*WanEnOonlie vermoed dat S-F het net als Janetje niet zo op had met stuiterende meisjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets] Wacht op meer foto's[/me]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets Wacht op meer foto's![]()
Hehe, chantabel materiaal is verwijdert en het gaat om de sfeerimpressie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
longinus hier kunnen we niets mee!!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:57 schreef longinus het volgende:
[..]
Hehe, chantabel materiaal is verwijdert en het gaat om de sfeerimpressie.
En nu niet meer zeuren om de foto's er moet er nog een hele lading aankomen![]()
Foto's altijd op verzoek![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Longinus zou je die foto van mij , dingie en Remlof ( met die pul in zn hand ) ook gewoon kunnen posten ?? die wil ik groter hebben
Wie ben jij, Remlof staat altijd met een pul in zijn hand en dingie is gewoon fotogeniekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Longinus zou je die foto van mij , dingie en Remlof ( met die pul in zn hand ) ook gewoon kunnen posten ?? die wil ik groter hebben
Je doelt op de PUB-meisjes ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
*WanEnOonlie vermoed dat S-F het net als Janetje niet zo op had met stuiterende meisjes
EDIT: Waarom doet [me] [/me] niks
4e foto van onder aan de linker kant, heb ik streepjes trui aan, en remlof zo'n pul bier in zn hand.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Wie ben jij, Remlof staat altijd met een pul in zijn hand en dingie is gewoon fotogeniek![]()
Wie anders? Skaai?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je doelt op de PUB-meisjes ?![]()
Vond de PUB-meiden best gezelligquote:
Ik vond ze voornamelijk hyperactiefquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vond de PUB-meiden best gezellig![]()
je biertje vond je ook vrijgezelligquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heeft ze allemaal letterlijk gepaktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik vond ze voornamelijk hyperactief
Gelukkig hield mash_ ze met zijn grijpgrage handen wel bezig
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
4e foto van onder aan de linker kant, heb ik streepjes trui aan, en remlof zo'n pul bier in zn hand.
Behalve Oranjeboom toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
ik vind haast alle bier gezellig
thanksquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef longinus het volgende:
[..]
sorry hoor, voortaan je naam niet op je rug zetten.
En IM eens je emailadres, dan krijg je de hoge resolutie.
Het zou me niks verbazen als ie ook met remlof heeft aangepaptquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heeft ze allemaal letterlijk gepakt![]()
Die PUB-er?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
wie was die met die rode haren eigelijk?
Best?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Skaai waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
wie was die met die rode haren eigelijk?
Alleen minder dik had ik je verwachtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:07 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Best?
Hahajust kidding
Maar ik vond jou ook wel gezellig
Zijn dat jouw foto's?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
longinus hier kunnen we niets mee!!
Wat mij?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:08 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Alleen minder dik had ik je verwacht![]()
wat een heerlijke naam heb je toch, het maakt mij onzeker.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:08 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Zijn dat jouw foto's?
Oeh, stuur ze ook eens naar mij
Mensen die het eerste gebruiksvoorwerp wat ze zien als nickname gebruiken zijn per definitie goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:12 schreef longinus het volgende:
[..]
wat een heerlijke naam heb je toch, het maakt mij onzeker.
Het was goed, driekwart van de aanwezigen bestond uit oldies en hyperactieve PUB'ers, mensen waren gestrand op Utrecht CS, Heatwave is spontaan bekeerd tot het hogere Scientology-geloof,Lila had een voorbinddildo op haar hoofd en ik ontken dat jij er was.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:15 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog steeds koppijn. En wie geeft me even een samenvatting van de vorige 99 delen?
Oh okquote:
OMG.......................quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=BiCzcoOPxM8
Ik heb wel inside informatie dat een zekere dame zéér gecharmeerd is van een andere gastquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:22 schreef renz0r het volgende:
Zijn er door gisteravond nog stelletjes gekomen?
Neen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:22 schreef renz0r het volgende:
Zijn er door gisteravond nog stelletjes gekomen?
Wie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb wel inside informatie dat een zekere dame zéér gecharmeerd is van een andere gast![]()
pff maak je ons lekker met mogelijk sappeige details en dan zeg je het niet... zeg dan gewoon helemaal nietsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij
Nee grapje
Ik kan het niet vertellen, het is me in vertrouwen vertelt
Voor je geruststelling, het is niet Lisannequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pff maak je ons lekker met mogelijk sappeige details en dan zeg je het niet... zeg dan gewoon helemaal niets![]()
![]()
nou ik slaap vannacht stukken beterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Voor je geruststelling, het is niet Lisanne
Haha okquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij
Nee grapje
Ik kan het niet vertellen, het is me in vertrouwen vertelt
dikke tetten jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:48 schreef Borkydude het volgende:
Dominique zegt:
ik ben echt dik hé?
10 heerlijke minuten hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef TrenTs het volgende:
Ik ben volgens mij in totaal 10 minuten geweest.Het was wel weer aardig.
dank uquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:00 schreef the_witch het volgende:
[..]
haha dame, aandachtsgeil loeder bedoel je
Hoe dat zo?quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:11 schreef Bizznitch het volgende:
Volgende keer moet PUB maar een eigen meeting organiseren
ik denk een mix ofzo van pub + onz?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]was dit geen PUB meet dan? whehe
ik denk een onz meet die uiteindelijk uitkwam op een PUB meet met een paar ONZers en Oldbiesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:17 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ik denk een mix ofzo van pub + onz?
zijn je foto's al klaar?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:11 schreef Bizznitch het volgende:
Volgende keer moet PUB maar een eigen meeting organiseren
het was gewoon een pub en onz meet in 1quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik denk een onz meet die uiteindelijk uitkwam op een PUB meet met een paar ONZers en Oldbies
Ik ook zoietsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik was om 9 uur alweer wakker![]()
respectquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik half 8quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha nja kon niet meer slapen, waarschijnlijk kwam dat omdat ik 5 minuten nadat ik ingestapt was in de auto al knockout ging tot we in assen warenquote:
Als je de dame's in kwestie had gezien had je dat niet gevraagd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:23 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Zijn er nog meisjesborsten uit BH's ontglipt?
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je de dame's in kwestie had gezien had je dat niet gevraagd.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:26 schreef Dirkh het volgende:
Als ik had geweten dat er een meet was, was ik ook gekomen
Ik geloof niet dat ik dat hoef te zijn...quote:
Hierbij zou ik graag mijn overgrootvader citeren: "Oordeelt niet over de boezem als u haar nimmer ontdaan van de kledij heeft mogen bezichtigen."quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je de dame's in kwestie had gezien had je dat niet gevraagd.
Als ik nou iets onaardigs post is het stom.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:28 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Hierbij zou ik graag mijn overgrootvader citeren: "Oordeelt niet over de boezem als u haar nimmer ontdaan van de kledij heeft mogen bezichtigen."
heb ik jou ook ontmoet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik nou iets onaardigs post is het stom.Herald vond me er al agressief en intimiderend uitzien.
maar dat was écht te kansloos voor woordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Op de PUBmeet hebben we ons stukgelachen om jou![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:26 schreef Dirkh het volgende:
Als ik had geweten dat er een meet was, was ik ook gekomen
Als moemoe me aan je voorgesteld heeft wel.quote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik nou iets onaardigs post is het stom.Herald vond me er al agressief en intimiderend uitzien.
ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als moemoe me aan je voorgesteld heeft wel.![]()
Heb je me gezien dan?quote:
ah, daar is ze!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:38 schreef paljas het volgende:
Nu kennen al 6 mensen mij.
Zij nog wel denk ik.quote:
Jammer dat die foto van mij misluktequote:
Hahaha en toch is er een foto van, die is toch van jou?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jammer dat die foto van mij misluktesiemen en paljas trapgangers
helemaal niet, geloof ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:43 schreef paljas het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik me aan jou voorgesteld?
Hmmm aangezien ik te vrolijk mezelf 100 keer ging voorstellenquote:
En sociaal gehandicapt, vergeet sociaal gehandicapt niet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:46 schreef Blivox het volgende:
Is het soms een voorwaarde om lelijk te zijn om naar die meet te komen?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:46 schreef Blivox het volgende:
Nou, ik heb toch wel een of twee lekkere wijven gezien. Hoi Skaai.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:46 schreef Blivox het volgende:
Ligt bijzonder aan de provincie en het jaartal.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:42 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Och, "gezien". Reken je copulatie tot die categorie?
nee van Herald is die, die foto van mij staat alleen SiemeN opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:44 schreef paljas het volgende:
[..]
Hahaha en toch is er een foto van, die is toch van jou?
Ja van mij dansend op het podiumquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wel een of twee lekkere wijven gezien. Hoi Skaai.
Zijn er ook filmpjes?
Drenthe, '97.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ligt bijzonder aan de provincie en het jaartal.
Waar was ik danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee van Herald is die, die foto van mij staat alleen SiemeN op
heeuh !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef -skippybal- het volgende:
M'n fiets was trouwens helemaal de kenker in getrapt toen ik terug kwam![]()
jullie keken allebei tegelijk om en toen stond op t moment supreme van de foto alleen siemen erop omdat jullie uit elkar gingenquote:
Om het wat uit te dunnen ben ik wel benieuwd naar je studie dan.quote:
lolquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jullie keken allebei tegelijk om en toen stond op t moment supreme van de foto alleen siemen erop omdat jullie uit elkar gingen
quote:
Linguïstiek?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Om het wat uit te dunnen ben ik wel benieuwd naar je studie dan.
heeeeuhquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef juiced het volgende:
Mogguh.![]()
Maar ik was al om 15:00 wakker hoor! Echttttt.
Was je zo wanhopigquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:43 schreef paljas het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik me aan jou voorgesteld?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:58 schreef MaddoxX het volgende:
Het is Sebasser zo te zien dit keer niet gelukt om de foto's van de camera te wissen!
Dan vrees ik dat je weinig indruk gemaakt hebt.quote:
Wat dacht jij dan als hij 1x aan mijn camera komt danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:58 schreef MaddoxX het volgende:
Het is Sebasser zo te zien dit keer niet gelukt om de foto's van de camera te wissen!
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
En werd er ook geile neuqsekszx bedreven op de meet ?
Jaaaahaaaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:13 schreef liiszle het volgende:
ah bart is dr ook weer!!
hahah, is alles goed gekomen ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jaaaahaaa
Alhoewel, ik ben lichamelijk aanwezig.
Boerenkool he, omdat je moeder geen spaghetti voor je wil maken, ja toch?quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef paljas het volgende:
[..]
Boerenkool he, omdat je moeder geen spaghetti voor je wil maken, ja toch?
das irritant hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pizza !maar hij wil niet warm worden
"Tof".quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Boerenkool is tof.
Dat vroeg ik me ookal af!quote:
Die kwam niet eens.quote:
Het is dat je er zelf mee komtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef mcDavid het volgende:
zo mijn kapsel was behoorlijk... ehm... exploded!
Maar immer knuffelbaar, boy.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef mcDavid het volgende:
zo mijn kapsel was behoorlijk... ehm... exploded!
Heeft-ie nog iets over geopend.quote:
Lijkt me best een lekker schuimpjequote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Meeting foto's:
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/paul/
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/xbm/
Heerlijk bier.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lijkt me best een lekker schuimpje
Ik heb trouwens gehoord dat je 5 knakkercenten op dat schuim kan laten liggen?
*herinnert zich een afspraak*quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef seekfaM het volgende:maak zometeen eens een overzicht met waar je alles kan downloaden
![]()
Dikke doei.quote:
Der zitten echt zoveel brak foto's tussenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef Bravebart het volgende:
Nu nog op de 300 foto's van RJ wachten
Idd, hele brakkequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Der zitten echt zoveel brak foto's tussen
Er is niks mis met SnowDog.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef Maikuuul het volgende:omg !!!
die rechter gast kijkt vrolijk
[afbeelding]
Behalve dat ik m'n biertje nog niet terug heb.quote:
Dat zeg ik ook nietquote:
Dat is mooi.Ik had het al gehoord want Blaxje had dat ook in mijn Fobo gekalkt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Op de PUBmeet hebben we ons stukgelachen om jou![]()
dat wil ik best vertellen hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is mooi.Ik had het al gehoord want Blaxje had dat ook in mijn Fobo gekalkt.
Maar zijn jullie nu ook even zo vriendelijk om te vertellen waarom jullie zo om mij moesten lachen of durf je dat dan weer niet?
100, that's all.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar zijn jullie nu ook even zo vriendelijk om te vertellen waarom jullie zo om mij moesten lachen of durf je dat dan weer niet?
Hij staat er misschien wat ongelukkig op ja, dat wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet
Zijn kop op die foto ziet er alleen een beetje apart uit
Ik zwaaide nog naar je, lul.quote:
Verdomme men! Ik keek over je heen!quote:
OMG.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:07 schreef Dirktator het volgende:
Wat er ook gebeurt, altijd blijven hakkûhhhh!
[afbeelding]
![]()
Oh! Dus je had het wel door!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdomme men! Ik keek over je heen!
Ik zag 5 vingertjes in de lucht en ik dacht dat je adem aan het happen was. Meeten?quote:
100!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wie wees jij nou in godsnaam aan toen ik even langsliep richting de wc?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zag 5 vingertjes in de lucht en ik dacht dat je adem aan het happen was. Meeten?
Heuj!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou,doe eens wat van die twee mietjes hoef ik blijkbaar niks te verwachten.
Gast, ik zeg het netquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ehm, tsja. Goeie wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie wees jij nou in godsnaam aan toen ik even langsliep richting de wc?
Jij. Omdat je wel om me lacht maar dan te schijterig bent om te zeggen waarom er gelachen wordt.quote:
Jokkebrokje, je keek naar links op het moment dat ik ging zwaaien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zag 5 vingertjes in de lucht en ik dacht dat je adem aan het happen was. Meeten?
Ja lijkt me een goed plan. Een zwaaimeet. Ja leukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Jokkebrokje, je keek naar links op het moment dat ik ging zwaaien.Maar je wil een zwaaimeet organiseren?
we zaten aan een tafeltje, hadden het over de vorrige ONZ meet, dat ik toen met jou had staan praten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
We lachen je niet uit ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij. Omdat je wel om me lacht maar dan te schijterig bent om te zeggen waarom er gelachen wordt.
Oja, dat was hetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
we zaten aan een tafeltje, hadden het over de vorrige ONZ meet, dat ik toen met jou had staan praten.
Blax zegt ineens, WEET JE HOE OUD HIJ IS! *helemaal lachen*
dus jordy, Hahahahha100!
en nou toen kwamen hun het eerste half uur niet meer bij.. en rick bart en ik zaten echt van![]()
quote:
Als je lam bent lach je om alles, daar hoef je geen puber voor te zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
That's it.Ik had werkelijk het idee dat ik zwaar uitgelachen werd.
Mijn god,als dat de gemiddelde puberhumor is tegenwoordig,dan zie ik het somber in.![]()
Gast, niks van aantrekken. Die figuren die tegen het mongoloide aanschurken blijf je altijd houden. 'Jaaaa ik weet over die en die een groooot geheim maar ik mag het niet vertellen hoooooooooooooooor!' Als ze straks secundaire geslachtskenmerken gaan vertonen trekt die houding wel iets bij, vaak.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij. Omdat je wel om me lacht maar dan te schijterig bent om te zeggen waarom er gelachen wordt.
Altijd lachen op het VMBO.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
we zaten aan een tafeltje, hadden het over de vorrige ONZ meet, dat ik toen met jou had staan praten.
dus jordy, Hahahahha100!
en nou toen kwamen hun het eerste half uur niet meer bij.. en rick bart en ik zaten echt van![]()
Misschien moeten we die organiseren op twee verschillende Zeeuwse eilanden!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja lijkt me een goed plan. Een zwaaimeet. Ja leuk
Of zullen we gewoon één groep het kanaal over exporteren en dan gaan wij bij Zandvoort staan zwaaien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Misschien moeten we die organiseren op twee verschillende Zeeuwse eilanden!
Jezus, dat is wel heel erg sneu. Maar goed, het moet natuurlijk ook wel vreemd geweest zijn voor de schattige kleuters om tussen allemaal mensen te zijn die wél legaal bier mogen drinken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
dus jordy, Hahahahha100!
Vertel!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi TrenTs, ik heb een geheimpje
Was het maar zoquote:
Dat mag ik lekker niet!quote:
Of.... we doen het extremer. *heeft een idee*quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of zullen we gewoon één groep het kanaal over exporteren en dan gaan wij bij Zandvoort staan zwaaien.
Zei de zwaarlijvige moslima met een net iets te grote smoel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel heel erg sneu. Maar goed, het moet natuurlijk ook wel vreemd geweest zijn voor de schattige kleuters om tussen allemaal mensen te zijn die wél legaal bier mogen drinken.
In mijn geval klopt dat jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
*WanEnOonlie vermoed dat S-F het net als Janetje niet zo op had met stuiterende meisjes
EDIT: Waarom doet [me] [/me] niks
Voor docenten iig wel.quote:
Ahhh toetoetoetoetoeeee doe niet zo flaaaaaaaauw.quote:
Das waarquote:
Oh nee, je pakt me op m'n gewicht en afkomstquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zei de zwaarlijvige moslima met een net iets te grote smoel.
You infadel!
Kut, ik hoopte dat je terug ging flamen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nee, je pakt me op m'n gewicht en afkomst.
Jij pakt ze op hun leeftijdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nee, je pakt me op m'n gewicht en afkomst.
Neen, helaasch sorry! Maar goed over die meet hèquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ahhh toetoetoetoetoeeee doe niet zo flaaaaaaaauw.![]()
Zo dus.quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kut, ik hoopte dat je terug ging flamen.
Neu, meer op de zielige, zielige humor, die in verband lijkt te staan met hun leeftijd.quote:
Die met mijn extremer idee?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, helaasch sorry! Maar goed over die meet hè
Wie is dat?quote:
Dat heb je nog nooit eerder gezien?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Vet om te zien dat iedereen ook op zichzelf leek![]()
Al sla je me keidood met een bevroren varkenspoot.quote:
Lekker makkelijk om dat na 1 ding te zeggenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neu, meer op de zielige, zielige humor, die in verband lijkt te staan met hun leeftijd.
PUBmeisje ?quote:
Ja!quote:
De jonge deerne had niks met een of andere meat te maken. Ze heeft zich daarintegen wel aan een aantal mensen voorgesteld als Akasha van FOK!quote:
Ik ken gewoon al die usersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat heb je nog nooit eerder gezien?
PUB-meisje ?quote:
Ik had als plan om een deel van de Fok!kers in te graven en dan alsnog naar elkaar zwaaien, maar dan met 7 kuub zand er tussen.quote:
Hè kutquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef PeZu het volgende:
jan peter balkenende krijgt make-over
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/xbm/img_7633.jpg
Ah lijkt mij een geslaagde meet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik had als plan om een deel van de Fok!kers in te graven en dan alsnog naar elkaar zwaaien, maar dan met 7 kuub zand er tussen.
Dat was na het nodige aan THC zo te zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef PeZu het volgende:
jan peter balkenende krijgt make-over
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/xbm/img_7633.jpg
...vreemdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:38 schreef juiced het volgende:
[..]
De jonge deerne had niks met een of andere meat te maken. Ze heeft zich daarintegen wel aan een aantal mensen voorgesteld als Akasha van FOK!
Stofje was er, en idd, die foto was van hem.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ken gewoon al die usersecht grappig, het is real life boem dikkie en kijk, daar is borky
, haha. Was stofje er ook bij? Ik vond die ORLY foto zo leuk
de vorige keer (dat was stofje toch?)
Extreme home make over! alleen gingen ze ergens anders te werkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat was na het nodige aan THC zo te zien.
We moeten wel een subforum vinden met mensen die dom genoeg zijn om mee te doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah lijkt mij een geslaagde meet!
LEF!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
We moeten wel een subforum vinden met mensen die dom genoeg zijn om mee te doen.
Ah hoe was je nacht?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, net uit bed![]()
Ik vond t echt gezellig....waren ook aardig wat chicks aanwezig
Eh?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Extreme home make over! alleen gingen ze ergens anders te werk![]()
Dat die foto niet echt geniek is.quote:
Kan ook.quote:
Hai Tommiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, net uit bed![]()
Ik vond t echt gezellig....waren ook aardig wat chicks aanwezig
Laten we hem 'guitig' noemen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat die foto niet echt geniek is.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Meeting foto's:
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/paul/
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/xbm/
hoelaat ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens zo maar even PUBradio doen! Met meer ONZ Meet stories
Hij is goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan paultjuuuhs fotos, welke user is dit? ik vond het zo'n gek gezicht dat ik er effe een animated gif van heb gemaakt
Juiiiiiihuuuuuuuiced.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan paultjuuuhs fotos, welke user is dit? ik vond het zo'n gek gezicht dat ik er effe een animated gif van heb gemaakt
Lelijk vooral. Wie is dat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Bijzonder zo'n piercing... kom op zeg
"Ik heb haske veel meer piercings en spannender ook heeeur"?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Bijzonder zo'n piercing... kom op zeg
21:00quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |