Hé, 't is Brian! Laat maar bakken!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef Ruudjem het volgende:
hoe lang ligt die gast al onder de zonnebank , kan niet goed zijn
Dat ingrijpen moet toch heel simpel zijn: "Braajen, ga jij ff heel snel Huub zijn koffers halen bij de buren! O enne Braajen, gooi ze dan weer ff naar de goede kant van de heg, zelf mag je meteen door naar huis want je mag het terrein niet verlaten."quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het helemaal idioot dat de redactie niet ingrijpt.
Hey inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef Ruudjem het volgende:
hoe lang ligt die gast al onder de zonnebank , kan niet goed zijn
haha daar heb je een punt!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Hé, 't is Brian! Laat maar bakken!
Huub nodigt twee klerenkast van vriendjes uit en die flikkeren samen Brian over diezelfde heg heenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kijk, dáar hebben we wat aan! Dit moet dus duidelijk een sanctie voor Brian betekenen!
Maar ik snap de redactie wel dat ze eerst Huub z'n reactie af willen wachten.![]()
Wibra of C&A, naast J style. Pabo vind ik toch echt te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Shit, je hebt me door.
Bestaande lingerieketens bereiken, ik zou vooral beginnen bij de Pabo!
En dan nog de zus van Amanda binnen halen, kan die alvast aan de slag in de buitenwereld met broer Brian.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef noa84 het volgende:
Het is duidelijk dat Loverboy vaker op deze manier tegen vrouwen praat...
Als ze al buiten het gedeelte zijn waar de bewoners mogen komen (lijkt me niet dat de bosjes daar zo magertjes zijn) dan zijn ze gewoon op het gedeelte waar de redactie zit, hij liep immers de gameroom uit en die komt uit op de tuin en niet op de oprit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je op het filmpje kijkt, klopt het dat de koffers buiten de villa zijn ..... Die bosjes vormen de begrenzing met het terrein van de buren, de houtzagerij. Hij gooit ze over de bosrand en dus mag Huub daar niet komen om ze op te halen, want hij mag het terrein van de villa niet verlaten.
Ik kan alleen maar bedenken, dat ze een initieele actie van Huub willen zien - een soort start-de-rel-zelf houding.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het helemaal idioot dat de redactie niet ingrijpt.
Ze blijven Amanda volgen, ik wil Huub en Syl.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef raggende_annie het volgende:
wat zouden die andere in vredesnaam aan t doen zijn als dit het meest interessante is wat ze kunnen laten zien
Weet niet wat voor model ze voor ogen hebben...zoiets als Doutzen Kroes zekerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, hij maakt Amoebe nu ook wijs dat ze als volwaardig model aan de slag kan![]()
Zo ging het ook met Natasia`s verjaardagsfeest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:59 schreef choepachoep het volgende:
mijn god. brian roept gewoon wat elk meisje van vier wilt horen en tata: amanda vind het leuk...
Maak me gek!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub nodigt twee klerenkast van vriendjes uit en die flikkeren samen Brian over diezelfde heg heen
De redactie zit aan de andere kant .... dit is links (vanaf het Gouden Hek gezien) en de redactie zit rechts ......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze al buiten het gedeelte zijn waar de bewoners mogen komen (lijkt me niet dat de bosjes daar zo magertjes zijn) dan zijn ze gewoon op het gedeelte waar de redactie zit, hij liep immers de gameroom uit en die komt uit op de tuin en niet op de oprit.
Gooi je daarvandaan iets over de bosjes dan kom je uit bij het gedeelte waar de redactie zit, zie ook het backstagefilmpje, er zijn bij de oprit een gat in de heg waardoor ze naar "achter" lopen.
Het ligt dus niet bij de houtzagerij.
Ik zou het helemaal niet leuk vinden als een man zegt dat ik schoenen zou moeten ontwerpen of dat ik zondagse lingerie moet ontwerpen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:59 schreef choepachoep het volgende:
Ik vind dit echt een van de meest legendarisch domme conversaties sinds ik de Gouden Kooi kijk.
ik dacht ik log dus maar weer eens in...
mijn god. brian roept gewoon wat elk meisje van vier wilt horen en tata: amanda vind het leuk...
En Huubje kennende gaat hij wel actie voeren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kijk, dáar hebben we wat aan! Dit moet dus duidelijk een sanctie voor Brian betekenen!
Maar ik snap de redactie wel dat ze eerst Huub z'n reactie af willen wachten.![]()
Ja, er zijn overdag dan wel twee streams, maar er wordt altijd maar 1 onderwerp gevolgd. Geen keuze dus meer...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze blijven Amanda volgen, ik wil Huub en Syl.![]()
ah daar zijn ze al. niks gezegd dusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef raggende_annie het volgende:
dacht dat dit het moment was waarop de andere 2 streams ook nutiige dingen gingen laten zien ipv een oprit en een vijver met op de achtergrond een vogel-cdtje
In een Antilliaans ratje gaan meer bolletjes..........quote:Wat is het verschil tussen een Nederlands en Antilliaans ratje![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet leuk vinden als een man zegt dat ik schoenen zou moeten ontwerpen of dat ik zondagse lingerie moet ontwerpen.
Het wordt pas leuk als die zegt:"Hier, heb je mijn creditcard. Ga maar schoenen kopen ipv ontwerpen en koop ook nog wat leuke setjes als je toch bezig bent."
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
En intussen blijft Amanda lekker voorover buigen om zo 'mooie plaatjes' voor de camera's te maken.
Ja, ik hoop toch echt dat ie zich dat realiseertquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef Darklight het volgende:
Huub moet helemaal niet met Amanda omgaan
Die lult toch alles door aan Brain
Goddank net op tijd, kon het niet meer aanhoren.quote:
Dat doet Rogier toch ook volgens Snollie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet leuk vinden als een man zegt dat ik schoenen zou moeten ontwerpen of dat ik zondagse lingerie moet ontwerpen.
Het wordt pas leuk als die zegt:"Hier, heb je mijn creditcard. Ga maar schoenen kopen ipv ontwerpen en koop ook nog wat leuke setjes als je toch bezig bent."
Geweldig toch!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:02 schreef demins het volgende:
Alles lijkt in de villa ook bereikt te kunnen worden door middel van een cursus!![]()
Denk dat het meer in jouw hoofd zit dan dat zij zich daarvan bewust isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
En intussen blijft Amanda lekker voorover buigen om zo 'mooie plaatjes' voor de camera's te maken.
ja hij kijkt recht met zn ratteoogjes in de UV stralingquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef Gigageil het volgende:
Hopen dat Braaiin straks van die zonnebankogen heeft.......![]()
Laat maar, jij hebt kennelijk een ander idee waar de gameroom zit t.o.v. van de tuin dan ik, de slaapkamer (deur naast Natasia dr bed) komt uit op de oprit (links van de deur), de gameroom komt uit op de tuin (links van de vijver)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De redactie zit aan de andere kant .... dit is links (vanaf het Gouden Hek gezien) en de redactie zit rechts ......
Dat 'gat' is de overkant van de kiezelsteen-oprit.
Denk je dat echt? Dat iemand zo'n shirtje aantrekt zonder zich daarvan bewust te zijn?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat het meer in jouw hoofd zit dan dat zij zich daarvan bewust is
Dan kan ze hen op een weegschaal leggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet Rogier toch ook volgens Snollie?
Maakt niet uit hoe ze zit, rechtop voorover de snit vh tuniekje is gewoon zodanig dat ze altijd een decolletee heeft...quote:
is er nergens een plattegrondje te vinden van dat huis?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat maar, jij hebt kennelijk een ander idee waar de gameroom zit t.o.v. van de tuin dan ik, de slaapkamer (deur naast Natasia dr bed) komt uit op de oprit (links van de deur), de gameroom komt uit op de tuin (links van het zwembad)
De redactie zit vanaf het hek gezien rechts.
De worp die Brian maakte was dan ook niet vanaf het hek te zien maar vanuit de tuin...
De glazen deur (links van de voordeur) is de 'oude' garage en is nu de gameroom.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat maar, jij hebt kennelijk een ander idee waar de gameroom zit t.o.v. van de tuin dan ik, de slaapkamer (deur naast Natasia dr bed) komt uit op de oprit (links van de deur), de gameroom komt uit op de tuin (links van het zwembad)
De redactie zit vanaf het hek gezien rechts.
De worp die Brian maakte was dan ook niet vanaf het hek te zien maar vanuit de tuin...
Ja hoor, misschien niet toen ze ze net had maar op den duur weet je toch niet meer beter.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat iemand zo'n shirtje aantrekt zonder zich daarvan bewust te zijn?
Ja achter de struik. fake dubbel D.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat hij de strijd om de koffers helemaal niet aangaat. En hij vraagt zich af of hij de strijd moet aangaan om die fake dubbel D
Nu pas?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:09 schreef DutchSannie het volgende:
Lees al jaren mee op FOK (alle BB's en DGK) en de terugkeer vn Huub was voor mij een reden om eindelijk een user aan te maken:)
GO HUUB!!!
Wat heb ik genoten gisteren, echt fantastisch!!!!
Hoop dat het nog mooie beelden op gaat leveren en dat hij de rat en zdngmw echt hard gaat aanpakken, nog nooit zulke mensen ontmoet irl (gelukkig maar), kan niet hard genoeg zijn wat mij betreft
Ennuuh ik blijf genieten van al jullie opmerkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |