Wie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb wel inside informatie dat een zekere dame zéér gecharmeerd is van een andere gast![]()
pff maak je ons lekker met mogelijk sappeige details en dan zeg je het niet... zeg dan gewoon helemaal nietsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij
Nee grapje
Ik kan het niet vertellen, het is me in vertrouwen vertelt
Voor je geruststelling, het is niet Lisannequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pff maak je ons lekker met mogelijk sappeige details en dan zeg je het niet... zeg dan gewoon helemaal niets![]()
![]()
nou ik slaap vannacht stukken beterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Voor je geruststelling, het is niet Lisanne
Haha okquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:39 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij
Nee grapje
Ik kan het niet vertellen, het is me in vertrouwen vertelt
dikke tetten jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:48 schreef Borkydude het volgende:
Dominique zegt:
ik ben echt dik hé?
10 heerlijke minuten hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef TrenTs het volgende:
Ik ben volgens mij in totaal 10 minuten geweest.Het was wel weer aardig.
dank uquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:00 schreef the_witch het volgende:
[..]
haha dame, aandachtsgeil loeder bedoel je
Hoe dat zo?quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:11 schreef Bizznitch het volgende:
Volgende keer moet PUB maar een eigen meeting organiseren
ik denk een mix ofzo van pub + onz?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]was dit geen PUB meet dan? whehe
ik denk een onz meet die uiteindelijk uitkwam op een PUB meet met een paar ONZers en Oldbiesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:17 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ik denk een mix ofzo van pub + onz?
zijn je foto's al klaar?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:11 schreef Bizznitch het volgende:
Volgende keer moet PUB maar een eigen meeting organiseren
het was gewoon een pub en onz meet in 1quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik denk een onz meet die uiteindelijk uitkwam op een PUB meet met een paar ONZers en Oldbies
Ik ook zoietsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik was om 9 uur alweer wakker![]()
respectquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik half 8quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha nja kon niet meer slapen, waarschijnlijk kwam dat omdat ik 5 minuten nadat ik ingestapt was in de auto al knockout ging tot we in assen warenquote:
Als je de dame's in kwestie had gezien had je dat niet gevraagd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:23 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Zijn er nog meisjesborsten uit BH's ontglipt?
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je de dame's in kwestie had gezien had je dat niet gevraagd.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:26 schreef Dirkh het volgende:
Als ik had geweten dat er een meet was, was ik ook gekomen
Ik geloof niet dat ik dat hoef te zijn...quote:
Hierbij zou ik graag mijn overgrootvader citeren: "Oordeelt niet over de boezem als u haar nimmer ontdaan van de kledij heeft mogen bezichtigen."quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je de dame's in kwestie had gezien had je dat niet gevraagd.
Als ik nou iets onaardigs post is het stom.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:28 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Hierbij zou ik graag mijn overgrootvader citeren: "Oordeelt niet over de boezem als u haar nimmer ontdaan van de kledij heeft mogen bezichtigen."
heb ik jou ook ontmoet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik nou iets onaardigs post is het stom.Herald vond me er al agressief en intimiderend uitzien.
maar dat was écht te kansloos voor woordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Op de PUBmeet hebben we ons stukgelachen om jou![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:26 schreef Dirkh het volgende:
Als ik had geweten dat er een meet was, was ik ook gekomen
Als moemoe me aan je voorgesteld heeft wel.quote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik nou iets onaardigs post is het stom.Herald vond me er al agressief en intimiderend uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |