Sorry.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kut, ik hoopte dat je terug ging flamen.
Neu, meer op de zielige, zielige humor, die in verband lijkt te staan met hun leeftijd.quote:
Die met mijn extremer idee?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, helaasch sorry! Maar goed over die meet hè
Wie is dat?quote:
Dat heb je nog nooit eerder gezien?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Vet om te zien dat iedereen ook op zichzelf leek![]()
Al sla je me keidood met een bevroren varkenspoot.quote:
Lekker makkelijk om dat na 1 ding te zeggenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neu, meer op de zielige, zielige humor, die in verband lijkt te staan met hun leeftijd.
PUBmeisje ?quote:
Ja!quote:
De jonge deerne had niks met een of andere meat te maken. Ze heeft zich daarintegen wel aan een aantal mensen voorgesteld als Akasha van FOK!quote:
Ik ken gewoon al die usersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat heb je nog nooit eerder gezien?
PUB-meisje ?quote:
Ik had als plan om een deel van de Fok!kers in te graven en dan alsnog naar elkaar zwaaien, maar dan met 7 kuub zand er tussen.quote:
Hè kutquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef PeZu het volgende:
jan peter balkenende krijgt make-over
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/xbm/img_7633.jpg
Ah lijkt mij een geslaagde meet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik had als plan om een deel van de Fok!kers in te graven en dan alsnog naar elkaar zwaaien, maar dan met 7 kuub zand er tussen.
Dat was na het nodige aan THC zo te zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef PeZu het volgende:
jan peter balkenende krijgt make-over
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/xbm/img_7633.jpg
...vreemdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:38 schreef juiced het volgende:
[..]
De jonge deerne had niks met een of andere meat te maken. Ze heeft zich daarintegen wel aan een aantal mensen voorgesteld als Akasha van FOK!
Stofje was er, en idd, die foto was van hem.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ken gewoon al die usersecht grappig, het is real life boem dikkie en kijk, daar is borky
, haha. Was stofje er ook bij? Ik vond die ORLY foto zo leuk
de vorige keer (dat was stofje toch?)
Extreme home make over! alleen gingen ze ergens anders te werkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat was na het nodige aan THC zo te zien.
We moeten wel een subforum vinden met mensen die dom genoeg zijn om mee te doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah lijkt mij een geslaagde meet!
LEF!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
We moeten wel een subforum vinden met mensen die dom genoeg zijn om mee te doen.
Ah hoe was je nacht?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, net uit bed![]()
Ik vond t echt gezellig....waren ook aardig wat chicks aanwezig
Eh?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Extreme home make over! alleen gingen ze ergens anders te werk![]()
Dat die foto niet echt geniek is.quote:
Kan ook.quote:
Hai Tommiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, net uit bed![]()
Ik vond t echt gezellig....waren ook aardig wat chicks aanwezig
Laten we hem 'guitig' noemen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat die foto niet echt geniek is.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Meeting foto's:
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/paul/
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/xbm/
hoelaat ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens zo maar even PUBradio doen! Met meer ONZ Meet stories
Hij is goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan paultjuuuhs fotos, welke user is dit? ik vond het zo'n gek gezicht dat ik er effe een animated gif van heb gemaakt
Juiiiiiihuuuuuuuiced.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan paultjuuuhs fotos, welke user is dit? ik vond het zo'n gek gezicht dat ik er effe een animated gif van heb gemaakt
Lelijk vooral. Wie is dat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Bijzonder zo'n piercing... kom op zeg
"Ik heb haske veel meer piercings en spannender ook heeeur"?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:50 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Bijzonder zo'n piercing... kom op zeg
21:00quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |