quote:Op zondag 11 februari 2007 13:19 schreef HuubTuub het volgende:
Je moet vooral opletten in Noord Limburg, zo vlak achter Eindhoven. Daar is het eng.
Dank je wel stroekeroekusquote:Op zondag 11 februari 2007 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en proficiat hè Beav
staan er alweer eendjes in de straat ?
Enorme homo.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:50 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. zelfs het damesschaatsen is best interessant nu!
Oeh! Wanneer gaan we!?!?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:50 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/universal/deadsilence/large.html
Heerlijk. Fout en ouderwets zoals horror moet zijn
"a ventrilloquist who lost her voice", hahahaha.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:50 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/universal/deadsilence/large.html
Heerlijk. Fout en ouderwets zoals horror moet zijn
Ja dat is natuurlijk dramátisch he!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:55 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
"a ventrilloquist who lost her voice", hahahaha.
Uhm, da's de USA trailer wat wil zeggen dat ie daar nog in premiere moet gaan. Of ie dus hier komt en wanneer....quote:
Je hield al van strakke wielrenpakjes.... sta je straks ook in een strak kunstschaatspakje? Met glitters?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:50 schreef Vlarp het volgende:
straks nogquote:Op zondag 11 februari 2007 13:50 schreef Vlarp het volgende:
Hij komt vast wel hier....quote:Op zondag 11 februari 2007 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, da's de USA trailer wat wil zeggen dat ie daar nog in premiere moet gaan. Of ie dus hier komt en wanneer....
Zeg, doe dan zo'n strak schaatspak waar Svenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hield al van strakke wielrenpakjes.... sta je straks ook in een strak kunstschaatspakje? Met glitters?
Nou heel vaak zie ik een leuke trailer op apple.com die dan ineens een half jaar later hier in de videotheek ligt. Er komen daar veeeel meer films uit dan hier ooit het scherm zal zien. Maar goed, makers van Saw, dat trekt vast wel een publiek dus dnek ook wel dat ie hier komt.quote:
Als ik een strak schaatspak aandoe dan kan ik me achter het ijzer van m'n schaats verstoppen!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, doe dan zo'n strak schaatspak waar Svenook in rijdt
en ze zat er ook nog met die pop, zonder een woord te (kunnen) zeggen.quote:
Dan moet je naar de VS of Canada verhuizenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou heel vaak zie ik een leuke trailer op apple.com die dan ineens een half jaar later hier in de videotheek ligt. Er komen daar veeeel meer films uit dan hier ooit het scherm zal zien. Maar goed, makers van Saw, dat trekt vast wel een publiek dus dnek ook wel dat ie hier komt.
Kon ik vroeger ook...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik een strak schaatspak aandoe dan kan ik me achter het ijzer van m'n schaats verstoppen!
Omdat daar meer films uitkomen?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet je naar de VS of Canada verhuizen
Oh.. máár! Als ie hier uitkomt gaan we 'm zien?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat daar meer films uitkomen?
Nee dank u. Ik zie er al genoeg.
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
Vlarp, je wil gewoon met Ang3l in een donkere bioscoop... geef toe.
Surequote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. máár! Als ie hier uitkomt gaan we 'm zien?
Ik ben niet bang in het donker hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
Vlarp, je wil gewoon met Ang3l in een donkere bioscoop... geef toe.
Ik schrik me hooguit helemaal de touwtering..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet bang in het donker hoor
Ook niet bij een griezelfilm
Daar kan ik dan weer WEL van schrikken, als iemand naast me enorm schriktquote:Op zondag 11 februari 2007 14:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik schrik me hooguit helemaal de touwtering..
Je schrikt niet van de film zelf, maar wel van iemand naast je?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer WEL van schrikken, als iemand naast me enorm schrikt
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. máár! Als ie hier uitkomt gaan we 'm zien?
Mogguh FamFarmerFan!
Nee hoor..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ben ik nou nog steeds dronken of zie ik gewoon dubbel....
Ik hoop voor je dat je dronken bent want mij wil je op dit moment echt niet dubbel zienquote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Ben ik nou nog steeds dronken of zie ik gewoon dubbel....
Gossie.. hoe komt dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dronken bent want mij wil je op dit moment echt niet dubbel zien
Nee want dan hebben we ook 6 ipv 3 D's enzo en dan krijgen we het geëmmer weer of jij al dan niet een behoorlijke slet bent.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dronken bent want mij wil je op dit moment echt niet dubbel zien
Beetje een rare vermoeiene vreemde verwarrende avond gehadquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:51 schreef Vlarp het volgende:
Ireen Wust is wereldkampioen.. hoezee!
Hmm..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje een rare vermoeiene vreemde verwarrende avond gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |