Ik ga zo ook weer terug naar bedquote:
Rust je goed uit voor masers?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weer terug naar bed
Veels te koud hier
Ik was niet van plan om iets vermoeiends te gaan doen vandaagquote:
Ik blijf wakker over een half uurtje komt een maat hier chillen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om iets vermoeiends te gaan doen vandaag
Laten we daar maar een foto topic voor openen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:57 schreef mcDavid het volgende:
Ok als ik vanmiddag thuis kom van me theorieexamens, staat dit (of het volgende) topic barstensvol met foto's, ok?
je weet vanmiddag zal ik dat ook wel ff fixenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Die foto's komen vanzelf mensjes
Die zocht ik net maar kon hem niet vinden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Laten we daar maar een foto topic voor openen!
Wil ik ook wel weten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heette die fotograaf met grote lens ?
Deze maandag?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:02 schreef PoedelieWoepsie het volgende:ik kom op fok radio
samen met Paultjuhhh
hehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet ook nog slapen.Moet er maandag om 06:00 uit, en probeer de hele week al in een normaal ritme te komen maar het lukt niet echt
Ik heb vannacht ook foto's laten maken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heette die fotograaf met grote lens ?
Ja en ik kom ook op fokradio met een dronken meisje van de VARA die allemaal rare dingen over de vara heeft verteld ( en later spijt hadquote:
Ja dat wil ik ook steeds, daarom ben ik nu ook nog wakker. omdat ik het wou proberenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heheVandaag nog wakker blijven
En vannacht gewoon gaan slapen
Ritmes zijn voor mietjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik moet ook nog slapen.Moet er maandag om 06:00 uit, en probeer de hele week al in een normaal ritme te komen maar het lukt niet echt
hehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik blijf wakker over een half uurtje komt een maat hier chillen..
Jaaaaaquote:
onhulkendquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:03 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Jaaaaaen je moet echt gaan luisteren
is een onhulklend interview
Ga bier drinkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook steeds, daarom ben ik nu ook nog wakker. omdat ik het wou proberen
maar ben echt kapot moe
Wat denk je van ik dan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:03 schreef paultjuhhh het volgende:
ik ben fucked up dudes je weet tok
ik durf dat nooitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:04 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb net uit verveling de computer geformateerd
Dan eerst een liter melk, 2 tosti's en je bent weer herborenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb 3 uurtjes geleden de laatste van gister gehad.
Of was het de eerste van vandaag?
is dat zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan eerst een liter melk, 2 tosti's en je bent weer herboren![]()
Nakkie sos ben je er ook weer helemaal bij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan eerst een liter melk, 2 tosti's en je bent weer herboren![]()
en nu is de ham er welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:07 schreef TwyLight het volgende:
Ik wou vannacht al tosti's maken maar de ham is op![]()
![]()
Maak je toch kaas tosti'squote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:07 schreef TwyLight het volgende:
![]()
Dan maak je een kaas tosti met ketsjup!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:07 schreef TwyLight het volgende:
![]()
hmm, das lastig jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:07 schreef TwyLight het volgende:
![]()
Nee die lul verzind excuusjes, maar de volgende meet neem ik hem mee al moet ik hem meesleuren.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:09 schreef TwyLight het volgende:
Tosti met alleen kaas vind ik niet lekkeren een tosti moet ALTIJD met CURRY
Deze wel te verstaan:
[afbeelding]
>>> culquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Ik flikker er naast de kaas vaak ook nog brie, annanas, appel of snijworst opVanmorgen had ik er zelfs smeerkaas bij op gepleurd, smaakte best goed
Expirimenteren met eten is tof. Gewoon wat door elkaar doen en hopen dat het lekker smaakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Ik flikker er naast de kaas vaak ook nog brie, annanas, appel of snijworst opVanmorgen had ik er zelfs smeerkaas bij op gepleurd, smaakte best goed
Annanas is wel lekker ja, soort Hawaii pizzaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
-> KLBquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:11 schreef paultjuhhh het volgende:
HALLLO GA NAAR CUL OFZO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |