Ik bedoel maar .....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda en Brian, een dubbele![]()
is hier wel op zijn plaats.
He, het gaat over Nena.![]()
Brian: Ik heb het in elk geval niet gedaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
Brian doet net of hij niet weet waar Huubs koffers zijn.
Woorden schieten te kortquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:24 schreef Charmian het volgende:
wat een vuile vuile vuile lowlife stinkende liegende rat
Helaas is die sloerie te dom om dat in te zien. Als Huub het maar op tijd doorheeft. Eigenlijk heeft hij nu al teveel over Nena verteld tegen haar. Ik hoop dat iemand hem dat nog schrijft of verteld.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:24 schreef Charmian het volgende:
wat een vuile vuile vuile lowlife stinkende liegende rat
Wil je luisteren en nu stoppen ajb ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:22 schreef Prospera het volgende:
loverscorner
what comes around goes around
[SC #9] Wanneer komt ie ?
Raar dat dit Gert niet opvaltquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je luisteren en nu stoppen ajb ?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:26 schreef Sporti het volgende:
Amanda vraagt brian heb jij de koffers van Huub welnee zegt Brian ik ben natuurlijk suspect nummer 1, dat komt omdat ik die bietiekees van Ilona ook had verstopt.
Wat een sukkel is die Amanda toch ze is bang voor alles wat met geweld te maken heeft maar zoekt wel steeds die griezel van een Brian op.
een anti-kaartenactie richting Brian in DGK zie ik wel iets in, om het naar z'n familie te richten lijkt me echt een erg slecht idee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daar er op Brain's laffe gedrag toch geen sancties zullen volgen vanuit de
GDK redactie, is het misschien een idee om hem aan te pakken waar het
WEL kan en pijn doet ........ BV een kaarten-actie richting zijn thuisfront ??
Zal het moederskindje niet blij mee zijn denk ik zomaar.
Suggesties ??
Het was zelfs leuker geweest als Brian zou zeggen: ja heb ik gedaan, goed he!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef Llewella het volgende:
Ik snap het niet, waarom is niet niet man genoeg om voor zijn daden uit te komen? Hij beweert toch eerlijk te zijn en de 'man'?
Hoe kan ie dat zichzelf nou voorhouden?
Ik ben echt te naief
jup, lijkt het tot dusver zeker op!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
A-Del is een stoker
Tegen Ilona stondtie ook al zo te liegen, gewoon echt glashard ontkennen, ik heb zo een hekel aan zulke mensen. Liegen of de waarheid verdraaien daarmee haal je het slechtste in mij naar boven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef Llewella het volgende:
Ik snap het niet, waarom is niet niet man genoeg om voor zijn daden uit te komen? Hij beweert toch eerlijk te zijn en de 'man'?
Hoe kan ie dat zichzelf nou voorhouden?
Ik ben echt te naief
Aan die vriendinnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft maar liefst 5 vriendinnen met wie ze nu op voet van haat leeft...
Goh aan wie zou dat nou liggen![]()
Vrees dat die kaarten hem dan nooit zullen bereiken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
een anti-kaartenactie richting Brian in DGK zie ik wel iets in, om het naar z'n familie te richten lijkt me echt een erg slecht idee.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:31 schreef Ebinas het volgende:
zou een mooi filmpje voor vanavond zijn.
Allemaal op de bank en toon die actie van Brian maar.
Hij klaagt toch wel eens dat hij geen filmpjes krijgt.
Nou geef hem dan zijn eigen film
Komen de vila niet inquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
een anti-kaartenactie richting Brian in DGK zie ik wel iets in, om het naar z'n familie te richten lijkt me echt een erg slecht idee.
Hier al uit hoor, kan het echt niet aanhoren. Kom maar weer op met stream 3 + 4.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:32 schreef noa84 het volgende:
Gatverdamme, dit is echt gewoon TE erg om naar te luisteren![]()
Ik ben geen Brian fan maar dit lijkt mij geen goed idee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
kijken of hij dan nog gaat ontkennen, ik denk het wel, toen Ilona aan Michel had gevraagd wie het had gedaan zattie nog om de waarheid heen te draaienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:31 schreef Ebinas het volgende:
zou een mooi filmpje voor vanavond zijn.
Allemaal op de bank en toon die actie van Brian maar.
Hij klaagt toch wel eens dat hij geen filmpjes krijgt.
Nou geef hem dan zijn eigen film
Ben benieuwd of snollie dan eindelijk snapt met wie ze aan het aanpappen is... Oh nee, Snollie en snappen gaat niet samen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
kijken of hij dan nog gaat ontkennen, ik denk het wel, toen Ilona aan Michel had gevraagd wie het had gedaan zattie nog om de waarheid heen te draaien
Ik denk het wel. Briaan zit binnen DGK op mensen te schijten die DGK hebben verlaten, daar past een tikje op de vingers van buitenaf op de man die z'n rotbek vol heeft van respect, helemaal prima in.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vrees dat die kaarten hem dan nooit zullen bereiken.
Materialistisch...hij spreekt het uit als een vies woordquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
Brian denkt dat er een type Ilona stijl (lief en materialistisch ingesteld), van ongeveer Ilona`s leeftijd komt.
Nee Brian, er komt een extravagante homo, Ilona was te matig gecast.
ow ja dat hadtie gezegd...hoe kom je er opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:35 schreef Borga het volgende:
Wanneer Breenless met de Kofferzaak wordt geconfronteerdzegt hij weer, '' Zoek in je register'' !!!!
Werken aan je doelen, en je persoonlijke groei.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat doe je daar als je het niet bent![]()
Heeft Amanda niet door.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
Brian verraadt zichzelf een beetje.
Oei dat is wel erg passendquote:Arme Brian kan er niets aan doen dat hij zo is, het ziektebeeld dat echt bestaat lijkt voor hem geschreven.
Pseudologia fantastica, (grieks: pseudo - vals logos - spreken, woorden) ook wel (eigenlijk onjuist) genoemd pseudologica fantastica of Confabulatie, is een psychische ziekte waarbij herinneringsvervalsingen zodanig een eigen leven gaan leiden, dat ze duidelijk niet meer overeenkomen met de waarheid. Voor de lijder is het echter wel waarheid, hij gelooft erin en zal heftig zijn eigen onwaarheden bevestigen en verdedigen.
shit ze hebben er een naam voorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef schizolientje het volgende:
Arme Brian kan er niets aan doen dat hij zo is, het ziektebeeld dat echt bestaat lijkt voor hem geschreven.
Pseudologia fantastica, (grieks: pseudo - vals logos - spreken, woorden) ook wel (eigenlijk onjuist) genoemd pseudologica fantastica of Confabulatie, is een psychische ziekte waarbij herinneringsvervalsingen zodanig een eigen leven gaan leiden, dat ze duidelijk niet meer overeenkomen met de waarheid. Voor de lijder is het echter wel waarheid, hij gelooft erin en zal heftig zijn eigen onwaarheden bevestigen en verdedigen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef schizolientje het volgende:
Arme Brian kan er niets aan doen dat hij zo is, het ziektebeeld dat echt bestaat lijkt voor hem geschreven.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:39 schreef Ecila111 het volgende:
"Strijden zonder te winnen" zal Brian bedoelen.
yep om een uur of 5 stondtie op en had zijn jas aan DGK-Redactie sliep helaas dus geen idee wat hij in minimaal een kwartier gedaan heeftquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
Zal Brian dan toch vanacht nog meer met Huub zijn koffers hebben gedaan?
Jammer dat de camera's hem niet hebben gevolgd.
Ik hoop dat DGK-Redactie Brian zijn tenten besteld en brian daar een weekje laat slapen.
Wat is het verschil tussen een Nederlands en Antilliaans ratjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze moeten de beelden van dat gappende Antilliaanse ratje gewoon ff aan iedereen laten zien straks...
Ik neem toch aan dat er wel een recorder meeloopt tochquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
yep om een uur of 5 stondtie op en had zijn jas aan DGK-Redactie sliep helaas dus geen idee wat hij in minimaal een kwartier gedaan heeft
Zou die ze over de schutting gegooid hebben ? Hij had het erover dat ze misschien wel in een auto buiten de villa waren......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
yep om een uur of 5 stondtie op en had zijn jas aan DGK-Redactie sliep helaas dus geen idee wat hij in minimaal een kwartier gedaan heeft
ik weet niet of alle camera's aanblijven, op de streams werd hij in ieder geval niet gevolgdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat er wel een recorder meeloopt toch![]()
Hi schatquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:01 schreef Prospera het volgende:
Leandra kan je mijn posts nog even online zetten?
Hi Leandra![]()
Ze willen juist deze week een wet aanmaken om sex met dieren te verbiedenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:41 schreef bunnyma het volgende:
Waarom neem je geen huisdier"? vraagt Amanda aan Brian als hij het weer over sex heeft en veel warmte wil geven....koetsie...koetsie...koetsie
Dat soort streken mag wel keihard aangepakt worden. Van andermans eigendom heeft die idioot af te blijven. CP is onderdeel van het spel, maar koffers moet hij met zijn poten afblijven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:42 schreef Ashley1 het volgende:
Zou Brainlees die koffers vandaag misschien over het hek gegooit hebben naar buiten de villa?
Omdat ie zo zegt dat het misschien van het terein af is en hij vannacht bezig is geweest.
De willen geen voorkeur laten blijken denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik snap niet dat die DGK-redactie niet gewoon die koffers voor de deur zet en aanbelt. Daar heeft Brian zeker de ziekte in. Het lijkt wel of die redactie ook bang is voor Brian. Over de rand met die gast zeg ik...
140 plus dagen geen sex zei hij net ..... dus ook niet met Nenaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:43 schreef Black_king het volgende:
Al die kleine dingetjes die hij gedaan heeft voor haar, maar Brian bleef maar geen sex krijgen....
Eensch, als het waar is, zal er een sanctie voor hem inzitten, vermoed ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat soort streken mag wel keihard aangepakt worden. Van andermans eigendom heeft die idioot af te blijven. CP is onderdeel van het spel, maar koffers moet hij met zijn poten afblijven.
zei hij dat tegen amanda? niet dat die daar verder een link tussen kan leggen maar tochquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
140 plus dagen geen sex zei hij net ..... dus ook niet met Nena![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:40 schreef CARLAK het volgende:
Nog 10 minuten en we krijgen er weer 2 streams bij
Hadden ze ook naar een kibboets kunnen gaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Werken aan je doelen, en je persoonlijke groei.
Maar ben ik dan zo pro Huub???quote:De willen geen voorkeur laten blijken denk ik.
nou ja zij hadden gisteravond gezegd dat Huub en Bart moesten gaan zoeken, ik denk dat ze uitzijn op 'tv maken' en dat Huub Brainless ermee gaat confronteren. Alleen het vervelende voor hun is dat Huubje nu liever slaaptquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik snap niet dat die DGK-redactie niet gewoon die koffers voor de deur zet en aanbelt. Daar heeft Brian zeker de ziekte in. Het lijkt wel of die redactie ook bang is voor Brian. Over de rand met die gast zeg ik...
Vind ik ook. Die gast komt overal mee weg en dat weet ie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat soort streken mag wel keihard aangepakt worden. Van andermans eigendom heeft die idioot af te blijven. CP is onderdeel van het spel, maar koffers moet hij met zijn poten afblijven.
http://www.youtube.com/watch?v=IoWiz4Ao7P0quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
Zou die ze over de schutting gegooid hebben ? Hij had het erover dat ze misschien wel in een auto buiten de villa waren......![]()
Er zijn goede manier om Brian het verschil tussen een kiwi en een courgette te laten leren kennen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:45 schreef bunnyma het volgende:
Brian: "courgette, is een soort kiwi".![]()
Hoeft ook niet, ze kunnen ermee duidelijk maken dat ze er niet gediend zijn dat er met andermans spullen gesmeten wordtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De willen geen voorkeur laten blijken denk ik.
Als ze pijpt praat ze niet hè (mag je hopen)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap die vriend van Amanda ook niet. Als je dat mens toch één keer hebt horen praten, dan kun je het daar toch nooit meer opOnvoorstelbaar dat hij dat blijkbaar wel kan.
zukini zei hijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:45 schreef bunnyma het volgende:
Nope, hij bestelt gewoon nieuwe...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:47 schreef raggende_annie het volgende:
zou huub zich op t moment ook maar het kleinste beetje druk maken dat ie z'n spullen niet heeft?
Welk gedeelte van de tuin bevindt zich achter de heg waar ze overheen gaan? Ik weet nog steeds niet hoe het in elkaar zit daar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=IoWiz4Ao7P0
"Oprotten" hoor ik hem nog zeggen. Die actie van Brian moet echt keihard aangepakt worden wat mij betreft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
maar hier gooit ie ze gewoon in de struiken. dat was gisteravond. jammer trouwens dat ie niet op z'n gezicht ligt daar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat filmpje is meesterlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian: lingerie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef Tissik het volgende:
Die twee hebben echt alle gevoel van realiteit verloren.
Hebben ze waarschijnlijk nooit gehad.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef Tissik het volgende:
Die twee hebben echt alle gevoel van realiteit verloren.
Wat mij betreft krijgt dit nog een staartje, dat kan toch eigenlijk niet uitblijvenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Oprotten" hoor ik hem nog zeggen. Die actie van Brian moet echt keihard aangepakt worden wat mij betreft.
Dit kunnen ze echt niet zomaar gaan toestaan. Als ze een trapje van Huub al bijna voldoende vinden om hem eruit te zetten, dan moet Brian wat mij betreft nu helemaal die villa uit worden geflikkerd.
zou lachen zijn als daarachter gewoon een terras zit waar huub iedere dag ff 'n sigaretje gaat rokenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Welk gedeelte van de tuin bevindt zich achter de heg waar ze overheen gaan? Ik weet nog steeds niet hoe het in elkaar zit daar.![]()
Als ie heeft gezegd "courgette, een soort zukini" dan is het nog erger..... zukini = courgettequote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:48 schreef Charmian het volgende:
zukini zei hij
ja idd hij is er vannacht nog uit geweest heeft ie ze toen niet verplaatst?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
maar hier gooit ie ze gewoon in de struiken. dat was gisteravond. jammer trouwens dat ie niet op z'n gezicht ligt daar.
Nee, haar pimp...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
Ze wil nu lingerie en schoenen gaan ontwerpen. Brain is haar loopbaanbegeleider.
Intussen heel stoer kijkend, waardoor hij Amanda laat weten dat hij wel de persoon achter deze geweldig stoere en gedurfde actie is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat filmpje is meesterlijkEn die sukkel zit nu glashard te beweren dat hij er niets mee te maken heeft
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
Zou die ze over de schutting gegooid hebben ? Hij had het erover dat ze misschien wel in een auto buiten de villa waren......![]()
Als je op het filmpje kijkt, klopt het dat de koffers buiten de villa zijn ..... Die bosjes vormen de begrenzing met het terrein van de buren, de houtzagerij. Hij gooit ze over de bosjesrand en dus mag Huub daar niet komen om ze op te halen, want hij mag het terrein van de villa niet verlaten.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
als ie ze echt in de vijver heeft gemikt komt huub ze wel tegen zodra het alcoholverbod om isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:52 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ja idd hij is er vannacht nog uit geweest heeft ie ze toen niet verplaatst?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:49 schreef noa84 het volgende:
Snollie als stijlicoon...
Ze hebben overal gezocht vannacht, zijn zelfs het dak op geweest vertelde Huub even geleden aan Amanda. Ik denk echt dat ze buiten 'hun' terrein liggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:51 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
zou lachen zijn als daarachter gewoon een terras zit waar huub iedere dag ff 'n sigaretje gaat roken
dat zou kunnen maar dat was iig niet op de streams volgens de nachtbrakers hier, alleen gerommel was te horen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:52 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
ja idd hij is er vannacht nog uit geweest heeft ie ze toen niet verplaatst?
Die gast is behoorlijk snel aan het doordraaienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Intussen heel stoer kijkend, waardoor hij Amanda laat weten dat hij wel de persoon achter deze geweldig stoere en gedurfde actie is.
Dan is het helemaal idioot dat de redactie niet ingrijpt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Als je op het filmpje kijkt, klopt het dat de koffers buiten de villa zijn ..... Die bosjes vormen de begrenzing met het terrein van de buren, de houtzagerij. Hij gooit ze over de bosrand en dus mag Huub daar niet komen om ze op te halen, want hij mag het terrein van de villa niet verlaten.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Silicone Shoes
En ook meteen een lingerie lijn:
Amanda Underwear ... now every woman can be a cheap ho!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die 2 kunnen beter naar een sociale werkplaats
Ach, hij maakt Amoebe nu ook wijs dat ze als volwaardig model aan de slag kanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:45 schreef bunnyma het volgende:
Dat kun je die lui die daar ook werken absoluut niet aandoen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die 2 kunnen beter naar een sociale werkplaats
Wat wij zien ziet de redaktie ook, ik mag toch aannemen dat ze de koffers onmiddellijk vd straat hebben gepluktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze hebben overal gezocht vannacht, zijn zelfs het dak op geweest vertelde Huub even geleden aan Amanda. Ik denk echt dat ze buiten 'hun' terrein liggen.
Ok hier mag dan wel een sanctie op wat het is gewoon triestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Als je op het filmpje kijkt, klopt het dat de koffers buiten de villa zijn ..... Die bosjes vormen de begrenzing met het terrein van de buren, de houtzagerij. Hij gooit ze over de bosrand en dus mag Huub daar niet komen om ze op te halen, want hij mag het terrein van de villa niet verlaten.
quote:
Maar ze kunnen wel lekker levelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kun je die lui die daar ook werken absoluut niet aandoen.
Kijk, dáar hebben we wat aan! Dit moet dus duidelijk een sanctie voor Brian betekenen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Hé, 't is Brian! Laat maar bakken!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef Ruudjem het volgende:
hoe lang ligt die gast al onder de zonnebank , kan niet goed zijn
Dat ingrijpen moet toch heel simpel zijn: "Braajen, ga jij ff heel snel Huub zijn koffers halen bij de buren! O enne Braajen, gooi ze dan weer ff naar de goede kant van de heg, zelf mag je meteen door naar huis want je mag het terrein niet verlaten."quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het helemaal idioot dat de redactie niet ingrijpt.
Hey inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef Ruudjem het volgende:
hoe lang ligt die gast al onder de zonnebank , kan niet goed zijn
haha daar heb je een punt!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Hé, 't is Brian! Laat maar bakken!
Huub nodigt twee klerenkast van vriendjes uit en die flikkeren samen Brian over diezelfde heg heenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kijk, dáar hebben we wat aan! Dit moet dus duidelijk een sanctie voor Brian betekenen!
Maar ik snap de redactie wel dat ze eerst Huub z'n reactie af willen wachten.![]()
Wibra of C&A, naast J style. Pabo vind ik toch echt te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Shit, je hebt me door.
Bestaande lingerieketens bereiken, ik zou vooral beginnen bij de Pabo!
En dan nog de zus van Amanda binnen halen, kan die alvast aan de slag in de buitenwereld met broer Brian.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef noa84 het volgende:
Het is duidelijk dat Loverboy vaker op deze manier tegen vrouwen praat...
Als ze al buiten het gedeelte zijn waar de bewoners mogen komen (lijkt me niet dat de bosjes daar zo magertjes zijn) dan zijn ze gewoon op het gedeelte waar de redactie zit, hij liep immers de gameroom uit en die komt uit op de tuin en niet op de oprit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik kan alleen maar bedenken, dat ze een initieele actie van Huub willen zien - een soort start-de-rel-zelf houding.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het helemaal idioot dat de redactie niet ingrijpt.
Ze blijven Amanda volgen, ik wil Huub en Syl.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef raggende_annie het volgende:
wat zouden die andere in vredesnaam aan t doen zijn als dit het meest interessante is wat ze kunnen laten zien
Weet niet wat voor model ze voor ogen hebben...zoiets als Doutzen Kroes zekerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, hij maakt Amoebe nu ook wijs dat ze als volwaardig model aan de slag kan![]()
Zo ging het ook met Natasia`s verjaardagsfeest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:59 schreef choepachoep het volgende:
mijn god. brian roept gewoon wat elk meisje van vier wilt horen en tata: amanda vind het leuk...
Maak me gek!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub nodigt twee klerenkast van vriendjes uit en die flikkeren samen Brian over diezelfde heg heen
De redactie zit aan de andere kant .... dit is links (vanaf het Gouden Hek gezien) en de redactie zit rechts ......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze al buiten het gedeelte zijn waar de bewoners mogen komen (lijkt me niet dat de bosjes daar zo magertjes zijn) dan zijn ze gewoon op het gedeelte waar de redactie zit, hij liep immers de gameroom uit en die komt uit op de tuin en niet op de oprit.
Gooi je daarvandaan iets over de bosjes dan kom je uit bij het gedeelte waar de redactie zit, zie ook het backstagefilmpje, er zijn bij de oprit een gat in de heg waardoor ze naar "achter" lopen.
Het ligt dus niet bij de houtzagerij.
Ik zou het helemaal niet leuk vinden als een man zegt dat ik schoenen zou moeten ontwerpen of dat ik zondagse lingerie moet ontwerpen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:59 schreef choepachoep het volgende:
Ik vind dit echt een van de meest legendarisch domme conversaties sinds ik de Gouden Kooi kijk.
ik dacht ik log dus maar weer eens in...
mijn god. brian roept gewoon wat elk meisje van vier wilt horen en tata: amanda vind het leuk...
En Huubje kennende gaat hij wel actie voeren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kijk, dáar hebben we wat aan! Dit moet dus duidelijk een sanctie voor Brian betekenen!
Maar ik snap de redactie wel dat ze eerst Huub z'n reactie af willen wachten.![]()
Ja, er zijn overdag dan wel twee streams, maar er wordt altijd maar 1 onderwerp gevolgd. Geen keuze dus meer...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze blijven Amanda volgen, ik wil Huub en Syl.![]()
ah daar zijn ze al. niks gezegd dusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef raggende_annie het volgende:
dacht dat dit het moment was waarop de andere 2 streams ook nutiige dingen gingen laten zien ipv een oprit en een vijver met op de achtergrond een vogel-cdtje
In een Antilliaans ratje gaan meer bolletjes..........quote:Wat is het verschil tussen een Nederlands en Antilliaans ratje![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet leuk vinden als een man zegt dat ik schoenen zou moeten ontwerpen of dat ik zondagse lingerie moet ontwerpen.
Het wordt pas leuk als die zegt:"Hier, heb je mijn creditcard. Ga maar schoenen kopen ipv ontwerpen en koop ook nog wat leuke setjes als je toch bezig bent."
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
En intussen blijft Amanda lekker voorover buigen om zo 'mooie plaatjes' voor de camera's te maken.
Ja, ik hoop toch echt dat ie zich dat realiseertquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef Darklight het volgende:
Huub moet helemaal niet met Amanda omgaan
Die lult toch alles door aan Brain
Goddank net op tijd, kon het niet meer aanhoren.quote:
Dat doet Rogier toch ook volgens Snollie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet leuk vinden als een man zegt dat ik schoenen zou moeten ontwerpen of dat ik zondagse lingerie moet ontwerpen.
Het wordt pas leuk als die zegt:"Hier, heb je mijn creditcard. Ga maar schoenen kopen ipv ontwerpen en koop ook nog wat leuke setjes als je toch bezig bent."
Geweldig toch!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef demins het volgende:
Alles lijkt in de villa ook bereikt te kunnen worden door middel van een cursus!![]()
Denk dat het meer in jouw hoofd zit dan dat zij zich daarvan bewust isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
En intussen blijft Amanda lekker voorover buigen om zo 'mooie plaatjes' voor de camera's te maken.
ja hij kijkt recht met zn ratteoogjes in de UV stralingquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef Gigageil het volgende:
Hopen dat Braaiin straks van die zonnebankogen heeft.......![]()
Laat maar, jij hebt kennelijk een ander idee waar de gameroom zit t.o.v. van de tuin dan ik, de slaapkamer (deur naast Natasia dr bed) komt uit op de oprit (links van de deur), de gameroom komt uit op de tuin (links van de vijver)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie zit aan de andere kant .... dit is links (vanaf het Gouden Hek gezien) en de redactie zit rechts ......
Dat 'gat' is de overkant van de kiezelsteen-oprit.
Denk je dat echt? Dat iemand zo'n shirtje aantrekt zonder zich daarvan bewust te zijn?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat het meer in jouw hoofd zit dan dat zij zich daarvan bewust is
Dan kan ze hen op een weegschaal leggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet Rogier toch ook volgens Snollie?
Maakt niet uit hoe ze zit, rechtop voorover de snit vh tuniekje is gewoon zodanig dat ze altijd een decolletee heeft...quote:
is er nergens een plattegrondje te vinden van dat huis?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat maar, jij hebt kennelijk een ander idee waar de gameroom zit t.o.v. van de tuin dan ik, de slaapkamer (deur naast Natasia dr bed) komt uit op de oprit (links van de deur), de gameroom komt uit op de tuin (links van het zwembad)
De redactie zit vanaf het hek gezien rechts.
De worp die Brian maakte was dan ook niet vanaf het hek te zien maar vanuit de tuin...
De glazen deur (links van de voordeur) is de 'oude' garage en is nu de gameroom.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat maar, jij hebt kennelijk een ander idee waar de gameroom zit t.o.v. van de tuin dan ik, de slaapkamer (deur naast Natasia dr bed) komt uit op de oprit (links van de deur), de gameroom komt uit op de tuin (links van het zwembad)
De redactie zit vanaf het hek gezien rechts.
De worp die Brian maakte was dan ook niet vanaf het hek te zien maar vanuit de tuin...
Ja hoor, misschien niet toen ze ze net had maar op den duur weet je toch niet meer beter.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat iemand zo'n shirtje aantrekt zonder zich daarvan bewust te zijn?
Ja achter de struik. fake dubbel D.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat hij de strijd om de koffers helemaal niet aangaat. En hij vraagt zich af of hij de strijd moet aangaan om die fake dubbel D
Nu pas?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:09 schreef DutchSannie het volgende:
Lees al jaren mee op FOK (alle BB's en DGK) en de terugkeer vn Huub was voor mij een reden om eindelijk een user aan te maken:)
GO HUUB!!!
Wat heb ik genoten gisteren, echt fantastisch!!!!
Hoop dat het nog mooie beelden op gaat leveren en dat hij de rat en zdngmw echt hard gaat aanpakken, nog nooit zulke mensen ontmoet irl (gelukkig maar), kan niet hard genoeg zijn wat mij betreft
Ennuuh ik blijf genieten van al jullie opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |