100, that's all.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is mooi.Ik had het al gehoord want Blaxje had dat ook in mijn Fobo gekalkt.
Maar zijn jullie nu ook even zo vriendelijk om te vertellen waarom jullie zo om mij moesten lachen of durf je dat dan weer niet?
Hij staat er misschien wat ongelukkig op ja, dat wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet
Zijn kop op die foto ziet er alleen een beetje apart uit
Ik zwaaide nog naar je, lul.quote:
Verdomme men! Ik keek over je heen!quote:
OMG.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:07 schreef Dirktator het volgende:
Wat er ook gebeurt, altijd blijven hakkûhhhh!
[afbeelding]
![]()
Oh! Dus je had het wel door!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdomme men! Ik keek over je heen!
Ik zag 5 vingertjes in de lucht en ik dacht dat je adem aan het happen was. Meeten?quote:
100!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is mooi.Ik had het al gehoord want Blaxje had dat ook in mijn Fobo gekalkt.
Maar zijn jullie nu ook even zo vriendelijk om te vertellen waarom jullie zo om mij moesten lachen of durf je dat dan weer niet?
Wie wees jij nou in godsnaam aan toen ik even langsliep richting de wc?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zag 5 vingertjes in de lucht en ik dacht dat je adem aan het happen was. Meeten?
Heuj!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou,doe eens wat van die twee mietjes hoef ik blijkbaar niks te verwachten.
Gast, ik zeg het netquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ehm, tsja. Goeie wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie wees jij nou in godsnaam aan toen ik even langsliep richting de wc?
Jij. Omdat je wel om me lacht maar dan te schijterig bent om te zeggen waarom er gelachen wordt.quote:
Jokkebrokje, je keek naar links op het moment dat ik ging zwaaien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zag 5 vingertjes in de lucht en ik dacht dat je adem aan het happen was. Meeten?
Ja lijkt me een goed plan. Een zwaaimeet. Ja leukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Jokkebrokje, je keek naar links op het moment dat ik ging zwaaien.Maar je wil een zwaaimeet organiseren?
we zaten aan een tafeltje, hadden het over de vorrige ONZ meet, dat ik toen met jou had staan praten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
We lachen je niet uit ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij. Omdat je wel om me lacht maar dan te schijterig bent om te zeggen waarom er gelachen wordt.
Oja, dat was hetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
we zaten aan een tafeltje, hadden het over de vorrige ONZ meet, dat ik toen met jou had staan praten.
Blax zegt ineens, WEET JE HOE OUD HIJ IS! *helemaal lachen*
dus jordy, Hahahahha100!
en nou toen kwamen hun het eerste half uur niet meer bij.. en rick bart en ik zaten echt van![]()
quote:
Als je lam bent lach je om alles, daar hoef je geen puber voor te zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
That's it.Ik had werkelijk het idee dat ik zwaar uitgelachen werd.
Mijn god,als dat de gemiddelde puberhumor is tegenwoordig,dan zie ik het somber in.![]()
Gast, niks van aantrekken. Die figuren die tegen het mongoloide aanschurken blijf je altijd houden. 'Jaaaa ik weet over die en die een groooot geheim maar ik mag het niet vertellen hoooooooooooooooor!' Als ze straks secundaire geslachtskenmerken gaan vertonen trekt die houding wel iets bij, vaak.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij. Omdat je wel om me lacht maar dan te schijterig bent om te zeggen waarom er gelachen wordt.
Altijd lachen op het VMBO.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
we zaten aan een tafeltje, hadden het over de vorrige ONZ meet, dat ik toen met jou had staan praten.
dus jordy, Hahahahha100!
en nou toen kwamen hun het eerste half uur niet meer bij.. en rick bart en ik zaten echt van![]()
Misschien moeten we die organiseren op twee verschillende Zeeuwse eilanden!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja lijkt me een goed plan. Een zwaaimeet. Ja leuk
Of zullen we gewoon één groep het kanaal over exporteren en dan gaan wij bij Zandvoort staan zwaaien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Misschien moeten we die organiseren op twee verschillende Zeeuwse eilanden!
Jezus, dat is wel heel erg sneu. Maar goed, het moet natuurlijk ook wel vreemd geweest zijn voor de schattige kleuters om tussen allemaal mensen te zijn die wél legaal bier mogen drinken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
dus jordy, Hahahahha100!
Vertel!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi TrenTs, ik heb een geheimpje
Was het maar zoquote:
Dat mag ik lekker niet!quote:
Of.... we doen het extremer. *heeft een idee*quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of zullen we gewoon één groep het kanaal over exporteren en dan gaan wij bij Zandvoort staan zwaaien.
Zei de zwaarlijvige moslima met een net iets te grote smoel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel heel erg sneu. Maar goed, het moet natuurlijk ook wel vreemd geweest zijn voor de schattige kleuters om tussen allemaal mensen te zijn die wél legaal bier mogen drinken.
In mijn geval klopt dat jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
*WanEnOonlie vermoed dat S-F het net als Janetje niet zo op had met stuiterende meisjes
EDIT: Waarom doet [me] [/me] niks
Voor docenten iig wel.quote:
Ahhh toetoetoetoetoeeee doe niet zo flaaaaaaaauw.quote:
Das waarquote:
Oh nee, je pakt me op m'n gewicht en afkomstquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zei de zwaarlijvige moslima met een net iets te grote smoel.
You infadel!
Kut, ik hoopte dat je terug ging flamen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nee, je pakt me op m'n gewicht en afkomst.
Jij pakt ze op hun leeftijdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nee, je pakt me op m'n gewicht en afkomst.
Neen, helaasch sorry! Maar goed over die meet hèquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ahhh toetoetoetoetoeeee doe niet zo flaaaaaaaauw.![]()
Zo dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |