Ik bedoel maar .....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda en Brian, een dubbele![]()
is hier wel op zijn plaats.
He, het gaat over Nena.![]()
Brian: Ik heb het in elk geval niet gedaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
Brian doet net of hij niet weet waar Huubs koffers zijn.
Woorden schieten te kortquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:24 schreef Charmian het volgende:
wat een vuile vuile vuile lowlife stinkende liegende rat
Helaas is die sloerie te dom om dat in te zien. Als Huub het maar op tijd doorheeft. Eigenlijk heeft hij nu al teveel over Nena verteld tegen haar. Ik hoop dat iemand hem dat nog schrijft of verteld.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:24 schreef Charmian het volgende:
wat een vuile vuile vuile lowlife stinkende liegende rat
Wil je luisteren en nu stoppen ajb ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:22 schreef Prospera het volgende:
loverscorner
what comes around goes around
[SC #9] Wanneer komt ie ?
Raar dat dit Gert niet opvaltquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je luisteren en nu stoppen ajb ?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:26 schreef Sporti het volgende:
Amanda vraagt brian heb jij de koffers van Huub welnee zegt Brian ik ben natuurlijk suspect nummer 1, dat komt omdat ik die bietiekees van Ilona ook had verstopt.
Wat een sukkel is die Amanda toch ze is bang voor alles wat met geweld te maken heeft maar zoekt wel steeds die griezel van een Brian op.
een anti-kaartenactie richting Brian in DGK zie ik wel iets in, om het naar z'n familie te richten lijkt me echt een erg slecht idee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daar er op Brain's laffe gedrag toch geen sancties zullen volgen vanuit de
GDK redactie, is het misschien een idee om hem aan te pakken waar het
WEL kan en pijn doet ........ BV een kaarten-actie richting zijn thuisfront ??
Zal het moederskindje niet blij mee zijn denk ik zomaar.
Suggesties ??
Het was zelfs leuker geweest als Brian zou zeggen: ja heb ik gedaan, goed he!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef Llewella het volgende:
Ik snap het niet, waarom is niet niet man genoeg om voor zijn daden uit te komen? Hij beweert toch eerlijk te zijn en de 'man'?
Hoe kan ie dat zichzelf nou voorhouden?
Ik ben echt te naief
jup, lijkt het tot dusver zeker op!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
A-Del is een stoker
Tegen Ilona stondtie ook al zo te liegen, gewoon echt glashard ontkennen, ik heb zo een hekel aan zulke mensen. Liegen of de waarheid verdraaien daarmee haal je het slechtste in mij naar boven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef Llewella het volgende:
Ik snap het niet, waarom is niet niet man genoeg om voor zijn daden uit te komen? Hij beweert toch eerlijk te zijn en de 'man'?
Hoe kan ie dat zichzelf nou voorhouden?
Ik ben echt te naief
Aan die vriendinnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft maar liefst 5 vriendinnen met wie ze nu op voet van haat leeft...
Goh aan wie zou dat nou liggen![]()
Vrees dat die kaarten hem dan nooit zullen bereiken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
een anti-kaartenactie richting Brian in DGK zie ik wel iets in, om het naar z'n familie te richten lijkt me echt een erg slecht idee.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:31 schreef Ebinas het volgende:
zou een mooi filmpje voor vanavond zijn.
Allemaal op de bank en toon die actie van Brian maar.
Hij klaagt toch wel eens dat hij geen filmpjes krijgt.
Nou geef hem dan zijn eigen film
Komen de vila niet inquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
een anti-kaartenactie richting Brian in DGK zie ik wel iets in, om het naar z'n familie te richten lijkt me echt een erg slecht idee.
Hier al uit hoor, kan het echt niet aanhoren. Kom maar weer op met stream 3 + 4.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:32 schreef noa84 het volgende:
Gatverdamme, dit is echt gewoon TE erg om naar te luisteren![]()
Ik ben geen Brian fan maar dit lijkt mij geen goed idee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
kijken of hij dan nog gaat ontkennen, ik denk het wel, toen Ilona aan Michel had gevraagd wie het had gedaan zattie nog om de waarheid heen te draaienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:31 schreef Ebinas het volgende:
zou een mooi filmpje voor vanavond zijn.
Allemaal op de bank en toon die actie van Brian maar.
Hij klaagt toch wel eens dat hij geen filmpjes krijgt.
Nou geef hem dan zijn eigen film
Ben benieuwd of snollie dan eindelijk snapt met wie ze aan het aanpappen is... Oh nee, Snollie en snappen gaat niet samen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
kijken of hij dan nog gaat ontkennen, ik denk het wel, toen Ilona aan Michel had gevraagd wie het had gedaan zattie nog om de waarheid heen te draaien
Ik denk het wel. Briaan zit binnen DGK op mensen te schijten die DGK hebben verlaten, daar past een tikje op de vingers van buitenaf op de man die z'n rotbek vol heeft van respect, helemaal prima in.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vrees dat die kaarten hem dan nooit zullen bereiken.
Materialistisch...hij spreekt het uit als een vies woordquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
Brian denkt dat er een type Ilona stijl (lief en materialistisch ingesteld), van ongeveer Ilona`s leeftijd komt.
Nee Brian, er komt een extravagante homo, Ilona was te matig gecast.
ow ja dat hadtie gezegd...hoe kom je er opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:35 schreef Borga het volgende:
Wanneer Breenless met de Kofferzaak wordt geconfronteerdzegt hij weer, '' Zoek in je register'' !!!!
Werken aan je doelen, en je persoonlijke groei.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat doe je daar als je het niet bent![]()
Heeft Amanda niet door.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
Brian verraadt zichzelf een beetje.
Oei dat is wel erg passendquote:Arme Brian kan er niets aan doen dat hij zo is, het ziektebeeld dat echt bestaat lijkt voor hem geschreven.
Pseudologia fantastica, (grieks: pseudo - vals logos - spreken, woorden) ook wel (eigenlijk onjuist) genoemd pseudologica fantastica of Confabulatie, is een psychische ziekte waarbij herinneringsvervalsingen zodanig een eigen leven gaan leiden, dat ze duidelijk niet meer overeenkomen met de waarheid. Voor de lijder is het echter wel waarheid, hij gelooft erin en zal heftig zijn eigen onwaarheden bevestigen en verdedigen.
shit ze hebben er een naam voorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef schizolientje het volgende:
Arme Brian kan er niets aan doen dat hij zo is, het ziektebeeld dat echt bestaat lijkt voor hem geschreven.
Pseudologia fantastica, (grieks: pseudo - vals logos - spreken, woorden) ook wel (eigenlijk onjuist) genoemd pseudologica fantastica of Confabulatie, is een psychische ziekte waarbij herinneringsvervalsingen zodanig een eigen leven gaan leiden, dat ze duidelijk niet meer overeenkomen met de waarheid. Voor de lijder is het echter wel waarheid, hij gelooft erin en zal heftig zijn eigen onwaarheden bevestigen en verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |