*WanEnOonlie vermoed dat S-F het net als Janetje niet zo op had met stuiterende meisjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets] Wacht op meer foto's[/me]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets Wacht op meer foto's![]()
Hehe, chantabel materiaal is verwijdert en het gaat om de sfeerimpressie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
longinus hier kunnen we niets mee!!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:57 schreef longinus het volgende:
[..]
Hehe, chantabel materiaal is verwijdert en het gaat om de sfeerimpressie.
En nu niet meer zeuren om de foto's er moet er nog een hele lading aankomen![]()
Foto's altijd op verzoek![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Longinus zou je die foto van mij , dingie en Remlof ( met die pul in zn hand ) ook gewoon kunnen posten ?? die wil ik groter hebben
Wie ben jij, Remlof staat altijd met een pul in zijn hand en dingie is gewoon fotogeniekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Longinus zou je die foto van mij , dingie en Remlof ( met die pul in zn hand ) ook gewoon kunnen posten ?? die wil ik groter hebben
Je doelt op de PUB-meisjes ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
*WanEnOonlie vermoed dat S-F het net als Janetje niet zo op had met stuiterende meisjes
EDIT: Waarom doet [me] [/me] niks
4e foto van onder aan de linker kant, heb ik streepjes trui aan, en remlof zo'n pul bier in zn hand.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Wie ben jij, Remlof staat altijd met een pul in zijn hand en dingie is gewoon fotogeniek![]()
Wie anders? Skaai?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je doelt op de PUB-meisjes ?![]()
Vond de PUB-meiden best gezelligquote:
Ik vond ze voornamelijk hyperactiefquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vond de PUB-meiden best gezellig![]()
je biertje vond je ook vrijgezelligquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heeft ze allemaal letterlijk gepaktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik vond ze voornamelijk hyperactief
Gelukkig hield mash_ ze met zijn grijpgrage handen wel bezig
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
4e foto van onder aan de linker kant, heb ik streepjes trui aan, en remlof zo'n pul bier in zn hand.
Behalve Oranjeboom toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
ik vind haast alle bier gezellig
thanksquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef longinus het volgende:
[..]
sorry hoor, voortaan je naam niet op je rug zetten.
En IM eens je emailadres, dan krijg je de hoge resolutie.
Het zou me niks verbazen als ie ook met remlof heeft aangepaptquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heeft ze allemaal letterlijk gepakt![]()
Die PUB-er?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
wie was die met die rode haren eigelijk?
Best?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Skaai waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
wie was die met die rode haren eigelijk?
Alleen minder dik had ik je verwachtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:07 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Best?
Hahajust kidding
Maar ik vond jou ook wel gezellig
Zijn dat jouw foto's?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
longinus hier kunnen we niets mee!!
Wat mij?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:08 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Alleen minder dik had ik je verwacht![]()
wat een heerlijke naam heb je toch, het maakt mij onzeker.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:08 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Zijn dat jouw foto's?
Oeh, stuur ze ook eens naar mij
Mensen die het eerste gebruiksvoorwerp wat ze zien als nickname gebruiken zijn per definitie goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:12 schreef longinus het volgende:
[..]
wat een heerlijke naam heb je toch, het maakt mij onzeker.
Het was goed, driekwart van de aanwezigen bestond uit oldies en hyperactieve PUB'ers, mensen waren gestrand op Utrecht CS, Heatwave is spontaan bekeerd tot het hogere Scientology-geloof,Lila had een voorbinddildo op haar hoofd en ik ontken dat jij er was.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:15 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog steeds koppijn. En wie geeft me even een samenvatting van de vorige 99 delen?
Oh okquote:
OMG.......................quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=BiCzcoOPxM8
Ik heb wel inside informatie dat een zekere dame zéér gecharmeerd is van een andere gastquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:22 schreef renz0r het volgende:
Zijn er door gisteravond nog stelletjes gekomen?
Neen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:22 schreef renz0r het volgende:
Zijn er door gisteravond nog stelletjes gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |