quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die omhelzing van FrauBitch was toch iets te enthousiast..
Zakte door mijn knie, dacht ach het gaat wel over maar rond twee uur vannacht werd mijn knie wel erg dik![]()
Naar de eerste hulp in Amersfoort. Wat blijkt, knieschijf was van z'n plek afgeschoten![]()
Zit nu vanaf mijn voet tot mijn heup in het gips!![]()
maak dan dit topic niet aan sukkiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:24 schreef oshiro het volgende:
Oja, ik heb geen zin om een OP te maken, wie helpt me even![]()
Laatste poster maakt nieuw topicquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
maak dan dit topic niet aan sukkie
Je word nog eens beroemd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Volgens mij sta ik veelste vaak op de foto..
ik had bijna de leukste foto van je leven gemaakt maar het misluktequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:27 schreef SiemeN het volgende:
Volgens mij sta ik veelste vaak op de foto..
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef Skaai het volgende:
Ja zeg SiemeN, met welke olijke dame stond jij nou speeksel uit te wisselen?
dat was Paljas toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef Skaai het volgende:
ik weet het maar ik laat het aan SiemeN over om het te onthullenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef Skaai het volgende:
quote:
is foto van vorige meetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef Skaai het volgende:
Wat doet yvonne in de OP?
Ik heb d'r niet gezien hoor
Gejat van vorig topicquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef Skaai het volgende:
Wat doet yvonne in de OP?
Ik heb d'r niet gezien hoor
die was 15 of 16 ofzo toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik weet het maar ik laat het aan SiemeN over om het te onthullen
[..]
Ja boeiequote:
neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:32 schreef Skaai het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Dark_Angelus een schatje vind?
wel leuk dat je dr wasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het iig leuker dan de vorige.
Ik vond het ook leuk dat ik er wasquote:
hahaha die 'nep' fokster met Juicedquote:
jaaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Dominique was trots op haar band stikker
ja dat viel me direct al opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:40 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
jaa
weetje hoe vet die is !
en mijn bijpassende skaschoenen + riem dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |