zo, da's een aardige kluif...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil Antwerpen! (incl Hamont, Hamont-Achel, de Achelse Kluis, Neerpelt, Overpelt, Aerendonck en zo)
Die heb ik niet voor je,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil Antwerpen! (incl Hamont, Hamont-Achel, de Achelse Kluis, Neerpelt, Overpelt, Aerendonck en zo)
Da's toch allemaal dezelfde provincie?quote:
Brits en Zuid Afrikaans? Die heb ik wel ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die heb ik niet voor je,
maar mag ik dan wel de lief zacht pratende meneer die Africaans spreek
Brits mag je houdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brits en Zuid Afrikaans? Die heb ik wel ja.
Maar wat krijg ik er voor terug?
Ja sorry, da Britse zit aan dat Zuid Afrikaanse vast (vader is Brits, moeder is Zuid Afrikaans)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Brits mag je houden
en dan Zuid africaans ruilen voor plat Nimweeg
nouja dat kaartje zou als het ware 1 der straten van Amsterdam kunnen vertegenwoordigen in Monopolyquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch allemaal dezelfde provincie?
Die mag je houden. Mij te nuchter.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
Doe mij maar een leuke Fries dan.
Dat mag zijn, maar buiten de droge humor vind ik ze dan ook in het dagelijks leven gortdroog. Geef mij maar sappig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
Noord/Oosterlingen hebben de betere humor.
Droog als een goed koekje.
Nee, ik wil dan graag italianen en uhm.. dan mag jij zeeland hebbenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
wil je texel hebben, dan wil ik graag eeeuhm... britten of ...denk denk denk... grieken!
Jaaaa ik wil de grieken !
Juist, gaat heen en vermenigvuldigt u.quote:
Zogenaamd sappig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag zijn, maar buiten de droge humor vind ik ze dan ook in het dagelijks leven gortdroog. Geef mij maar sappig.
Dat deed ik wel toen ik 18 was ja..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Juist, gaat heen en vermenigvuldigt u.
Nee, als je je verveelt, ga je gekkebekketrekke voor de webcam ofzo..
De meesten niet..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
Dus een volwassene trekt geen gekke bekken meer?
Omdat dat niet euhm.. serieus is ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom niet?
Je wordt oud én saai!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Vlarp het volgende:
Omdat dat niet euhm.. serieus is ofzo
Die heidense Paapsen wel hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zogenaamd sappig.
Denk je werkelijk dat Nederlanders 'sappig' zijn na eeuwen reformatie?
Mja, ik kan het nog wel hoor.. maar ja, ik voel me ook pas 18quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
Trek een gekke bek! Voor het te laat is!
En nog zo iemand uit een ver verleden die weer terugkeert in het topicquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:02 schreef TehRockstar het volgende:
hai
dag stroekiepoekiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nog zo iemand uit een ver verleden die weer terugkeert in het topic![]()
Met Stroek gaat het best goed hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
dag stroekiepoekie
wie geht's?
De Paapschen zijn wannabe reformatorenquote:
ja, heus.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met Stroek gaat het best goed hoor![]()
En met jou dan, maakt je de hoofdstad nog af en toe onveilig ?
Uhm.. hoe ga ik wat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil eev'n een ding zegg'n: hallooooo! Coooolaaaa!
V-L-A-R-P! Haai! En hoe ga jij??![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:38 schreef Waxxer het volgende:
Beav!!
Wa-wa-wa-wat isser??? Heb je weekenverlof??![]()
Yo Waxje yo hey poezz yo, alles flex hoorquote:Yoow man Beav, hoe ga je man hey??
Jaaa ik las iets over Twents accent, dus ik dacht....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. hoe ga ik wat?
Colaaaaaaa uut Almeloooooo?
Okay dan man!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]. Wegens goed gedrag
.
[..]
Yo Waxje yo hey poezz yo, alles flex hoor.
Oh, ja, maar als je een Brabants accent zou hebben zou m'n hart nog een stuk harder gaan kloppenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa ik las iets over Twents accent, dus ik dacht....
En jaaa hoe gaaat jouw leeev'n dan zooo vandaaaag?
Die is zelfs niet op MSN... zal wel in Moerdiek zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef Waxxer het volgende:
Wat leuk eigenlijk: ik noem een naam en hij komt eraan!!
Nog een keer proberen....
XMN8R....?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, ja, maar als je een Brabants accent zou hebben zou m'n hart nog een stuk harder gaan kloppen
Het gaat goed.. alleen wil ik gaan stappen, maar ik heb geen zin in een taxi vannacht. En opblijven vind ik ook niks, en ik heb geen slaapplek want vrienden zit ergens anders vanavond..
Have fun!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef Cybart het volgende:
Kom pak je lasso maar, zo vangen cowboys indianen
we rijden over prairies, steeds op zoek naar avontuur
heb jij me gevangen, dan geef ik me over, sterf ik aan de totempaal
kom pak je lasso maar, en vang me helemaal
Tijd Om Naar De Kroeg Te Gaan !!!!!
Met z'n gouwe handel!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die is zelfs niet op MSN... zal wel in Moerdiek zitten
Dankje voor je morele ondersteuning. Moet ik wat slaap jouw kant opsturen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]Terugkrabbelende...
Ik kan geen Brabants en ik ga dat ook niet proberen...
Ben je nu blij??
En wat zielig dat je dan nu zo zit te kijken en dat je dat nergens ff 1-2-3 naartoe kan...Maar je bent niet de enige... ik moest gisteravond werken en vanmorgen dus, ik heb maar twee uur slaap gehad door woede en hersenactiviteit omdat ik tot zo laat moest werken...
Maargoed, dat was ales het goed is een uitzondering, dat er maar acht uren zittn tussen het einde van dienst A en het begin van dienst B... Maargoed, ik voel me nu... nou ja... een beetje zweverig ofzo...
echt dat gevoel van eehhh lang niet geslapen...
Maaarrrrr Vlarp, je kunt gauw echt wel weer hartstikke uit!![]()
Waar de pils vloeit als een plasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef Cybart het volgende:
Oh nou, maar je bent nog jong!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dankje voor je morele ondersteuning. Moet ik wat slaap jouw kant opsturen?
Mja, ik wilde dus sowieso 3 maart in Utrecht uit, maar dan viert een vriend precies z'n verjaardag*zucht*. Eindelijk weer eens ergens anders uit dan in Rotterdam en dat lukt dan ook weer niet
Zullen we daar vooral niet heen gaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh nou, maar je bent nog jong!!Dus nog heel veel weekeinden te gaan...
En anders gaan we wel naar een 90's Party in Zwolle!
Dus nu kom je nooit meer naar Zwolle??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zullen we daar vooral niet heen gaan?
Jawel.. maar niet naar de 90's partyquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus nu kom je nooit meer naar Zwolle??
ugh...ik moet zometeen ook gaan. Eigenlijk helemaal geen zin. Maar de kaartjes zijn al gekocht.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:13 schreef Vlarp het volgende:
Mja, ik had vanavond naar Pann kunnen gaan in Den Haag..
zoiets heb ik ook, bevalt goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
Doe mij maar een leuke Fries dan.
Voor zover ik weet gaan er geen fokkers...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ugh...ik moet zometeen ook gaan. Eigenlijk helemaal geen zin. Maar de kaartjes zijn al gekocht.
Gaat niemand van hier?
Whats the time?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef Cybart het volgende:
Gewoon meenemen als verjaardagscadeau?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Oh, damn! Op 3 maart viert een vriend z'n verjaardag. Dan kan ik niet naar LuX!
HIERVAN ga ik willen dansenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:01 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=3s1j91LT6Pk
Hier ga je van willen dansen!
Bestaat die dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 02:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Eindhovense Gay scene
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[...]En niemand van mijn hippe vriendjes wil 'm hebben[...]
In het geheel genomen kan ik zeggen dat de afgelopen 7 jaar lovende kritieken hebben, met hier en daar een verbeterpunt. (natuurlijk niet aan mijn kant, mag dat effe duidelijk zijn)quote:Op zondag 11 februari 2007 12:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, de reviews zijn i.h.a. best aardig geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |