Dat vonden die mensen vast niet erg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:56 schreef Janetje het volgende:
Damn ik heb een boel mensen geknuffeld vanvond![]()
Jaloers?quote:
Mij niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:56 schreef Janetje het volgende:
Volgende keer knuffel ik jou ookquote:
Daar koop ik wat voor, bedankt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgende keer knuffel ik jou ook![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:56 schreef Janetje het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:02 schreef opgebaarde het volgende:
dat jurkje past totaal niet bij zijn ogen, om maar te zwijgen over zijn onderkleding
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis.![]()
Whatever, volgend keer beter ofzo .![]()
You makin' fun of my height?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:07 schreef Janetje het volgende:
Slaap lekker o grote Breuls!
Sleep well.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:06 schreef Breuls het volgende:
Ik ga trouwens pitten dames en heren, want ik ben best een beetje moe.
Yes Sir.quote:
weet jij een betere tent centraal in nederland dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom blijven onzinners toch maar naar de stairway gaan? Ik snap het echt niet.
Wat een kuttent inderdaad. En dan zit je ook nog Henk Westboeks zak te vullen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom blijven onzinners toch maar naar de stairway gaan? Ik snap het echt niet.
Naja, het hangt natuurlijk van je voorkeuren af, maar de Stairway zou onderaan mijn verlanglijstje staan in Utrecht.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:19 schreef remlof het volgende:
[..]
weet jij een betere tent centraal in nederland dan?
Ja en waar was je dan hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat een kuttent inderdaad. En dan zit je ook nog Henk Westboeks zak te vullen.![]()
als we met z'n tienen waren zou ik ook liever nar Belgiëgaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, het hangt natuurlijk van je voorkeuren af, maar de Stairway zou onderaan mijn verlanglijstje staan in Utrecht.
Waar ik trouwens niet goed bij nadacht toen ik zei wat ik net zei is de hoeveelheid mensen, dat beperkt de keuze wel aardig.
Hey, die heb ik ook niet gekozen he.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:26 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
als we met z'n tienen waren zou ik ook liever nar Belgiëgaan
Neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kom je morgen ook naar de POL meet?
SLAAP JE NOU NOG NIET HOBJE !?!?!?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Neeomdat ji niet op onze meet wat
![]()
ben naar een andere meet
Ik heb heul een andere tijdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[04:48] * MissHobje|afk (misshobje@2.demon.nl) Quit (Quit: whehhe OWND! you mafkees.. je dacht dat ik bleef he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |