koffie alcohol en nicotine mogen de eerste dag nietquote:Op maandag 12 februari 2007 00:09 schreef davidov het volgende:
Nou dat zal ik dan maar onthouden... paracetamols en ijsblokjescheck...
Ik zie wel staan dat alcohol drinken niet echt aan te raden is
die 2 uit mijn bovenkaak zijn er door de tandarts zelf uit getrokken, dus daar heb ik geen last van gehadquote:Op maandag 12 februari 2007 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens ook iemand gehoord die na afloop helemaal nergens last van had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en houdt er rekening mee dat links en rechts niet tegelijkertijd kunnen, want door de verdoving is je tong dan helemaal verdoofd en zou je die kunnen inslikken en kunnen stikkenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef davidov het volgende:
Tandarts zei bij de controle van een jaar geleden ofzo dat hij ze eruit wilde halen en dat ik maar eens een afspraak moest maken. Mooi dus niet gedaan
Nu moet ik er alsnog aan geloven, tis niet anders...maar om nou te zeggen dat ik er naar uit kijk... hmmz
Ik heb geen idee hoe het voelt, maar ik kan me er helaas wel iets bij voorstellen
nou als ze poliklinisch aan de slag gaan krijg je sowieso een verdovingquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mijn tandarts wil 20% van zijn patiënten geen verdoving. Die voelen niets, althans geen pijn, tijdens het boren enzo..
Of ze sidderen stiekem van genot, dat kan ook..
Ja dat is dus de grote vraagquote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef Adelante het volgende:
kun je niet gewoon weer niet gaan?
Ondanks het nare vooruitzicht wens ik je dan toch een aangename nachtrust toequote:Op maandag 12 februari 2007 00:29 schreef davidov het volgende:
Nouja het is voor m'n eigen bestwil enzo... en vorige keer had ik gewoon geen afspraak gemaakt over de telefoon... nu deed hij het meteen terwijl ik in de praktijk was zodat ik niet kon vluchten![]()
Ik moet er niet aan denken...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mijn tandarts wil 20% van zijn patiënten geen verdoving. Die voelen niets, althans geen pijn, tijdens het boren enzo..
Of ze sidderen stiekem van genot, dat kan ook..
Daar gaat Titane de strijd dus verliezen ?quote:Op maandag 12 februari 2007 07:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, de zwaartekracht krijgt steeds meer invloed op m'n kuif.
moet je er maar geen foto's van laten slingerenquote:Op maandag 12 februari 2007 07:54 schreef DennisMoore het volgende:
Je onthoudt zelfs de naam van m'n pot gel?!
Oh, je hebt een fotográfisch geheugen!quote:Op maandag 12 februari 2007 08:10 schreef Stroekie het volgende:
moet je er maar geen foto's van laten slingeren![]()
ookquote:Op maandag 12 februari 2007 09:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, je hebt een fotográfisch geheugen!
De rest van hem hoef je niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:32 schreef Sunjammer het volgende:
Euh... geef mij die benen van Sven maar.
High op kosten van de verzekering.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:39 schreef davidov het volgende:
Zow... dat was dat.... lang leve verdovingen
en nu in het bezit van een binnenmonds breiwerkje ?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:39 schreef davidov het volgende:
Zow... dat was dat.... lang leve verdovingen
leg deze vanavond nog maar eens rustig uit, want nu kan ik er geen touw aan vastknopequote:Op maandag 12 februari 2007 12:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ow en stroek, gisteren ben ik in het Barretje, genaamd 50/50 geweest, op zich wel gezellig denk ik, alleen was er niet veel te doen toen wij er kwamen, de oude eigenaresse was er ook nog ( in haar tijd dronk zij meer dan de gasten, waardoor het geregeld voorkwam dat je niet hoefde te betalen)
discussies als mensen high zijn, blijven het leukstquote:Op maandag 12 februari 2007 12:34 schreef davidov het volgende:
Jup. Inclusief bloed smaakje en een discussie thuis... op sommige dagen weet je weer waarom je het allemaal doet
Ow nu ik het drie keer nagelezen heb kon ik er enigzins wijs uit worden...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
leg deze vanavond nog maar eens rustig uit, want nu kan ik er geen touw aan vastknope![]()
Ik was niet highquote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
discussies als mensen high zijn, blijven het leukst
in het kort komt het neer dat ik dus in de 50/50 ben geweest, zoals jij mij had aangeradenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
leg deze vanavond nog maar eens rustig uit, want nu kan ik er geen touw aan vastknope![]()
pijnstillers nemen dan, ach wat nou maximum, wie bepaald dat?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik was niet high![]()
En ook al was ik het... nu ben ik het niet meerverdoving is uitgewerkt
![]()
De patholoog-anatoom?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
pijnstillers nemen dan, ach wat nou maximum, wie bepaalt dat?
Oh god, dat gekraakquote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pijnstillers nemen dan, ach wat nou maximum, wie bepaald dat?
vond jij dat gekraak ook niet verschrikkelijk?
Oh geneukt?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
Yeah, dat had ik van het weekendHoewel de avond nog redelijk productief werd
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Oh geneukt?Nah ik moest vrijdag en zaterdag bouwen en breken in de HMH in Amsterdam.
En voor maandag was ik nog nergens geboekt dus eigenlijk vond ik dat niet zo heel erg...
Nee hoor. Er wordt tijdens het nieuws en de previews van het nieuws wat extra aandacht aan besteed, zodat iedereen op de hoogte is, meer niet. Verder rijden hier natuurlijk uberhaupt geen treinen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:38 schreef FamFarmerFan het volgende:Ow en dan hebben jullie ook weeralarmen en een halvering van de treindienstregeling om alvast te anticiperen op de te verwachten vertragingen....
Of is dat enkel in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |