(Rutger) Hauern zo. Het is suf.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:37 schreef DennisMoore het volgende:
De Scheenbenen? Hmm, nooit van gehoord.
Special D?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef Cybart het volgende:
Here I Am
my brand new track
I've wrote it 'cause you want me back.
My love goes out to freaks and fans,
put your hands up,
Special D is back.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bestaat er ook zoiets als wansmaak zondag?
Dat hoeft op zich niet negatief te zijn.quote:
Niet concreet eigenlijk. Heb niet een bepaald model in gedachten, en weet zelfs niet hoe de markt op 't moment is. Bovendien, tja, het is toch een hele investering, en je moet maar afwachten of dat zich terugverdient. Ben misschien ook nogal kieskeurig op dat punt, geen standaardmodelletjes enzo.quote:Zit je trouwens aan een fries (instap)model te denken?
zoooooo fout, op de melodie van Nena's luchtballonnenlied...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Special D?![]()
Nee hoor, dat is gewoon algemene wansmaak..
ik dacht dat gisteren iemand anders bijna heel dat stuk van nederland al kreeg bij kwartetten?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef Vlarp het volgende:
Als het aan mij lag had ik ook een Fries vriendje gehad.. sterker nog, ik had er al 2 kunnen hebben
'k Neem meestal Algemeen Fonds.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef HuubTuub het volgende:
Ik had een kans en die heb ik genomen.
Je moet er rekening mee houden dat je de eerste tijd vooral geld aan het investeren bent, maar uiteindelijk heeft dat wel z'n rendement. Dan hoef je het alleen maar te onderhouden en de vruchten ervan te plukken.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich niet negatief te zijn..
[..]
Niet concreet eigenlijk. Heb niet een bepaald model in gedachten, en weet zelfs niet hoe de markt op 't moment is. Bovendien, tja, het is toch een hele investering, en je moet maar afwachten of dat zich terugverdient.
Ik kom haast in de verleiding om het toch maar op te zoeken...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
zoooooo fout, op de melodie van Nena's luchtballonnenlied...
maar je wordt er wel vrolijk van![]()
Het ging toen om accenten...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik dacht dat gisteren iemand anders bijna heel dat stuk van nederland al kreeg bij kwartetten?
Streker nog, we zeggen "Vlaoj" tegen vlaai en "pudding" tegen vla.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waarom zeggen Limburgers Vla in plaats van Vlaai?.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Streker nog, we zeggen "Vlaoj" tegen vlaai en "pudding" tegen vla.
ohja, het is accenten-kwartet en neuk- monopolyquote:
Nee, Mestreechteneer, blijf je voor altijd, maar het klopt dat ik voorlopig niet meer in Limburg woon.quote:
Achja, lange termijn. Met de uitbreiding van de EU wordt de markt tzt overstroomd met allemaal goedkope modellen denk ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:45 schreef HuubTuub het volgende:
Je moet er rekening mee houden dat je de eerste tijd vooral geld aan het investeren bent, maar uiteindelijk heeft dat wel z'n rendement. Dan hoef je het alleen maar te onderhouden en de vruchten ervan te plukken.
vla is zo'n stom woord...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Streker nog, we zeggen "Vlaoj" tegen vlaai en "pudding" tegen vla.
Oh, je weet niet hoe leuk die laatste opmerking is voor mij in de context met Friezenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohja, het is accenten-kwartet en neuk- monopoly
en in plaats van huizen en hotels kan je dan afwerkplekken of bordelen bouwen
O ja.. uiteraard. Dus je verwacht dat die Fries met jou een keer naar Maastricht verhuisd?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nee, Mestreechteneer, blijf je voor altijd, maar het klopt dat ik voorlopig niet meer in Limburg woon.
Vlaai klinkt stom.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waarom zeggen Limburgers Vla in plaats van Vlaai?.
De vraag is alleen of die net zo lang meegaan. Wellicht is het de eerste tijd wel leuk en aardig maar daarna gaan sommige functies toch achteruit.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achja, lange termijn. Met de uitbreiding van de EU wordt de markt tzt overstroomd met allemaal goedkope modellen denk ik.
[generaliseermodus]quote:Op zondag 11 februari 2007 12:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, je weet niet hoe leuk die laatste opmerking is voor mij in de context met FriezenEn nee, ik ga niet vertellen waarom
Pudding zit in zo'n bak van de Mona met van die ribbels. Vla zit in een pak.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
vla is zo'n stom woord...
je eet gewoon pudding...
caramel pudding
vanille pudding
enz enz
Als jij dat zo wilt omschrijven.. dan mag datquote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
[generaliseermodus]
Alle Friezen zijn hoeren???
[/generaliseermodus]
Heul welquote:
Geen idee.. bang dat z'n foto's anders op sletboy of gaychop worden gebruikt?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/Enschede1979
Waarom zet iemand een soort copyrights op die foto, en wordt de fotograaf vermeld op vrij standaard kiekjes?.
Hier heet alles van de campina gewoon pudding...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pudding zit in zo'n bak van de Mona met van die ribbels. Vla zit in een pak.. En vlaai halen we hier bij de Hema
Die Fries heb ik in Maastricht leren kennen en deze editie werkt ook prima in Maastricht en wil er ook wel weer heen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. uiteraard. Dus je verwacht dat die Fries met jou een keer naar Maastricht verhuisd?
Ik zie het al voor me, een pak melk waar van die pudding drap uitkomt en wat je dan in een glas "schenkt".quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
Hier heet alles van de campina gewoon pudding...
(behalve melk..... daar zeggen we dan gewoon "melk" tegen)
Gewoon snel inruilen voor nieuwe modellen he? Maar inderdaad, die interface lijkt me vrij klote...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef HuubTuub het volgende:
De vraag is alleen of die net zo lang meegaan. Wellicht is het de eerste tijd wel leuk en aardig maar daarna gaan sommige functies toch achteruit.
Poolse modellen e.a. oostblok edities hebben een vrij mottige interface waar je niet vrolijk van wordt.
Oh, maar dan is het geen echte Fries meer natuurlijk. Want echte Friesen blijven trouw aan het vaderland..quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Die Fries heb ik in Maastricht leren kennen en deze editie werkt ook prima in Maastricht en wil er ook wel weer heen.
Het heeft ook veel taalfeatures, dankzij een periode in Pluskut, Groningen en Den Haag. Ik ben nu bezig met de Mestreechter taol upgrade.
God help him.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef HuubTuub het volgende:
Ik ben nu bezig met de Mestreechter taol upgrade.
nee, die feature is er al uitgesloopt.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het geen echte Fries meer natuurlijk. Want echte Friesen blijven trouw aan het vaderland..
hahaha, te laat dus.quote:
Een vlaoj van Friese koekbodem met een fijne laag pudding.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:00 schreef DennisMoore het volgende:
Een Friese kruidkoek gekneed van Limburgs deeg ofzo...
May the vlaoj be with you.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:01 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
nee, die feature is er al uitgesloopt.
[..]
hahaha, te laat dus.
Kroemelepuddingvlaojvla. Of zoietsquote:Op zondag 11 februari 2007 13:05 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Een vlaoj van Friese koekbodem met een fijne laag pudding.
Poteto potato.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:09 schreef HuubTuub het volgende:
"Grummelevlaoj"
En als je eens per ongeluk in Limburg komt, vooral in de auto blijven met de ramen dicht. Anders gaan ze misschien aan je zitten.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:10 schreef DennisMoore het volgende:
Niks mis met Limburgers hoor, maar ze moeten wel zoveel mogelijk in Limburg blijven, in de natuurlijke habitat.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef beaverhausen het volgende:
En als je eens per ongeluk in Limburg komt
quote:vooral in de auto blijven met de ramen dicht. Anders gaan ze misschien aan je zitten..
Op doorreis naar veiligere oorden ofzo.quote:
Je weet maar nooit met dat volkje.quote:!
en proficiat hè Beavquote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kroemelepuddingvlaojvla. Of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |