Och ja, als ik er zin an heb.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
longinues komt er van jou een album??
geil he dat was zo een stairwayer die ik ff zo daar pimpte met mijn versiertrucsquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:45 schreef longinus het volgende:
[..]
Och ja, als ik er zin an heb.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07066/zoentjesgeven.jpg]afbeelding][/url]
Meisjes plagen, zoentjes vragen![]()
Ik moet blijkbaar meer plagen![]()
das die homoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:45 schreef longinus het volgende:
[..]
Och ja, als ik er zin an heb.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07066/zoentjesgeven.jpg]afbeelding][/url]
Meisjes plagen, zoentjes vragen![]()
Ik moet blijkbaar meer plagen![]()
aww met de oogjes gesloten zoenenquote:
Ja dat weet ik nogquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
owja kip weet je nog
hij wou wel met je trouwen, en dan moest ik het lichamelijke werk in het huwelijk maar opknappen met jewhehehe. en toen na die foto zeg maar zei die tegen me : dat had jij moeten zijn he die daar stond
whehehe
nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog. Heb jij al een plekje op de boot tijdens de de Gay Parade?
Weetje wat ik gister hoorde op de miet... dat jij gedumpt zou zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:55 schreef Maikuuul het volgende:
Ziet er wel gezellig uit
Misschiens kom ik de volgende keer ook.
Maar het probleem zou zijn als ik zei dat ik gister kwam.
Dat ik dan niet was gekomen, heb rond een uur of 11 kotsend uit me slaapkamersraam gehangen :/
En dat terwijl ik niet eens gezopen had :/ kvoelde me hendig slecht
Door wie dat ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weetje wat ik gister hoorde op de miet... dat jij gedumpt zou zijn![]()
![]()
Dat ving ik op daar....quote:
Doe eens meer pics postenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:59 schreef longinus het volgende:
Wie was nou weer die meid die mij een lolly aanbood en ton ik zei dat ik al een lolly had zij vroeg van "o ja, wat voor een"![]()
En daar ging mijn grote bek
Neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ving ik op daar....Weet niet meer wie dat zei.. maar ik hoorde dat....
![]()
Maar dat klopt dus niet ?![]()
Als je langs m'n huis komt blauwtand ik dat filmpje naar jequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Doe eens meer pics posten
van dat ik ging dansen met liiszle
Haha prachtig hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:04 schreef longinus het volgende:
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07066/afspraak.jpg]afbeelding][/url]
Fok!meet ? als ie maar haar email had![]()
Haha ja dat ging nergens overquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:16 schreef renz0r het volgende:
Net terug van werk, om 9uur zat ik al in een vergadering..... Wel grappig dat we beide een lege portemonnee hadden
Heej dikkie!
Ik daarna: Hmmm...Dat is niet zo goed geregeldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haha ja dat ging nergens over![]()
Jij zo: "Biedt haar wat te drinken aan!"
Ik: "Ik heb geen geld"
Ik heb wel veel bier gehad van iedereenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:21 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik daarna: Hmmm...Dat is niet zo goed geregeld
KUTDRIBBEL MIJN HART WAS IN 100 STUKKEN JAquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
volgende keer kom ik,en geen sms bommen meer
ik wou je bijna ook nog sms-en whehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah, het werkte.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
die is er nietquote:
Speicaal voor jou gemaaktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Die foto van sebasje met rianne is keischattig !
Ik bedoelde S-F eigenlijk.Of heb jij ook nog met iemand staan tongworstelen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm.. Dat zal voor mij wel zijn he?
Of zijn de KLB mods homo?
Op de PUBmeet hebben we ons stukgelachen om jouquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoelde S-F eigenlijk.Of heb jij ook nog met iemand staan tongworstelen?![]()
Ik denk dat de pubertjes een beetje last vn hun hormoontjes hadden en derhalve graag in S-F's schoenen hadden gestaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ze gewoon zien zoenen hoor, waren jullie pubertjes allemaal de weg kwijt van die 4 biertjes ofzo?.
De PUBertjes staan sterker in hun schoenen op dat vlak dan al die 23-jarige maagdjes uit ONZquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat de pubertjes een beetje last vn hun hormoontjes hadden en derhalve graag in S-F's schoenen hadden gestaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |