quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die omhelzing van FrauBitch was toch iets te enthousiast..
Zakte door mijn knie, dacht ach het gaat wel over maar rond twee uur vannacht werd mijn knie wel erg dik![]()
Naar de eerste hulp in Amersfoort. Wat blijkt, knieschijf was van z'n plek afgeschoten![]()
Zit nu vanaf mijn voet tot mijn heup in het gips!![]()
maak dan dit topic niet aan sukkiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:24 schreef oshiro het volgende:
Oja, ik heb geen zin om een OP te maken, wie helpt me even![]()
Laatste poster maakt nieuw topicquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
maak dan dit topic niet aan sukkie
Je word nog eens beroemd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Volgens mij sta ik veelste vaak op de foto..
ik had bijna de leukste foto van je leven gemaakt maar het misluktequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Volgens mij sta ik veelste vaak op de foto..
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef Skaai het volgende:
Ja zeg SiemeN, met welke olijke dame stond jij nou speeksel uit te wisselen?
dat was Paljas toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef Skaai het volgende:
ik weet het maar ik laat het aan SiemeN over om het te onthullenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef Skaai het volgende:
quote:
is foto van vorige meetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef Skaai het volgende:
Wat doet yvonne in de OP?
Ik heb d'r niet gezien hoor
Gejat van vorig topicquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef Skaai het volgende:
Wat doet yvonne in de OP?
Ik heb d'r niet gezien hoor
die was 15 of 16 ofzo toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik weet het maar ik laat het aan SiemeN over om het te onthullen
[..]
Ja boeiequote:
neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:32 schreef Skaai het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Dark_Angelus een schatje vind?
wel leuk dat je dr wasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het iig leuker dan de vorige.
Ik vond het ook leuk dat ik er wasquote:
hahaha die 'nep' fokster met Juicedquote:
jaaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Dominique was trots op haar band stikker
ja dat viel me direct al opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:40 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
jaa
weetje hoe vet die is !
en mijn bijpassende skaschoenen + riem dan
OMG er was ook een sekte!quote:
ja matchend hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja dat viel me direct al op! maar goed toen was ik ook nog nuchter
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:43 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja matchend he
omg..was je dronken?
Waar was je?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tering Veel Photo's wil ik zien.
Oh vandaar die movesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]later begon de combi van wietjes en drankjes er een beetje in te slaan ja
"Ja mama, mag ik vrijdag gaan zuipen met mensen die ik nog nooit heb ontmoet en zo'n 10 jaar ouder zijn, toe?"quote:
Ik ben maar 1 jaartje ouder heursquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"Ja mama, mag ik vrijdag gaan zuipen met mensen die ik nog nooit heb ontmoet en zo'n 10 jaar ouder zijn, toe?"
Over een paar jaar Skaai.
Ik ben 21 hoor, kutkleuter van 11quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"Ja mama, mag ik vrijdag gaan zuipen met mensen die ik nog nooit heb ontmoet en zo'n 10 jaar ouder zijn, toe?"
Over een paar jaar Skaai.
Ja OK, maar jij woont dan ook in Utrecht, als het in Tilburg was geweest had ik wellicht ook gemogen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 jaartje ouder heurs
Ja maar Yvonne haalt het gemiddelde weer omhoog, he.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben 21 hoor, kutkleuter van 11
In Tilburg had ik ook gemogen, dus bekkiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja OK, maar jij woont dan ook in Utrecht, als het in Tilburg was geweest had ik wellicht ook gemogen.
Alsof die ooit komtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja maar Yvonne haalt het gemiddelde weer omhoog, he.
Ja en ik niet in Utrechtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
In Tilburg had ik ook gemogen, dus bekkie
yvonne was er nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
quote:
Yvonne was er niet eens!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Biogarde doetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Ik met mods
vlnr: biogarde stofje snakey NJ paultjuhhh jogy en remlof
Sebasser was aan de birri!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
sebasser en poedeliewoepsie
dudequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sebasser was aan de birri!
En ik heb geen plasgrap tegen hem gemaakt, props voor mezelf
Vertel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En ik heb geen plasgrap tegen hem gemaakt, props voor mezelf
geen idee, zou best kunnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ik was de jongste denk ik ?
bij mij doet hij het nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef boem-dikkie het volgende:
http://www.box.net/public/5cx0y6xhuv <-- foto's van Pauljuhhh ! Ik weet niet of die link snel gaat hoor maar je hoeft iig niet te wachten!
Volgend jaar ga ik het proberen, OK?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Yvonne was er niet eens!
Je moet echt beter smoesjes verzinnen om niet te komen hoor, die leeftijdskwestie is geen reden meer.
quote:
ja vet vergaardquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]bij sommige wel , bij sommige niet? ik weet niet hoe dat komt..
Maakt mij niet uit hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:54 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
denk het wel trouwens![]()
hahahaha
sorry.
komen vast nog wel meer foto'squote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:56 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja vet vergaard
komen er nog meer foto's behalve die ene 2?
want ik dacht dat er veel meer foto's waren..
er liepen wel 10 mensen met een camera
ik ben geen 15quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor.
Ik vermaak me altijd wel 15 of 65.
die wil je nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:53 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wil pics van dat ik ging dansen op het podium met liiszle!
Laat zien.quote:
Ik vond er niks aanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:00 schreef dominique.90 het volgende:
[..]!
maar idd, het was wel gezellig![]()
Want Kevin was er niet?quote:
Nu voel ik me achtergesteld, ik mocht je zelfs borky noemenquote:
En het bier smaakte nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:01 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ik ook niet
was echt dom
kut fokkers
</sarcasme>
mensenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Het lijken net echte mensen die fokkers op de foto's![]()
Er is verder toch ook geen fuck gebeurd?quote:
Ik las: strammequote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is verder toch ook geen fuck gebeurd?.
Gezellige maar tamme meeting.
Klaverjassen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat deed jij daar onder die trap met Anne?
"lamme" had logischer geweestquote:
Bavaria.quote:
Ik ben er helaas inmiddels aan gewend, maar fijn is anders ja....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bavaria.![]()
Hoe krijg je het in godsnaam verzonnen dat op je tap te zetten? Ik wist dat er iets mis was met Henk Westbroek.![]()
leuk!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Eerste webalbum staat online.
http://beta4.fok.nl/~guitarist/meet/paul/
Gelukkig was ik al ingedronken, dan proef je het niet zo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er helaas inmiddels aan gewend, maar fijn is anders ja....
heb nog een Guinness tussendoor gehad, tegen de dorstquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gelukkig was ik al ingedronken, dan proef je het niet zo.![]()
Yeah, die schraapte goed langs m'n slokdarmquote:
Ohja! nu weet ik weer waarom ik nu een houten kop hebquote:
Sorrie, remlofquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:15 schreef SiemeN het volgende:
En natuurlijk..
Het mod team!
[afbeelding]
jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah jij was dat meisje met die koude handen
Ik deed niks! Wat deed ik?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat deed jij daar onder die trap met Anne?
Nog meer mensen met rarretjes? Dan kan ik die ook online gooienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
gossieej..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Geen id, maar je vond mij opeens niet belangrijk meer
Jawel hoor, met je foute zinnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Geen id, maar je vond mij opeens niet belangrijk meer
ik heb nog een filmpje van jou online dat je kinderliedje zingtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Mail?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb nog een filmpje van jou online dat je kinderliedje zingt
Ja maar het was een variatie dit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klaverjassen moet met zijn 4en
Hoiquote:
uhh ik zal eens kijke of ik een converter kan vinden want als ik filmpjes van me mobiel haal zijn het van die vaage filesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mail?
Inlik poging van FrauBitch:
[afbeelding]
haha owh jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Toen jij dat smsje liet zien van "player" zei ze dat ik playerdingen zei enzo![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mail?
Inlik poging van FrauBitch:
[afbeelding]
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Toen jij dat smsje liet zien van "player" zei ze dat ik playerdingen zei enzo![]()
'echt wel!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
haha owh jadaar stond ik bij .. maar jij bent heuk geen player
Misschien is hij wel zo goed, dat hij jou ook playtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
haha owh jadaar stond ik bij .. maar jij bent heuk geen player
whahaha ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:38 schreef paljas het volgende:
[..]
Misschien is hij wel zo goed, dat hij jou ook playt
en ik herkende je meteenquote:
Je was wel weinig spraakzaamquote:
quote:
I knowquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je was wel weinig spraakzaam![]()
![]()
çe n0h jeweetstquote:
en ik nog tegen je praten, en jij maar niets terug zeggenquote:
minimeetje over een week of 2quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
sebasser en poedeliewoepsie
Ahhhhhhhhh dem best kut dusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die omhelzing van FrauBitch was toch iets te enthousiast..
Zakte door mijn knie, dacht ach het gaat wel over maar rond twee uur vannacht werd mijn knie wel erg dik![]()
Naar de eerste hulp in Amersfoort. Wat blijkt, knieschijf was van z'n plek afgeschoten![]()
Zit nu vanaf mijn voet tot mijn heup in het gips!![]()
whahaah dat heb je goed gezegdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:55 schreef RealZeus het volgende:
En een bepaalde vrouwelijke user heeft een nieuwe fiets.![]()
Nee, ik heb mijn eigen jas hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:48 schreef Janetje het volgende:
Ey.. PDL kijk eens even of jij misschien m'n jas hebt meegenomen?![]()
Hmmm.. Dat zal voor mij wel zijn he?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:55 schreef RealZeus het volgende:
En voor een ONZ-mod en een KLB-mod was het een goeie dag.![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm.. Dat zal voor mij wel zijn he?
Of zijn de KLB mods homo?
Ahuh...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn eigen jas hier.. Jas kwijt?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:48 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]![]()
Paulwaar zijn onze foto's
Ow jaaaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kijk 1pagina terug een rarretje
Haaiquote:
Neejoh hoe moet ik nou weten welke jas van jou isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Klootzak!
Was het die 410 opmerking?
wil ik ook wetenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:10 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ow jaaamaar waar zijn die foto's die de fotograaf met die grote lens nam
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:13 schreef SnowDoggg het volgende:
Zo nu ga ik mijn verjaardag vieren ... dus ... ik kan niet meer reageren en foto's bekijken
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neejoh hoe moet ik nou weten welke jas van jou is!
Hoi, wie ben jij?quote:
Wat had je nou vannacht met dat S-F is gepwnd ?quote:
vraag ik me ook lichtelijk af inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat had je nou vannacht met dat S-F is gepwnd ?![]()
Gefeli!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:13 schreef SnowDoggg het volgende:
Zo nu ga ik mijn verjaardag vieren ... dus ... ik kan niet meer reageren en foto's bekijken
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoi, wie ben jij?
-Boem-dikkie...
Kut![]()
nou vertel, wat is dr dan wel gebeurt tussen jullie vanachtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
vraag ik me ook lichtelijk af inderdaad
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]tja! maar ik vond je nog best lief doen eigelijk
![]()
ja ik las t net inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou vertel, wat is dr dan wel gebeurt tussen jullie vanacht
de verhalen hier liepen tog aleen maar loos
Hehe.. klopt ja..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik haalde janetje en flugeltje door elkaar hihi
Hoi jou ken ik nogquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:23 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Gefelieeeeee SnowDogg![]()
Haaai S-F![]()
![]()
![]()
Ik?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, S-F dat was bartquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik?Geen id waar je het over hebt
Ik gebruik sowieso geen woorden als pwn
Of was dat nou bravebartquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik?Geen id waar je het over hebt
Ik gebruik sowieso geen woorden als pwn
Het schijnt dat je Liiszle wou zoenen en toen je ging wegduwen ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet dr niets vanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het schijnt dat je Liiszle wou zoenen en toen je ging wegduwen ofzo
je gaat toch niet zeggen dat ik zo bezopen was dat ik me niet kan herineren wie ik wel en niet afwijsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar ik welwant stond er naast
nouja je wees hem toch echt afquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
je gaat toch niet zeggen dat ik zo bezopen was dat ik me niet kan herineren wie ik wel en niet afwijs
Njahquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Geniaal hoe ze S-F afwees toen die haar wou zoenen![]()
quote:
Waarnaast ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar ik welwant stond er naast
vraag ik me ook af, k zag ze ook zoenen, bart spaced mquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ze gewoon zien zoenen hoor, waren jullie pubertjes allemaal de weg kwijt van die 4 biertjes ofzo?.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:13 schreef SnowDoggg het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:37 schreef longinus het volgende:
[..]
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07066/Snow.jpg]afbeelding][/url]
Erg leuk dat je er was en gefeliciteerd![]()
wtfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:41 schreef longinus het volgende:
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07066/Alshetmaartietenheeft.jpg]afbeelding][/url]
Als er geen foksters voorhanden waren dan doe je maar net alsof
Och ja, als ik er zin an heb.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
longinues komt er van jou een album??
geil he dat was zo een stairwayer die ik ff zo daar pimpte met mijn versiertrucsquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:45 schreef longinus het volgende:
[..]
Och ja, als ik er zin an heb.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07066/zoentjesgeven.jpg]afbeelding][/url]
Meisjes plagen, zoentjes vragen![]()
Ik moet blijkbaar meer plagen![]()
das die homoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:45 schreef longinus het volgende:
[..]
Och ja, als ik er zin an heb.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07066/zoentjesgeven.jpg]afbeelding][/url]
Meisjes plagen, zoentjes vragen![]()
Ik moet blijkbaar meer plagen![]()
aww met de oogjes gesloten zoenenquote:
Ja dat weet ik nogquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
owja kip weet je nog
hij wou wel met je trouwen, en dan moest ik het lichamelijke werk in het huwelijk maar opknappen met jewhehehe. en toen na die foto zeg maar zei die tegen me : dat had jij moeten zijn he die daar stond
whehehe
nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog. Heb jij al een plekje op de boot tijdens de de Gay Parade?
Weetje wat ik gister hoorde op de miet... dat jij gedumpt zou zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:55 schreef Maikuuul het volgende:
Ziet er wel gezellig uit
Misschiens kom ik de volgende keer ook.
Maar het probleem zou zijn als ik zei dat ik gister kwam.
Dat ik dan niet was gekomen, heb rond een uur of 11 kotsend uit me slaapkamersraam gehangen :/
En dat terwijl ik niet eens gezopen had :/ kvoelde me hendig slecht
Door wie dat ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weetje wat ik gister hoorde op de miet... dat jij gedumpt zou zijn![]()
![]()
Dat ving ik op daar....quote:
Doe eens meer pics postenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:59 schreef longinus het volgende:
Wie was nou weer die meid die mij een lolly aanbood en ton ik zei dat ik al een lolly had zij vroeg van "o ja, wat voor een"![]()
En daar ging mijn grote bek
Neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ving ik op daar....Weet niet meer wie dat zei.. maar ik hoorde dat....
![]()
Maar dat klopt dus niet ?![]()
Als je langs m'n huis komt blauwtand ik dat filmpje naar jequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Doe eens meer pics posten
van dat ik ging dansen met liiszle
Haha prachtig hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:04 schreef longinus het volgende:
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07066/afspraak.jpg]afbeelding][/url]
Fok!meet ? als ie maar haar email had![]()
Haha ja dat ging nergens overquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:16 schreef renz0r het volgende:
Net terug van werk, om 9uur zat ik al in een vergadering..... Wel grappig dat we beide een lege portemonnee hadden
Heej dikkie!
Ik daarna: Hmmm...Dat is niet zo goed geregeldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Haha ja dat ging nergens over![]()
Jij zo: "Biedt haar wat te drinken aan!"
Ik: "Ik heb geen geld"
Ik heb wel veel bier gehad van iedereenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:21 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik daarna: Hmmm...Dat is niet zo goed geregeld
KUTDRIBBEL MIJN HART WAS IN 100 STUKKEN JAquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
volgende keer kom ik,en geen sms bommen meer
ik wou je bijna ook nog sms-en whehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah, het werkte.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
die is er nietquote:
Speicaal voor jou gemaaktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Die foto van sebasje met rianne is keischattig !
Ik bedoelde S-F eigenlijk.Of heb jij ook nog met iemand staan tongworstelen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op de PUBmeet hebben we ons stukgelachen om jouquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoelde S-F eigenlijk.Of heb jij ook nog met iemand staan tongworstelen?![]()
Ik denk dat de pubertjes een beetje last vn hun hormoontjes hadden en derhalve graag in S-F's schoenen hadden gestaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ze gewoon zien zoenen hoor, waren jullie pubertjes allemaal de weg kwijt van die 4 biertjes ofzo?.
De PUBertjes staan sterker in hun schoenen op dat vlak dan al die 23-jarige maagdjes uit ONZquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat de pubertjes een beetje last vn hun hormoontjes hadden en derhalve graag in S-F's schoenen hadden gestaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |