quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die omhelzing van FrauBitch was toch iets te enthousiast..
Zakte door mijn knie, dacht ach het gaat wel over maar rond twee uur vannacht werd mijn knie wel erg dik![]()
Naar de eerste hulp in Amersfoort. Wat blijkt, knieschijf was van z'n plek afgeschoten![]()
Zit nu vanaf mijn voet tot mijn heup in het gips!![]()
quote:
en dan ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:14 schreef Jimbo het volgende:
leuke sfeer impressie paul tot over 2 dagen xD
aidsquote:
Blijkbaarquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:24 schreef longinus het volgende:
Nog ff uit het vorige topic
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07066/gezellig.jpg]afbeelding][/url]
Purplerose werd klemgezet.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07066/remlof.jpg]afbeelding][/url]
Heeft iemand Remlof zonder bier gezien![]()
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07066/meet1.jpg]afbeelding][/url]
Van bovenaf
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07066/harold.jpg]afbeelding][/url]
Herald is altijd bereid om een handje te helpen![]()
Inderdaad!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Laat die foto's maar komen!
Trustequote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:17 schreef Bravebart het volgende:
Naja, ik ga pitten, ik lees het verhaal van S-F morgen wel terug
Is weer eens de oude lijstquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:18 schreef Afzuigkap het volgende:
Uhm ik sta niet meer in de lijst.
Boeiend. die OP is toch maar overbodig nu.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:18 schreef Afzuigkap het volgende:
Uhm ik sta niet meer in de lijst.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:17 schreef Bravebart het volgende:
Naja, ik ga pitten, ik lees het verhaal van S-F morgen wel terug
quote:
gewist derhalvequote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Boeiend. die OP is toch maar overbodig nu.
True.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Boeiend. die OP is toch maar overbodig nu.
kutwikiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf, heb je nou snel tubgirl weggehaald?
Ik ga er niet eens op in... Wat jij zegt klopt allemaal nietquote:
Ga er nou wel op inquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op in... Wat jij zegt klopt allemaal niet![]()
Nee.quote:
Je hebt wiz. wel gezien, da was die schattige indo die tegen mij aan hingquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:43 schreef fraubitch het volgende:
Checklist van de mensen die ik gezien heb:
Wimbo
Wizarddragon
Yvonne
ik mis er een paar waar ik de namen niet van onthouden heb
quote:
Nee, bravebart is jaloers en gaat dingen verzinnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom nietWe zijn onder vrienden
Jaloers waarop? Niet zoenen met Lisle?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, bravebart is jaloers en gaat dingen verzinnenIk heb geen zin in kansloos gezeur.
Op fokquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:24 schreef Snakey het volgende:
Jah, waar was sala adin eigenlijk?
Jou had ik echt zó anders verwachtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:24 schreef Snakey het volgende:
Jah, waar was sala adin eigenlijk?
whhehe ik zei wat andersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jou had ik echt zó anders verwacht![]()
Huh.. wie ben jij?
-Gok eens
Geen idee
-Snakey..
Wat.. echt?![]()
Dat was zo grappig. Ik herkende jou wel dus ik begon een praatje met je. Je keek me aan alsof je bambie was die dat kutkonijn doodgereden zag worden, ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jou had ik echt zó anders verwacht![]()
Huh.. wie ben jij?
-Gok eens
Geen idee
-Snakey..
Wat.. echt?![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was zo grappig. Ik herkende jou wel dus ik begon een praatje met je. Je keek me aan alsof je bambie was die dat kutkonijn doodgereden zag worden, ofzo.![]()
Whehhehehehe...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was zo grappig. Ik herkende jou wel dus ik begon een praatje met je. Je keek me aan alsof je bambie was die dat kutkonijn doodgereden zag worden, ofzo.![]()
Snakeyquote:
Ach je had een kwebbel bij je dus..................quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, kwestie van instappen en heeel lang wachten.
Je zei zoiets als je PI...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
whhehe ik zei wat andershehhehee
![]()
'quote:
Ja en die kwebbel had nog een zak chips bij zich ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach je had een kwebbel bij je dus..................en muziek en de krant
![]()
quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ja dit was een leuke meet
*wacht op foto's
Nee, dat klopt... je bent een machtige, stoere, nou ja.. dinges.quote:
Ik heb niemand pijn gedaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
'
Ach god... snakey.. waarom doe je dat nou?
Welke raad je aan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:35 schreef Breuls het volgende:
Ja, moet je ook es proberen.
Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, dat klopt... je bent een machtige, stoere, nou ja.. dinges.
Voor onderweg een tabloid, anders zit je zo te kloten. Dus NRC.next, De Pers, zoiets.quote:
Mijn ego wat doe jequote:
Ja natuuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:36 schreef Jimbo het volgende:
was snakey een beetje lief btw ?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
nou...
mij een beetje, toen je maar een vaasje wou ipv een pint
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zei zoiets als je PI... [afbeelding]
Dan ga je maar op een kruk zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sorry, ik ben jaren geleden gestopt met groeien.
Nee, dat zou jij toch nooit kunnen, als lief persoon zijnd..quote:
Dinges.. jup, heel dinges.quote:
Heulig lief.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:36 schreef Jimbo het volgende:
was snakey een beetje lief btw ?
Neuh, ik schreeuw wel omhoog.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan ga je maar op een kruk zitten.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je gaf me een cola.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
nou...
mij een beetje, toen je maar een vaasje wou ipv een pint
Ik wist wel dat zo'n lange jan als jij dat grappig zou vinden.quote:
Achossie.. *Breulsje over bolletje aait..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
img=x,y met blokhaken enzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:41 schreef Jimbo het volgende:
hoe doe je de img tags ookalweer zo dat de afbeelding van size veranderd ?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:41 schreef Jimbo het volgende:
| 1 |
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Achossie.. *Breulsje over bolletje aait..
[img=quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:41 schreef Jimbo het volgende:
neem nog een bierquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:43 schreef Breuls het volgende:
Ik heb te weinig bier op. Ik ben nog wakker.
woei t werkt ook int foboquote:
Nah, ik kruip er zo wel in. Morgen weer productief doen enzo.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik wist wel dat zo'n lange jan als jij dat grappig zou vinden.
*Breuls volgiet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:43 schreef Breuls het volgende:
Ik heb te weinig bier op. Ik ben nog wakker.
jaquote:
Lijkt me wel leuk ja.quote:
Je was vanavond nuchter he?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ben leuker zonder dra.. hoewel...
Dans je nakend op tafels zodra je dronken bent?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ben leuker zonder dra.. hoewel...
Mwah, ik heb rustig aan gedaan, dus ik zag nog redelijk scherp enzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je was vanavond nuchter he?
Hmmm...![]()
op zaterdagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nah, ik kruip er zo wel in. Morgen weer productief doen enzo.
Nee, ik word alleen luider.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dans je nakend op tafels zodra je dronken bent?
Ik ben elke dag productief. Wil overigens niet zeggen dat ik niet een beetje uitslaap.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
op zaterdag
* remlof gaat uitslapen
Er was een meeting.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er nog noemenswaardige dingen gebeurd ?![]()
10 doden en 2 met aidsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er nog noemenswaardige dingen gebeurd ?![]()
Same. Of ik er blij mee moet zijn weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ben elke dag productief. Wil overigens niet zeggen dat ik niet een beetje uitslaap.
bahquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:56 schreef Janetje het volgende:
Damn ik heb een boel mensen geknuffeld vanvond![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:56 schreef Janetje het volgende:
Dat vonden die mensen vast niet erg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:56 schreef Janetje het volgende:
Jaloers?quote:
Mij niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:56 schreef Janetje het volgende:
Volgende keer knuffel ik jou ookquote:
Daar koop ik wat voor, bedankt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgende keer knuffel ik jou ook![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:56 schreef Janetje het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:02 schreef opgebaarde het volgende:
dat jurkje past totaal niet bij zijn ogen, om maar te zwijgen over zijn onderkleding
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis.![]()
Whatever, volgend keer beter ofzo .![]()
You makin' fun of my height?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:07 schreef Janetje het volgende:
Slaap lekker o grote Breuls!
Sleep well.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:06 schreef Breuls het volgende:
Ik ga trouwens pitten dames en heren, want ik ben best een beetje moe.
Yes Sir.quote:
weet jij een betere tent centraal in nederland dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom blijven onzinners toch maar naar de stairway gaan? Ik snap het echt niet.
Wat een kuttent inderdaad. En dan zit je ook nog Henk Westboeks zak te vullen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom blijven onzinners toch maar naar de stairway gaan? Ik snap het echt niet.
Naja, het hangt natuurlijk van je voorkeuren af, maar de Stairway zou onderaan mijn verlanglijstje staan in Utrecht.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:19 schreef remlof het volgende:
[..]
weet jij een betere tent centraal in nederland dan?
Ja en waar was je dan hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat een kuttent inderdaad. En dan zit je ook nog Henk Westboeks zak te vullen.![]()
als we met z'n tienen waren zou ik ook liever nar Belgiëgaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, het hangt natuurlijk van je voorkeuren af, maar de Stairway zou onderaan mijn verlanglijstje staan in Utrecht.
Waar ik trouwens niet goed bij nadacht toen ik zei wat ik net zei is de hoeveelheid mensen, dat beperkt de keuze wel aardig.
Hey, die heb ik ook niet gekozen he.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:26 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
als we met z'n tienen waren zou ik ook liever nar Belgiëgaan
Neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kom je morgen ook naar de POL meet?
SLAAP JE NOU NOG NIET HOBJE !?!?!?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Neeomdat ji niet op onze meet wat
![]()
ben naar een andere meet
Ik heb heul een andere tijdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[04:48] * MissHobje|afk (misshobje@2.demon.nl) Quit (Quit: whehhe OWND! you mafkees.. je dacht dat ik bleef he)
Thanx! Het doet echt auwquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Autsj, beterschap iwowz.
Ohhh beterschapquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zakte door mijn knie, dacht ach het gaat wel over maar rond twee uur vannacht werd mijn knie wel erg dik![]()
Naar de eerste hulp in Amersfoort. Wat blijkt, knieschijf was van z'n plek afgeschoten![]()
Waarom heb ik niet met jou gepraat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:23 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ohhh beterschap
was tof he
Ik weet nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom heb ik niet met jou gepraat?
Komt andere meet een keer wel goed.quote:
Ik hoop voor je dat je nog steeds dronken bent dan voel je geen pijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja echt serieus!![]()
[afbeelding]
Ik had nachtdienst na de meet. Ben echt net thuis en nu bezig dronken te worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nog steeds dronken bent dan voel je geen pijn..
Dat is wel kut danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja echt serieus!![]()
[afbeelding]
Ja ik vroeg hem toen hij weg was toch maar wie hij is.quote:
Dude dat verhaal was jij mij vertelde toen ik wegging he ik volgde dat nietecht zo goed meer iets met een uitsmijter ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja ik vroeg hem toen hij weg was toch maar wie hij is..
Volgende meet ga je mee!quote:
OMFGquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dus ik heb bij de wc zo een zakje met pillen en heb er 2 in m'n hand zeg maar.ik op Maar toen wkam die portier daar gewoon voorbij en ik deed alsof er niks aan de hand was en hij ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dude dat verhaal was jij mij vertelde toen ik wegging he ik volgde dat nietecht zo goed meer iets met een uitsmijter ofzo
Ik heb je vaak genoeg gevraagt mee te gaan!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wie weet. heb nu wel spijt dat ik niet ben gegaan eigenlijk
Er was een fotoforum en iets van een festivalinfo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Was dat andere forum er nou nog ?
had ik het toch geod begrepenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus ik heb bij de wc zo een zakje met pillen en heb er 2 in m'n hand zeg maar.ik op Maar toen wkam die portier daar gewoon voorbij en ik deed alsof er niks aan de hand was en hij ook.
Die heeft een 10tje fooi gekregen.
2/3 meets in totaal in stairway dacht ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Was dat andere forum er nou nog ?
quote:
dat fotoforum was van onsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Er was een fotoforum en iets van een festivalinfo.
Volgens mij niet hoor.quote:
Hehe, echt een toffe gast,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
had ik het toch geod begrepen![]()
Fok ook wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Die lui van festivallinfo beschikten trouwens wel over een hoop vrouwelijk schoon![]()
Wat doe je dan uit bed nuquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:53 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ben nog best wel brak :")
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:53 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ben nog best wel brak :")
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb je vaak genoeg gevraagt mee te gaan!
roger thatquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook eens in PUB ga posten.
Volgende meet dan gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Een hele toffe meet![]()
Jammer dat ik al weer zo sne; naar huis moest
Ja, das 180mb uploaden, je bent niet eens geweest. Heb maar ff geduldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]Stuur je die foto's nog ff snel, ben nu nog wakker
Ik was er wel en ben benieuwd!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, das 180mb uploaden, je bent niet eens geweest. Heb maar ff geduld
Ik ga zo ook weer terug naar bedquote:
Rust je goed uit voor masers?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weer terug naar bed
Veels te koud hier
Ik was niet van plan om iets vermoeiends te gaan doen vandaagquote:
Ik blijf wakker over een half uurtje komt een maat hier chillen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om iets vermoeiends te gaan doen vandaag
Laten we daar maar een foto topic voor openen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:57 schreef mcDavid het volgende:
Ok als ik vanmiddag thuis kom van me theorieexamens, staat dit (of het volgende) topic barstensvol met foto's, ok?
je weet vanmiddag zal ik dat ook wel ff fixenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Die foto's komen vanzelf mensjes
Die zocht ik net maar kon hem niet vinden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Laten we daar maar een foto topic voor openen!
Wil ik ook wel weten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heette die fotograaf met grote lens ?
Deze maandag?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:02 schreef PoedelieWoepsie het volgende:ik kom op fok radio
samen met Paultjuhhh
hehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet ook nog slapen.Moet er maandag om 06:00 uit, en probeer de hele week al in een normaal ritme te komen maar het lukt niet echt
Ik heb vannacht ook foto's laten maken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heette die fotograaf met grote lens ?
Ja en ik kom ook op fokradio met een dronken meisje van de VARA die allemaal rare dingen over de vara heeft verteld ( en later spijt hadquote:
Ja dat wil ik ook steeds, daarom ben ik nu ook nog wakker. omdat ik het wou proberenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heheVandaag nog wakker blijven
En vannacht gewoon gaan slapen
Ritmes zijn voor mietjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet ook nog slapen.Moet er maandag om 06:00 uit, en probeer de hele week al in een normaal ritme te komen maar het lukt niet echt
hehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik blijf wakker over een half uurtje komt een maat hier chillen..
Jaaaaaquote:
onhulkendquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:03 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaaaaaen je moet echt gaan luisteren
is een onhulklend interview
Ga bier drinkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook steeds, daarom ben ik nu ook nog wakker. omdat ik het wou proberen
maar ben echt kapot moe
Wat denk je van ik dan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:03 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ben fucked up dudes je weet tok
ik durf dat nooitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:04 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb net uit verveling de computer geformateerd
Dan eerst een liter melk, 2 tosti's en je bent weer herborenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb 3 uurtjes geleden de laatste van gister gehad.
Of was het de eerste van vandaag?
is dat zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan eerst een liter melk, 2 tosti's en je bent weer herboren![]()
Nakkie sos ben je er ook weer helemaal bij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan eerst een liter melk, 2 tosti's en je bent weer herboren![]()
en nu is de ham er welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:07 schreef TwyLight het volgende:
Ik wou vannacht al tosti's maken maar de ham is op![]()
![]()
Maak je toch kaas tosti'squote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:07 schreef TwyLight het volgende:
![]()
Dan maak je een kaas tosti met ketsjup!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:07 schreef TwyLight het volgende:
![]()
hmm, das lastig jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:07 schreef TwyLight het volgende:
![]()
Nee die lul verzind excuusjes, maar de volgende meet neem ik hem mee al moet ik hem meesleuren.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:09 schreef TwyLight het volgende:
Tosti met alleen kaas vind ik niet lekkeren een tosti moet ALTIJD met CURRY
Deze wel te verstaan:
[afbeelding]
>>> culquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Ik flikker er naast de kaas vaak ook nog brie, annanas, appel of snijworst opVanmorgen had ik er zelfs smeerkaas bij op gepleurd, smaakte best goed
Expirimenteren met eten is tof. Gewoon wat door elkaar doen en hopen dat het lekker smaakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Ik flikker er naast de kaas vaak ook nog brie, annanas, appel of snijworst opVanmorgen had ik er zelfs smeerkaas bij op gepleurd, smaakte best goed
Annanas is wel lekker ja, soort Hawaii pizzaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
-> KLBquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:11 schreef paultjuhhh het volgende:
HALLLO GA NAAR CUL OFZO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |