ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als moemoe me aan je voorgesteld heeft wel.![]()
Heb je me gezien dan?quote:
ah, daar is ze!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:38 schreef paljas het volgende:
Nu kennen al 6 mensen mij.
Zij nog wel denk ik.quote:
Jammer dat die foto van mij misluktequote:
Hahaha en toch is er een foto van, die is toch van jou?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jammer dat die foto van mij misluktesiemen en paljas trapgangers
helemaal niet, geloof ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:43 schreef paljas het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik me aan jou voorgesteld?
Hmmm aangezien ik te vrolijk mezelf 100 keer ging voorstellenquote:
En sociaal gehandicapt, vergeet sociaal gehandicapt niet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:46 schreef Blivox het volgende:
Is het soms een voorwaarde om lelijk te zijn om naar die meet te komen?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:46 schreef Blivox het volgende:
Nou, ik heb toch wel een of twee lekkere wijven gezien. Hoi Skaai.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:46 schreef Blivox het volgende:
Ligt bijzonder aan de provincie en het jaartal.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:42 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Och, "gezien". Reken je copulatie tot die categorie?
nee van Herald is die, die foto van mij staat alleen SiemeN opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:44 schreef paljas het volgende:
[..]
Hahaha en toch is er een foto van, die is toch van jou?
Ja van mij dansend op het podiumquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wel een of twee lekkere wijven gezien. Hoi Skaai.
Zijn er ook filmpjes?
Drenthe, '97.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ligt bijzonder aan de provincie en het jaartal.
Waar was ik danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee van Herald is die, die foto van mij staat alleen SiemeN op
heeuh !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef -skippybal- het volgende:
M'n fiets was trouwens helemaal de kenker in getrapt toen ik terug kwam![]()
jullie keken allebei tegelijk om en toen stond op t moment supreme van de foto alleen siemen erop omdat jullie uit elkar gingenquote:
Om het wat uit te dunnen ben ik wel benieuwd naar je studie dan.quote:
lolquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jullie keken allebei tegelijk om en toen stond op t moment supreme van de foto alleen siemen erop omdat jullie uit elkar gingen
quote:
Linguïstiek?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Om het wat uit te dunnen ben ik wel benieuwd naar je studie dan.
heeeeuhquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef juiced het volgende:
Mogguh.![]()
Maar ik was al om 15:00 wakker hoor! Echttttt.
Was je zo wanhopigquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:43 schreef paljas het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik me aan jou voorgesteld?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:58 schreef MaddoxX het volgende:
Het is Sebasser zo te zien dit keer niet gelukt om de foto's van de camera te wissen!
Dan vrees ik dat je weinig indruk gemaakt hebt.quote:
Wat dacht jij dan als hij 1x aan mijn camera komt danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:58 schreef MaddoxX het volgende:
Het is Sebasser zo te zien dit keer niet gelukt om de foto's van de camera te wissen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |