whhehe ik zei wat andersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jou had ik echt zó anders verwacht![]()
Huh.. wie ben jij?
-Gok eens
Geen idee
-Snakey..
Wat.. echt?![]()
Dat was zo grappig. Ik herkende jou wel dus ik begon een praatje met je. Je keek me aan alsof je bambie was die dat kutkonijn doodgereden zag worden, ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jou had ik echt zó anders verwacht![]()
Huh.. wie ben jij?
-Gok eens
Geen idee
-Snakey..
Wat.. echt?![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was zo grappig. Ik herkende jou wel dus ik begon een praatje met je. Je keek me aan alsof je bambie was die dat kutkonijn doodgereden zag worden, ofzo.![]()
Whehhehehehe...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was zo grappig. Ik herkende jou wel dus ik begon een praatje met je. Je keek me aan alsof je bambie was die dat kutkonijn doodgereden zag worden, ofzo.![]()
Snakeyquote:
Ach je had een kwebbel bij je dus..................quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, kwestie van instappen en heeel lang wachten.
Je zei zoiets als je PI...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
whhehe ik zei wat andershehhehee
![]()
'quote:
Ja en die kwebbel had nog een zak chips bij zich ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach je had een kwebbel bij je dus..................en muziek en de krant
![]()
quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ja dit was een leuke meet
*wacht op foto's
Nee, dat klopt... je bent een machtige, stoere, nou ja.. dinges.quote:
Ik heb niemand pijn gedaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
'
Ach god... snakey.. waarom doe je dat nou?
Welke raad je aan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:35 schreef Breuls het volgende:
Ja, moet je ook es proberen.
Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, dat klopt... je bent een machtige, stoere, nou ja.. dinges.
Voor onderweg een tabloid, anders zit je zo te kloten. Dus NRC.next, De Pers, zoiets.quote:
Mijn ego wat doe jequote:
Ja natuuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:36 schreef Jimbo het volgende:
was snakey een beetje lief btw ?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
nou...
mij een beetje, toen je maar een vaasje wou ipv een pint
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zei zoiets als je PI... [afbeelding]
Dan ga je maar op een kruk zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sorry, ik ben jaren geleden gestopt met groeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |