High op kosten van de verzekering.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:39 schreef davidov het volgende:
Zow... dat was dat.... lang leve verdovingen
en nu in het bezit van een binnenmonds breiwerkje ?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:39 schreef davidov het volgende:
Zow... dat was dat.... lang leve verdovingen
leg deze vanavond nog maar eens rustig uit, want nu kan ik er geen touw aan vastknopequote:Op maandag 12 februari 2007 12:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ow en stroek, gisteren ben ik in het Barretje, genaamd 50/50 geweest, op zich wel gezellig denk ik, alleen was er niet veel te doen toen wij er kwamen, de oude eigenaresse was er ook nog ( in haar tijd dronk zij meer dan de gasten, waardoor het geregeld voorkwam dat je niet hoefde te betalen)
discussies als mensen high zijn, blijven het leukstquote:Op maandag 12 februari 2007 12:34 schreef davidov het volgende:
Jup. Inclusief bloed smaakje en een discussie thuis... op sommige dagen weet je weer waarom je het allemaal doet
Ow nu ik het drie keer nagelezen heb kon ik er enigzins wijs uit worden...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
leg deze vanavond nog maar eens rustig uit, want nu kan ik er geen touw aan vastknope![]()
Ik was niet highquote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
discussies als mensen high zijn, blijven het leukst
in het kort komt het neer dat ik dus in de 50/50 ben geweest, zoals jij mij had aangeradenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
leg deze vanavond nog maar eens rustig uit, want nu kan ik er geen touw aan vastknope![]()
pijnstillers nemen dan, ach wat nou maximum, wie bepaald dat?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik was niet high![]()
En ook al was ik het... nu ben ik het niet meerverdoving is uitgewerkt
![]()
De patholoog-anatoom?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
pijnstillers nemen dan, ach wat nou maximum, wie bepaalt dat?
Oh god, dat gekraakquote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pijnstillers nemen dan, ach wat nou maximum, wie bepaald dat?
vond jij dat gekraak ook niet verschrikkelijk?
Oh geneukt?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
Yeah, dat had ik van het weekendHoewel de avond nog redelijk productief werd
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Oh geneukt?Nah ik moest vrijdag en zaterdag bouwen en breken in de HMH in Amsterdam.
En voor maandag was ik nog nergens geboekt dus eigenlijk vond ik dat niet zo heel erg...
Nee hoor. Er wordt tijdens het nieuws en de previews van het nieuws wat extra aandacht aan besteed, zodat iedereen op de hoogte is, meer niet. Verder rijden hier natuurlijk uberhaupt geen treinen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:38 schreef FamFarmerFan het volgende:Ow en dan hebben jullie ook weeralarmen en een halvering van de treindienstregeling om alvast te anticiperen op de te verwachten vertragingen....
Of is dat enkel in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |