wat moet die kosten?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Heeft er iemand belangstelling voor een JVC autoradio (KD-S891R). Het is een radio/CD-speler met de mogelijkheid om (op een CD gebrande) MP3's te luisteren..
Sinds ik lease-auto's rij gebruik ik hem niet meer en hij ligt hier te verstoffen.. En niemand van mijn hippe vriendjes wil 'm hebben, omdat-ie er een beetje oldskool uitziet.
.
Ow...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
WK All-Round schaatsen in Heerenveen..
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohja, het is accenten-kwartet en neuk- monopoly
en in plaats van huizen en hotels kan je dan afwerkplekken of bordelen bouwen
je hebt de rest van de serie nog niet gezienquote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/Enschede1979
Waarom zet iemand een soort copyrights op die foto, en wordt de fotograaf vermeld op vrij standaard kiekjes?.
Ja, vrijdag alquote:Op zondag 11 februari 2007 15:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
wonderer, heb je Hanibal Rising al gezien?
Hoe wastie?
Nou zal ik dat topic van vorig jaar dan maar weer van stal halenquote:
Welke opmerking van vanmiddag?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zal ik dat topic van vorig jaar dan maar weer van stal halen
want die opmerking eerder vanmiddag wordt volledig genegeerd
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welke opmerking van vanmiddag?.
Bedoel je deze: [HOMO] #1861 - Levend Kwartet... claim je homo per streek !
Je ziet me daar toch op reageren of mis ik nu weer ietsquote:
Ja jij wel, maar de er lopen er hier nog meer rondquote:Op zondag 11 februari 2007 20:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je ziet me daar toch op reageren of mis ik nu weer iets
Oh. Ach ja..quote:Op zondag 11 februari 2007 20:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij wel, maar de er lopen er hier nog meer rond
Jeetje.. 't is voor het eerst dat ik jou zo negatief op fok zie zijn...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef Ang3l het volgende:
Kutavond gehad gister (nee was leuk, maar eindigde kut)
Kutboek uitgelezen vanmiddag (nee was mooi, maar veels te zielig)
Kutfilm gezien net (nee was ook mooi, maar jeumig wat een drama)
Het leven is kut. Kut kut kut. En dat voor een homo. Extra kut.
Tekst en muziek: Jeroen van Merwijkquote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef Ang3l het volgende:
Join the club.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef Ang3l het volgende:
Hey, ook ik ben niet allemaal zonneschijn en regenbogen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeetje.. 't is voor het eerst dat ik jou zo negatief op fok zie zijn...
Jongen toch...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef Ang3l het volgende:
(hoewel ik het toch wel met je eens ben)quote:
I know.. maar op Fok bleef je altijd vrij positief..quote:Op zondag 11 februari 2007 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ook ik ben niet allemaal zonneschijn en regenbogen.
*luistert beth hart*
Heaven don't want me
Heaven don't fool me
No-one will understand
And it's allright.....
*voorstelling maakt van huishoudbeurs* *ril*quote:Op zondag 11 februari 2007 21:34 schreef Jerruh het volgende:
ok, de huishoudbeurs was niet echt het meest spannende wat ik vandaag heb gedaan...
*noteert dat ALS ie ooit nog eens niet uit de toon wil vallen, hij omgebouwd moet worden, een pens moet kweken en een buggyboodschappentas mee moet nemen...*
mwoa, ouders naar schiphol gebracht met mau, verveelden ons en wilden ff maf doen, gingne naar de RAI en begaven ons onder het vrouwvolk om er zo snel mogelijk weer weg te gaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*voorstelling maakt van huishoudbeurs* *ril*.
*voorstelling probeert te maken van Jerruh op huishoudbeurs*
*zicht afvraagt waarom in godsnaam*
Haha.. jij hebt lefquote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwoa, ouders naar schiphol gebracht met mau, verveelden ons en wilden ff maf doen, gingne naar de RAI en begaven ons onder het vrouwvolk om er zo snel mogelijk weer weg te gaan..
eewwquote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwoa, ouders naar schiphol gebracht met mau, verveelden ons en wilden ff maf doen, gingne naar de RAI en begaven ons onder het vrouwvolk om er zo snel mogelijk weer weg te gaan..
Ja weet ik. Hij vond 'm geniaal.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ik heb vanmiddag shortbus gezien, ja dennis was er ook,
Alleen dat expliciete mocht er van me af.quote:ik vond het een mooie, ontroerende lieve film
De hele lieve kus van de jonge jongen en de oude ex-burgemeester.quote:Ik kan me alleen geen ontroerende filmkus herrineren
mwao, vond ik wel mee vallen wat ontroerend betrefd, het expliciete stoorde mij ook niet bijzonder, vond dat wel komische momenten opleverenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja weet ik. Hij vond 'm geniaal.
[..]
Alleen dat expliciete mocht er van me af.
[..]
De hele lieve kus van de jonge jongen en de oude ex-burgemeester.
Als ik een man wil zien die zichzelf probeert te pijpen en dan in 'zn eigen gezicht spuit, dan vraag ik wel of er iemand langskomtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mwao, vond ik wel mee vallen wat ontroerend betrefd, het expliciete stoorde mij ook niet bijzonder, vond dat wel komische momenten opleveren
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik een man wil zien die zichzelf probeert te pijpen en dan in 'zn eigen gezicht spuit, dan vraag ik wel of er iemand langskomtDat hoef ik niet in een film te zien. Tenminste, niet als het niets toevoegd.
en vervolgens huilen om de eenzaamheid en walgelijkheid daarvan, dat moet je er dan wel bij zeggen, dat vond ik juist zo schrijnend, dat soort scene'squote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik een man wil zien die zichzelf probeert te pijpen en dan in 'zn eigen gezicht spuit, dan vraag ik wel of er iemand langskomtDat hoef ik niet in een film te zien. Tenminste, niet als het niets toevoegd.
bereid je voor op een week vloeibaar etenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef davidov het volgende:
Wie hier weet hoe leuk het is als je verstandskiezen er uit gaan?
Goed koelen direct nadat je thuis bent (ijsblokjes in een plastic zakje in een washandje, of een speciale ice pack (van die blauwe gel) vermindert de zwelling en pijn. Kamillethee drinken (of ermee spoelen) ontsmet.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef davidov het volgende:
Neem vóór dat de verdoving is uitgewerkt 2 paracetamols. En dan 4 uur later, als de paracetamols bijna zijn uitgewerkt, weer 2. En dan valt het allemaal reuze mee.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef davidov het volgende:
poliklinisch eruit laten snijden?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:50 schreef davidov het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |