
Oh, ja, maar als je een Brabants accent zou hebben zou m'n hart nog een stuk harder gaan kloppenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa ik las iets over Twents accent, dus ik dacht....
En jaaa hoe gaaat jouw leeev'n dan zooo vandaaaag?
Die is zelfs niet op MSN... zal wel in Moerdiek zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef Waxxer het volgende:
Wat leuk eigenlijk: ik noem een naam en hij komt eraan!!
Nog een keer proberen....
XMN8R....?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, ja, maar als je een Brabants accent zou hebben zou m'n hart nog een stuk harder gaan kloppen
Het gaat goed.. alleen wil ik gaan stappen, maar ik heb geen zin in een taxi vannacht. En opblijven vind ik ook niks, en ik heb geen slaapplek want vrienden zit ergens anders vanavond..
Have fun!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef Cybart het volgende:
Kom pak je lasso maar, zo vangen cowboys indianen
we rijden over prairies, steeds op zoek naar avontuur
heb jij me gevangen, dan geef ik me over, sterf ik aan de totempaal
kom pak je lasso maar, en vang me helemaal
Tijd Om Naar De Kroeg Te Gaan !!!!!
Met z'n gouwe handel!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die is zelfs niet op MSN... zal wel in Moerdiek zitten
Dankje voor je morele ondersteuning. Moet ik wat slaap jouw kant opsturen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]Terugkrabbelende...
Ik kan geen Brabants en ik ga dat ook niet proberen...
Ben je nu blij??
En wat zielig dat je dan nu zo zit te kijken en dat je dat nergens ff 1-2-3 naartoe kan...Maar je bent niet de enige... ik moest gisteravond werken en vanmorgen dus, ik heb maar twee uur slaap gehad door woede en hersenactiviteit omdat ik tot zo laat moest werken...
Maargoed, dat was ales het goed is een uitzondering, dat er maar acht uren zittn tussen het einde van dienst A en het begin van dienst B... Maargoed, ik voel me nu... nou ja... een beetje zweverig ofzo...
echt dat gevoel van eehhh lang niet geslapen...
Maaarrrrr Vlarp, je kunt gauw echt wel weer hartstikke uit!![]()
Waar de pils vloeit als een plasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef Cybart het volgende:
Oh nou, maar je bent nog jong!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dankje voor je morele ondersteuning. Moet ik wat slaap jouw kant opsturen?
Mja, ik wilde dus sowieso 3 maart in Utrecht uit, maar dan viert een vriend precies z'n verjaardag*zucht*. Eindelijk weer eens ergens anders uit dan in Rotterdam en dat lukt dan ook weer niet
Zullen we daar vooral niet heen gaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh nou, maar je bent nog jong!!Dus nog heel veel weekeinden te gaan...
En anders gaan we wel naar een 90's Party in Zwolle!
Dus nu kom je nooit meer naar Zwolle??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zullen we daar vooral niet heen gaan?
Jawel.. maar niet naar de 90's partyquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus nu kom je nooit meer naar Zwolle??
ugh...ik moet zometeen ook gaan. Eigenlijk helemaal geen zin. Maar de kaartjes zijn al gekocht.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:13 schreef Vlarp het volgende:
Mja, ik had vanavond naar Pann kunnen gaan in Den Haag..
zoiets heb ik ook, bevalt goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
Doe mij maar een leuke Fries dan.
Voor zover ik weet gaan er geen fokkers...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ugh...ik moet zometeen ook gaan. Eigenlijk helemaal geen zin. Maar de kaartjes zijn al gekocht.
Gaat niemand van hier?
Whats the time?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef Cybart het volgende:
Gewoon meenemen als verjaardagscadeau?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Oh, damn! Op 3 maart viert een vriend z'n verjaardag. Dan kan ik niet naar LuX!
HIERVAN ga ik willen dansenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=3s1j91LT6Pk
Hier ga je van willen dansen!
Bestaat die dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 02:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Eindhovense Gay scene
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[...]En niemand van mijn hippe vriendjes wil 'm hebben[...]
In het geheel genomen kan ik zeggen dat de afgelopen 7 jaar lovende kritieken hebben, met hier en daar een verbeterpunt. (natuurlijk niet aan mijn kant, mag dat effe duidelijk zijn)quote:Op zondag 11 februari 2007 12:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, de reviews zijn i.h.a. best aardig geloof ik.
(Rutger) Hauern zo. Het is suf.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:37 schreef DennisMoore het volgende:
De Scheenbenen? Hmm, nooit van gehoord.
Special D?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef Cybart het volgende:
Here I Am
my brand new track
I've wrote it 'cause you want me back.
My love goes out to freaks and fans,
put your hands up,
Special D is back.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bestaat er ook zoiets als wansmaak zondag?
Dat hoeft op zich niet negatief te zijn.quote:
Niet concreet eigenlijk. Heb niet een bepaald model in gedachten, en weet zelfs niet hoe de markt op 't moment is. Bovendien, tja, het is toch een hele investering, en je moet maar afwachten of dat zich terugverdient. Ben misschien ook nogal kieskeurig op dat punt, geen standaardmodelletjes enzo.quote:Zit je trouwens aan een fries (instap)model te denken?
zoooooo fout, op de melodie van Nena's luchtballonnenlied...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Special D?![]()
Nee hoor, dat is gewoon algemene wansmaak..
ik dacht dat gisteren iemand anders bijna heel dat stuk van nederland al kreeg bij kwartetten?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef Vlarp het volgende:
Als het aan mij lag had ik ook een Fries vriendje gehad.. sterker nog, ik had er al 2 kunnen hebben
'k Neem meestal Algemeen Fonds.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef HuubTuub het volgende:
Ik had een kans en die heb ik genomen.
Je moet er rekening mee houden dat je de eerste tijd vooral geld aan het investeren bent, maar uiteindelijk heeft dat wel z'n rendement. Dan hoef je het alleen maar te onderhouden en de vruchten ervan te plukken.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich niet negatief te zijn..
[..]
Niet concreet eigenlijk. Heb niet een bepaald model in gedachten, en weet zelfs niet hoe de markt op 't moment is. Bovendien, tja, het is toch een hele investering, en je moet maar afwachten of dat zich terugverdient.
Ik kom haast in de verleiding om het toch maar op te zoeken...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
zoooooo fout, op de melodie van Nena's luchtballonnenlied...
maar je wordt er wel vrolijk van![]()
Het ging toen om accenten...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik dacht dat gisteren iemand anders bijna heel dat stuk van nederland al kreeg bij kwartetten?
Streker nog, we zeggen "Vlaoj" tegen vlaai en "pudding" tegen vla.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waarom zeggen Limburgers Vla in plaats van Vlaai?.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Streker nog, we zeggen "Vlaoj" tegen vlaai en "pudding" tegen vla.
ohja, het is accenten-kwartet en neuk- monopolyquote:
Nee, Mestreechteneer, blijf je voor altijd, maar het klopt dat ik voorlopig niet meer in Limburg woon.quote:
Achja, lange termijn. Met de uitbreiding van de EU wordt de markt tzt overstroomd met allemaal goedkope modellen denk ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:45 schreef HuubTuub het volgende:
Je moet er rekening mee houden dat je de eerste tijd vooral geld aan het investeren bent, maar uiteindelijk heeft dat wel z'n rendement. Dan hoef je het alleen maar te onderhouden en de vruchten ervan te plukken.
vla is zo'n stom woord...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Streker nog, we zeggen "Vlaoj" tegen vlaai en "pudding" tegen vla.
Oh, je weet niet hoe leuk die laatste opmerking is voor mij in de context met Friezenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohja, het is accenten-kwartet en neuk- monopoly
en in plaats van huizen en hotels kan je dan afwerkplekken of bordelen bouwen
O ja.. uiteraard. Dus je verwacht dat die Fries met jou een keer naar Maastricht verhuisd?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nee, Mestreechteneer, blijf je voor altijd, maar het klopt dat ik voorlopig niet meer in Limburg woon.
Vlaai klinkt stom.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waarom zeggen Limburgers Vla in plaats van Vlaai?.
De vraag is alleen of die net zo lang meegaan. Wellicht is het de eerste tijd wel leuk en aardig maar daarna gaan sommige functies toch achteruit.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achja, lange termijn. Met de uitbreiding van de EU wordt de markt tzt overstroomd met allemaal goedkope modellen denk ik.
[generaliseermodus]quote:Op zondag 11 februari 2007 12:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, je weet niet hoe leuk die laatste opmerking is voor mij in de context met FriezenEn nee, ik ga niet vertellen waarom
Pudding zit in zo'n bak van de Mona met van die ribbels. Vla zit in een pak.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
vla is zo'n stom woord...
je eet gewoon pudding...
caramel pudding
vanille pudding
enz enz
Als jij dat zo wilt omschrijven.. dan mag datquote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
[generaliseermodus]
Alle Friezen zijn hoeren???
[/generaliseermodus]
Heul welquote:
Geen idee.. bang dat z'n foto's anders op sletboy of gaychop worden gebruikt?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/Enschede1979
Waarom zet iemand een soort copyrights op die foto, en wordt de fotograaf vermeld op vrij standaard kiekjes?.
Hier heet alles van de campina gewoon pudding...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pudding zit in zo'n bak van de Mona met van die ribbels. Vla zit in een pak.. En vlaai halen we hier bij de Hema
Die Fries heb ik in Maastricht leren kennen en deze editie werkt ook prima in Maastricht en wil er ook wel weer heen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. uiteraard. Dus je verwacht dat die Fries met jou een keer naar Maastricht verhuisd?
Ik zie het al voor me, een pak melk waar van die pudding drap uitkomt en wat je dan in een glas "schenkt".quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
Hier heet alles van de campina gewoon pudding...
(behalve melk..... daar zeggen we dan gewoon "melk" tegen)
Gewoon snel inruilen voor nieuwe modellen he? Maar inderdaad, die interface lijkt me vrij klote...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef HuubTuub het volgende:
De vraag is alleen of die net zo lang meegaan. Wellicht is het de eerste tijd wel leuk en aardig maar daarna gaan sommige functies toch achteruit.
Poolse modellen e.a. oostblok edities hebben een vrij mottige interface waar je niet vrolijk van wordt.
Oh, maar dan is het geen echte Fries meer natuurlijk. Want echte Friesen blijven trouw aan het vaderland..quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Die Fries heb ik in Maastricht leren kennen en deze editie werkt ook prima in Maastricht en wil er ook wel weer heen.
Het heeft ook veel taalfeatures, dankzij een periode in Pluskut, Groningen en Den Haag. Ik ben nu bezig met de Mestreechter taol upgrade.
God help him.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef HuubTuub het volgende:
Ik ben nu bezig met de Mestreechter taol upgrade.
nee, die feature is er al uitgesloopt.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het geen echte Fries meer natuurlijk. Want echte Friesen blijven trouw aan het vaderland..
hahaha, te laat dus.quote:
Een vlaoj van Friese koekbodem met een fijne laag pudding.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:00 schreef DennisMoore het volgende:
Een Friese kruidkoek gekneed van Limburgs deeg ofzo...
May the vlaoj be with you.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:01 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
nee, die feature is er al uitgesloopt.
[..]
hahaha, te laat dus.
Kroemelepuddingvlaojvla. Of zoietsquote:Op zondag 11 februari 2007 13:05 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Een vlaoj van Friese koekbodem met een fijne laag pudding.
Poteto potato.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:09 schreef HuubTuub het volgende:
"Grummelevlaoj"
En als je eens per ongeluk in Limburg komt, vooral in de auto blijven met de ramen dicht. Anders gaan ze misschien aan je zitten.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:10 schreef DennisMoore het volgende:
Niks mis met Limburgers hoor, maar ze moeten wel zoveel mogelijk in Limburg blijven, in de natuurlijke habitat.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef beaverhausen het volgende:
En als je eens per ongeluk in Limburg komt
quote:vooral in de auto blijven met de ramen dicht. Anders gaan ze misschien aan je zitten..
Op doorreis naar veiligere oorden ofzo.quote:
Je weet maar nooit met dat volkje.quote:!
en proficiat hè Beavquote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kroemelepuddingvlaojvla. Of zoiets.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef HuubTuub het volgende:
Je moet vooral opletten in Noord Limburg, zo vlak achter Eindhoven. Daar is het eng.
Dank je wel stroekeroekusquote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en proficiat hè Beav
staan er alweer eendjes in de straat ?
Enorme homo.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:50 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. zelfs het damesschaatsen is best interessant nu!
Oeh! Wanneer gaan we!?!?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:50 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/universal/deadsilence/large.html
Heerlijk. Fout en ouderwets zoals horror moet zijn
"a ventrilloquist who lost her voice", hahahaha.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:50 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/universal/deadsilence/large.html
Heerlijk. Fout en ouderwets zoals horror moet zijn
Ja dat is natuurlijk dramátisch he!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:55 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
"a ventrilloquist who lost her voice", hahahaha.
Uhm, da's de USA trailer wat wil zeggen dat ie daar nog in premiere moet gaan. Of ie dus hier komt en wanneer....quote:
Je hield al van strakke wielrenpakjes.... sta je straks ook in een strak kunstschaatspakje? Met glitters?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:50 schreef Vlarp het volgende:
straks nogquote:Op zondag 11 februari 2007 13:50 schreef Vlarp het volgende:
Hij komt vast wel hier....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, da's de USA trailer wat wil zeggen dat ie daar nog in premiere moet gaan. Of ie dus hier komt en wanneer....
Zeg, doe dan zo'n strak schaatspak waar Svenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hield al van strakke wielrenpakjes.... sta je straks ook in een strak kunstschaatspakje? Met glitters?
Nou heel vaak zie ik een leuke trailer op apple.com die dan ineens een half jaar later hier in de videotheek ligt. Er komen daar veeeel meer films uit dan hier ooit het scherm zal zien. Maar goed, makers van Saw, dat trekt vast wel een publiek dus dnek ook wel dat ie hier komt.quote:
Als ik een strak schaatspak aandoe dan kan ik me achter het ijzer van m'n schaats verstoppen!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, doe dan zo'n strak schaatspak waar Svenook in rijdt
en ze zat er ook nog met die pop, zonder een woord te (kunnen) zeggen.quote:
Dan moet je naar de VS of Canada verhuizenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heel vaak zie ik een leuke trailer op apple.com die dan ineens een half jaar later hier in de videotheek ligt. Er komen daar veeeel meer films uit dan hier ooit het scherm zal zien. Maar goed, makers van Saw, dat trekt vast wel een publiek dus dnek ook wel dat ie hier komt.
Kon ik vroeger ook...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik een strak schaatspak aandoe dan kan ik me achter het ijzer van m'n schaats verstoppen!
Omdat daar meer films uitkomen?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet je naar de VS of Canada verhuizen
Oh.. máár! Als ie hier uitkomt gaan we 'm zien?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat daar meer films uitkomen?
Nee dank u. Ik zie er al genoeg.
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
Vlarp, je wil gewoon met Ang3l in een donkere bioscoop... geef toe.
Surequote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. máár! Als ie hier uitkomt gaan we 'm zien?
Ik ben niet bang in het donker hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
Vlarp, je wil gewoon met Ang3l in een donkere bioscoop... geef toe.
Ik schrik me hooguit helemaal de touwtering..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet bang in het donker hoor
Ook niet bij een griezelfilm
Daar kan ik dan weer WEL van schrikken, als iemand naast me enorm schriktquote:Op zondag 11 februari 2007 14:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik schrik me hooguit helemaal de touwtering..
Je schrikt niet van de film zelf, maar wel van iemand naast je?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer WEL van schrikken, als iemand naast me enorm schrikt
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. máár! Als ie hier uitkomt gaan we 'm zien?
Mogguh FamFarmerFan!
Nee hoor..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ben ik nou nog steeds dronken of zie ik gewoon dubbel....
Ik hoop voor je dat je dronken bent want mij wil je op dit moment echt niet dubbel zienquote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ben ik nou nog steeds dronken of zie ik gewoon dubbel....
Gossie.. hoe komt dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dronken bent want mij wil je op dit moment echt niet dubbel zien
Nee want dan hebben we ook 6 ipv 3 D's enzo en dan krijgen we het geëmmer weer of jij al dan niet een behoorlijke slet bent.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dronken bent want mij wil je op dit moment echt niet dubbel zien
Beetje een rare vermoeiene vreemde verwarrende avond gehadquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:51 schreef Vlarp het volgende:
Ireen Wust is wereldkampioen.. hoezee!
Hmm..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje een rare vermoeiene vreemde verwarrende avond gehad
wat moet die kosten?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Heeft er iemand belangstelling voor een JVC autoradio (KD-S891R). Het is een radio/CD-speler met de mogelijkheid om (op een CD gebrande) MP3's te luisteren..
Sinds ik lease-auto's rij gebruik ik hem niet meer en hij ligt hier te verstoffen.. En niemand van mijn hippe vriendjes wil 'm hebben, omdat-ie er een beetje oldskool uitziet.
.
Ow...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
WK All-Round schaatsen in Heerenveen..
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohja, het is accenten-kwartet en neuk- monopoly
en in plaats van huizen en hotels kan je dan afwerkplekken of bordelen bouwen
je hebt de rest van de serie nog niet gezienquote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/Enschede1979
Waarom zet iemand een soort copyrights op die foto, en wordt de fotograaf vermeld op vrij standaard kiekjes?.
Ja, vrijdag alquote:Op zondag 11 februari 2007 15:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
wonderer, heb je Hanibal Rising al gezien?
Hoe wastie?
Nou zal ik dat topic van vorig jaar dan maar weer van stal halenquote:
Welke opmerking van vanmiddag?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zal ik dat topic van vorig jaar dan maar weer van stal halen
want die opmerking eerder vanmiddag wordt volledig genegeerd
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welke opmerking van vanmiddag?.
Bedoel je deze: [HOMO] #1861 - Levend Kwartet... claim je homo per streek !
Je ziet me daar toch op reageren of mis ik nu weer ietsquote:
Ja jij wel, maar de er lopen er hier nog meer rondquote:Op zondag 11 februari 2007 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je ziet me daar toch op reageren of mis ik nu weer iets
Oh. Ach ja..quote:Op zondag 11 februari 2007 20:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij wel, maar de er lopen er hier nog meer rond
Jeetje.. 't is voor het eerst dat ik jou zo negatief op fok zie zijn...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef Ang3l het volgende:
Kutavond gehad gister (nee was leuk, maar eindigde kut)
Kutboek uitgelezen vanmiddag (nee was mooi, maar veels te zielig)
Kutfilm gezien net (nee was ook mooi, maar jeumig wat een drama)
Het leven is kut. Kut kut kut. En dat voor een homo. Extra kut.
Tekst en muziek: Jeroen van Merwijkquote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef Ang3l het volgende:
Join the club.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef Ang3l het volgende:
Hey, ook ik ben niet allemaal zonneschijn en regenbogen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeetje.. 't is voor het eerst dat ik jou zo negatief op fok zie zijn...
Jongen toch...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef Ang3l het volgende:
(hoewel ik het toch wel met je eens ben)quote:
I know.. maar op Fok bleef je altijd vrij positief..quote:Op zondag 11 februari 2007 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ook ik ben niet allemaal zonneschijn en regenbogen.
*luistert beth hart*
Heaven don't want me
Heaven don't fool me
No-one will understand
And it's allright.....
*voorstelling maakt van huishoudbeurs* *ril*quote:Op zondag 11 februari 2007 21:34 schreef Jerruh het volgende:
ok, de huishoudbeurs was niet echt het meest spannende wat ik vandaag heb gedaan...
*noteert dat ALS ie ooit nog eens niet uit de toon wil vallen, hij omgebouwd moet worden, een pens moet kweken en een buggyboodschappentas mee moet nemen...*
mwoa, ouders naar schiphol gebracht met mau, verveelden ons en wilden ff maf doen, gingne naar de RAI en begaven ons onder het vrouwvolk om er zo snel mogelijk weer weg te gaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*voorstelling maakt van huishoudbeurs* *ril*.
*voorstelling probeert te maken van Jerruh op huishoudbeurs*
*zicht afvraagt waarom in godsnaam*
Haha.. jij hebt lefquote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwoa, ouders naar schiphol gebracht met mau, verveelden ons en wilden ff maf doen, gingne naar de RAI en begaven ons onder het vrouwvolk om er zo snel mogelijk weer weg te gaan..
eewwquote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwoa, ouders naar schiphol gebracht met mau, verveelden ons en wilden ff maf doen, gingne naar de RAI en begaven ons onder het vrouwvolk om er zo snel mogelijk weer weg te gaan..
Ja weet ik. Hij vond 'm geniaal.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ik heb vanmiddag shortbus gezien, ja dennis was er ook,
Alleen dat expliciete mocht er van me af.quote:ik vond het een mooie, ontroerende lieve film
De hele lieve kus van de jonge jongen en de oude ex-burgemeester.quote:Ik kan me alleen geen ontroerende filmkus herrineren
mwao, vond ik wel mee vallen wat ontroerend betrefd, het expliciete stoorde mij ook niet bijzonder, vond dat wel komische momenten opleverenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja weet ik. Hij vond 'm geniaal.
[..]
Alleen dat expliciete mocht er van me af.
[..]
De hele lieve kus van de jonge jongen en de oude ex-burgemeester.
Als ik een man wil zien die zichzelf probeert te pijpen en dan in 'zn eigen gezicht spuit, dan vraag ik wel of er iemand langskomtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mwao, vond ik wel mee vallen wat ontroerend betrefd, het expliciete stoorde mij ook niet bijzonder, vond dat wel komische momenten opleveren
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik een man wil zien die zichzelf probeert te pijpen en dan in 'zn eigen gezicht spuit, dan vraag ik wel of er iemand langskomtDat hoef ik niet in een film te zien. Tenminste, niet als het niets toevoegd.
en vervolgens huilen om de eenzaamheid en walgelijkheid daarvan, dat moet je er dan wel bij zeggen, dat vond ik juist zo schrijnend, dat soort scene'squote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik een man wil zien die zichzelf probeert te pijpen en dan in 'zn eigen gezicht spuit, dan vraag ik wel of er iemand langskomtDat hoef ik niet in een film te zien. Tenminste, niet als het niets toevoegd.
bereid je voor op een week vloeibaar etenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef davidov het volgende:
Wie hier weet hoe leuk het is als je verstandskiezen er uit gaan?
Goed koelen direct nadat je thuis bent (ijsblokjes in een plastic zakje in een washandje, of een speciale ice pack (van die blauwe gel) vermindert de zwelling en pijn. Kamillethee drinken (of ermee spoelen) ontsmet.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef davidov het volgende:
Neem vóór dat de verdoving is uitgewerkt 2 paracetamols. En dan 4 uur later, als de paracetamols bijna zijn uitgewerkt, weer 2. En dan valt het allemaal reuze mee.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef davidov het volgende:
poliklinisch eruit laten snijden?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef davidov het volgende:
koffie alcohol en nicotine mogen de eerste dag nietquote:Op maandag 12 februari 2007 00:09 schreef davidov het volgende:
Nou dat zal ik dan maar onthouden... paracetamols en ijsblokjescheck...
Ik zie wel staan dat alcohol drinken niet echt aan te raden is
die 2 uit mijn bovenkaak zijn er door de tandarts zelf uit getrokken, dus daar heb ik geen last van gehadquote:Op maandag 12 februari 2007 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens ook iemand gehoord die na afloop helemaal nergens last van had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en houdt er rekening mee dat links en rechts niet tegelijkertijd kunnen, want door de verdoving is je tong dan helemaal verdoofd en zou je die kunnen inslikken en kunnen stikkenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef davidov het volgende:
Tandarts zei bij de controle van een jaar geleden ofzo dat hij ze eruit wilde halen en dat ik maar eens een afspraak moest maken. Mooi dus niet gedaan
Nu moet ik er alsnog aan geloven, tis niet anders...maar om nou te zeggen dat ik er naar uit kijk... hmmz
Ik heb geen idee hoe het voelt, maar ik kan me er helaas wel iets bij voorstellen
nou als ze poliklinisch aan de slag gaan krijg je sowieso een verdovingquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mijn tandarts wil 20% van zijn patiënten geen verdoving. Die voelen niets, althans geen pijn, tijdens het boren enzo..
Of ze sidderen stiekem van genot, dat kan ook..
Ja dat is dus de grote vraagquote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef Adelante het volgende:
kun je niet gewoon weer niet gaan?
Ondanks het nare vooruitzicht wens ik je dan toch een aangename nachtrust toequote:Op maandag 12 februari 2007 00:29 schreef davidov het volgende:
Nouja het is voor m'n eigen bestwil enzo... en vorige keer had ik gewoon geen afspraak gemaakt over de telefoon... nu deed hij het meteen terwijl ik in de praktijk was zodat ik niet kon vluchten![]()
Ik moet er niet aan denken...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mijn tandarts wil 20% van zijn patiënten geen verdoving. Die voelen niets, althans geen pijn, tijdens het boren enzo..
Of ze sidderen stiekem van genot, dat kan ook..
Daar gaat Titane de strijd dus verliezen ?quote:Op maandag 12 februari 2007 07:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, de zwaartekracht krijgt steeds meer invloed op m'n kuif.
moet je er maar geen foto's van laten slingerenquote:Op maandag 12 februari 2007 07:54 schreef DennisMoore het volgende:
Je onthoudt zelfs de naam van m'n pot gel?!
Oh, je hebt een fotográfisch geheugen!quote:Op maandag 12 februari 2007 08:10 schreef Stroekie het volgende:
moet je er maar geen foto's van laten slingeren![]()
ookquote:Op maandag 12 februari 2007 09:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, je hebt een fotográfisch geheugen!
De rest van hem hoef je niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:32 schreef Sunjammer het volgende:
Euh... geef mij die benen van Sven maar.
High op kosten van de verzekering.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:39 schreef davidov het volgende:
Zow... dat was dat.... lang leve verdovingen
en nu in het bezit van een binnenmonds breiwerkje ?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:39 schreef davidov het volgende:
Zow... dat was dat.... lang leve verdovingen
leg deze vanavond nog maar eens rustig uit, want nu kan ik er geen touw aan vastknopequote:Op maandag 12 februari 2007 12:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ow en stroek, gisteren ben ik in het Barretje, genaamd 50/50 geweest, op zich wel gezellig denk ik, alleen was er niet veel te doen toen wij er kwamen, de oude eigenaresse was er ook nog ( in haar tijd dronk zij meer dan de gasten, waardoor het geregeld voorkwam dat je niet hoefde te betalen)
discussies als mensen high zijn, blijven het leukstquote:Op maandag 12 februari 2007 12:34 schreef davidov het volgende:
Jup. Inclusief bloed smaakje en een discussie thuis... op sommige dagen weet je weer waarom je het allemaal doet
Ow nu ik het drie keer nagelezen heb kon ik er enigzins wijs uit worden...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
leg deze vanavond nog maar eens rustig uit, want nu kan ik er geen touw aan vastknope![]()
Ik was niet highquote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
discussies als mensen high zijn, blijven het leukst
in het kort komt het neer dat ik dus in de 50/50 ben geweest, zoals jij mij had aangeradenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
leg deze vanavond nog maar eens rustig uit, want nu kan ik er geen touw aan vastknope![]()
pijnstillers nemen dan, ach wat nou maximum, wie bepaald dat?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik was niet high![]()
En ook al was ik het... nu ben ik het niet meerverdoving is uitgewerkt
![]()
De patholoog-anatoom?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
pijnstillers nemen dan, ach wat nou maximum, wie bepaalt dat?
Oh god, dat gekraakquote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pijnstillers nemen dan, ach wat nou maximum, wie bepaald dat?
vond jij dat gekraak ook niet verschrikkelijk?
Oh geneukt?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
Yeah, dat had ik van het weekendHoewel de avond nog redelijk productief werd
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Oh geneukt?Nah ik moest vrijdag en zaterdag bouwen en breken in de HMH in Amsterdam.
En voor maandag was ik nog nergens geboekt dus eigenlijk vond ik dat niet zo heel erg...
Nee hoor. Er wordt tijdens het nieuws en de previews van het nieuws wat extra aandacht aan besteed, zodat iedereen op de hoogte is, meer niet. Verder rijden hier natuurlijk uberhaupt geen treinen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:38 schreef FamFarmerFan het volgende:Ow en dan hebben jullie ook weeralarmen en een halvering van de treindienstregeling om alvast te anticiperen op de te verwachten vertragingen....
Of is dat enkel in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |