quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet leuk vinden als een man zegt dat ik schoenen zou moeten ontwerpen of dat ik zondagse lingerie moet ontwerpen.
Het wordt pas leuk als die zegt:"Hier, heb je mijn creditcard. Ga maar schoenen kopen ipv ontwerpen en koop ook nog wat leuke setjes als je toch bezig bent."
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
En intussen blijft Amanda lekker voorover buigen om zo 'mooie plaatjes' voor de camera's te maken.
Ja, ik hoop toch echt dat ie zich dat realiseertquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef Darklight het volgende:
Huub moet helemaal niet met Amanda omgaan
Die lult toch alles door aan Brain
Goddank net op tijd, kon het niet meer aanhoren.quote:
Dat doet Rogier toch ook volgens Snollie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet leuk vinden als een man zegt dat ik schoenen zou moeten ontwerpen of dat ik zondagse lingerie moet ontwerpen.
Het wordt pas leuk als die zegt:"Hier, heb je mijn creditcard. Ga maar schoenen kopen ipv ontwerpen en koop ook nog wat leuke setjes als je toch bezig bent."
Geweldig toch!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef demins het volgende:
Alles lijkt in de villa ook bereikt te kunnen worden door middel van een cursus!![]()
Denk dat het meer in jouw hoofd zit dan dat zij zich daarvan bewust isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
En intussen blijft Amanda lekker voorover buigen om zo 'mooie plaatjes' voor de camera's te maken.
ja hij kijkt recht met zn ratteoogjes in de UV stralingquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef Gigageil het volgende:
Hopen dat Braaiin straks van die zonnebankogen heeft.......![]()
Laat maar, jij hebt kennelijk een ander idee waar de gameroom zit t.o.v. van de tuin dan ik, de slaapkamer (deur naast Natasia dr bed) komt uit op de oprit (links van de deur), de gameroom komt uit op de tuin (links van de vijver)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie zit aan de andere kant .... dit is links (vanaf het Gouden Hek gezien) en de redactie zit rechts ......
Dat 'gat' is de overkant van de kiezelsteen-oprit.
Denk je dat echt? Dat iemand zo'n shirtje aantrekt zonder zich daarvan bewust te zijn?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat het meer in jouw hoofd zit dan dat zij zich daarvan bewust is
Dan kan ze hen op een weegschaal leggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet Rogier toch ook volgens Snollie?
Maakt niet uit hoe ze zit, rechtop voorover de snit vh tuniekje is gewoon zodanig dat ze altijd een decolletee heeft...quote:
is er nergens een plattegrondje te vinden van dat huis?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat maar, jij hebt kennelijk een ander idee waar de gameroom zit t.o.v. van de tuin dan ik, de slaapkamer (deur naast Natasia dr bed) komt uit op de oprit (links van de deur), de gameroom komt uit op de tuin (links van het zwembad)
De redactie zit vanaf het hek gezien rechts.
De worp die Brian maakte was dan ook niet vanaf het hek te zien maar vanuit de tuin...
De glazen deur (links van de voordeur) is de 'oude' garage en is nu de gameroom.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat maar, jij hebt kennelijk een ander idee waar de gameroom zit t.o.v. van de tuin dan ik, de slaapkamer (deur naast Natasia dr bed) komt uit op de oprit (links van de deur), de gameroom komt uit op de tuin (links van het zwembad)
De redactie zit vanaf het hek gezien rechts.
De worp die Brian maakte was dan ook niet vanaf het hek te zien maar vanuit de tuin...
Ja hoor, misschien niet toen ze ze net had maar op den duur weet je toch niet meer beter.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat iemand zo'n shirtje aantrekt zonder zich daarvan bewust te zijn?
Ja achter de struik. fake dubbel D.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat hij de strijd om de koffers helemaal niet aangaat. En hij vraagt zich af of hij de strijd moet aangaan om die fake dubbel D
Nu pas?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:09 schreef DutchSannie het volgende:
Lees al jaren mee op FOK (alle BB's en DGK) en de terugkeer vn Huub was voor mij een reden om eindelijk een user aan te maken:)
GO HUUB!!!
Wat heb ik genoten gisteren, echt fantastisch!!!!
Hoop dat het nog mooie beelden op gaat leveren en dat hij de rat en zdngmw echt hard gaat aanpakken, nog nooit zulke mensen ontmoet irl (gelukkig maar), kan niet hard genoeg zijn wat mij betreft
Ennuuh ik blijf genieten van al jullie opmerkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |