koffie alcohol en nicotine mogen de eerste dag nietquote:Op maandag 12 februari 2007 00:09 schreef davidov het volgende:
Nou dat zal ik dan maar onthouden... paracetamols en ijsblokjescheck...
Ik zie wel staan dat alcohol drinken niet echt aan te raden is
die 2 uit mijn bovenkaak zijn er door de tandarts zelf uit getrokken, dus daar heb ik geen last van gehadquote:Op maandag 12 februari 2007 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens ook iemand gehoord die na afloop helemaal nergens last van had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en houdt er rekening mee dat links en rechts niet tegelijkertijd kunnen, want door de verdoving is je tong dan helemaal verdoofd en zou je die kunnen inslikken en kunnen stikkenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef davidov het volgende:
Tandarts zei bij de controle van een jaar geleden ofzo dat hij ze eruit wilde halen en dat ik maar eens een afspraak moest maken. Mooi dus niet gedaan
Nu moet ik er alsnog aan geloven, tis niet anders...maar om nou te zeggen dat ik er naar uit kijk... hmmz
Ik heb geen idee hoe het voelt, maar ik kan me er helaas wel iets bij voorstellen
nou als ze poliklinisch aan de slag gaan krijg je sowieso een verdovingquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mijn tandarts wil 20% van zijn patiënten geen verdoving. Die voelen niets, althans geen pijn, tijdens het boren enzo..
Of ze sidderen stiekem van genot, dat kan ook..
Ja dat is dus de grote vraagquote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef Adelante het volgende:
kun je niet gewoon weer niet gaan?
Ondanks het nare vooruitzicht wens ik je dan toch een aangename nachtrust toequote:Op maandag 12 februari 2007 00:29 schreef davidov het volgende:
Nouja het is voor m'n eigen bestwil enzo... en vorige keer had ik gewoon geen afspraak gemaakt over de telefoon... nu deed hij het meteen terwijl ik in de praktijk was zodat ik niet kon vluchten![]()
Ik moet er niet aan denken...quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mijn tandarts wil 20% van zijn patiënten geen verdoving. Die voelen niets, althans geen pijn, tijdens het boren enzo..
Of ze sidderen stiekem van genot, dat kan ook..
Daar gaat Titane de strijd dus verliezen ?quote:Op maandag 12 februari 2007 07:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, de zwaartekracht krijgt steeds meer invloed op m'n kuif.
moet je er maar geen foto's van laten slingerenquote:Op maandag 12 februari 2007 07:54 schreef DennisMoore het volgende:
Je onthoudt zelfs de naam van m'n pot gel?!
Oh, je hebt een fotográfisch geheugen!quote:Op maandag 12 februari 2007 08:10 schreef Stroekie het volgende:
moet je er maar geen foto's van laten slingeren![]()
ookquote:Op maandag 12 februari 2007 09:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, je hebt een fotográfisch geheugen!
De rest van hem hoef je niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:32 schreef Sunjammer het volgende:
Euh... geef mij die benen van Sven maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |