Thanx! Het doet echt auwquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Autsj, beterschap iwowz.
Ohhh beterschapquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die omhelzing van FrauBitch was toch iets te enthousiast..
Zakte door mijn knie, dacht ach het gaat wel over maar rond twee uur vannacht werd mijn knie wel erg dik![]()
Naar de eerste hulp in Amersfoort. Wat blijkt, knieschijf was van z'n plek afgeschoten![]()
Zit nu vanaf mijn voet tot mijn heup in het gips!![]()
Waarom heb ik niet met jou gepraat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:23 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ohhh beterschap
was tof he
Ik weet nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom heb ik niet met jou gepraat?
Komt andere meet een keer wel goed.quote:
Ik hoop voor je dat je nog steeds dronken bent dan voel je geen pijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja echt serieus!![]()
[afbeelding]
Ik had nachtdienst na de meet. Ben echt net thuis en nu bezig dronken te worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nog steeds dronken bent dan voel je geen pijn..
Dat is wel kut danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja echt serieus!![]()
[afbeelding]
Ja ik vroeg hem toen hij weg was toch maar wie hij is.quote:
Dude dat verhaal was jij mij vertelde toen ik wegging he ik volgde dat nietecht zo goed meer iets met een uitsmijter ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja ik vroeg hem toen hij weg was toch maar wie hij is..
Volgende meet ga je mee!quote:
OMFGquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die omhelzing van FrauBitch was toch iets te enthousiast..
Zakte door mijn knie, dacht ach het gaat wel over maar rond twee uur vannacht werd mijn knie wel erg dik![]()
Naar de eerste hulp in Amersfoort. Wat blijkt, knieschijf was van z'n plek afgeschoten![]()
Zit nu vanaf mijn voet tot mijn heup in het gips!![]()
Dus ik heb bij de wc zo een zakje met pillen en heb er 2 in m'n hand zeg maar.ik op Maar toen wkam die portier daar gewoon voorbij en ik deed alsof er niks aan de hand was en hij ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dude dat verhaal was jij mij vertelde toen ik wegging he ik volgde dat nietecht zo goed meer iets met een uitsmijter ofzo
Ik heb je vaak genoeg gevraagt mee te gaan!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wie weet. heb nu wel spijt dat ik niet ben gegaan eigenlijk
Er was een fotoforum en iets van een festivalinfo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Was dat andere forum er nou nog ?
had ik het toch geod begrepenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus ik heb bij de wc zo een zakje met pillen en heb er 2 in m'n hand zeg maar.ik op Maar toen wkam die portier daar gewoon voorbij en ik deed alsof er niks aan de hand was en hij ook.
Die heeft een 10tje fooi gekregen.
2/3 meets in totaal in stairway dacht ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Was dat andere forum er nou nog ?
quote:
dat fotoforum was van onsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Er was een fotoforum en iets van een festivalinfo.
Volgens mij niet hoor.quote:
Hehe, echt een toffe gast,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
had ik het toch geod begrepen![]()
Fok ook wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Die lui van festivallinfo beschikten trouwens wel over een hoop vrouwelijk schoon![]()
Wat doe je dan uit bed nuquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:53 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ben nog best wel brak :")
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:53 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ben nog best wel brak :")
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb je vaak genoeg gevraagt mee te gaan!
roger thatquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook eens in PUB ga posten.
Volgende meet dan gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Een hele toffe meet![]()
Jammer dat ik al weer zo sne; naar huis moest
Ja, das 180mb uploaden, je bent niet eens geweest. Heb maar ff geduldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]Stuur je die foto's nog ff snel, ben nu nog wakker
Ik was er wel en ben benieuwd!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, das 180mb uploaden, je bent niet eens geweest. Heb maar ff geduld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |